abonnement Unibet Coolblue
pi_100058603
Heeft iemand enig idee hoe dit in zijn werk gaat?

Tegen mij is begin dit jaar aangifte gedaan dat ik een meisje een mes op haar keel gezet heb, hier ben ik voor verhoord en weer vrijgelaten omdat er geen bewijs was (you can't prove what didn't happen).

Maar goed, zoals sommige al gelezen hebben in de KLB kreeg ik een tijdje geleden brief op de deurmat dat ik verdacht werd van wederrechtelijke vrijheidsberoving. Ik had werkelijkwaar geen idee waar het over ging maar goed, na het verhoor wist ik de datum en tijd alleen omdat ik geen telefoon had kon ik niet terugkijken waar ik die dag was..

Nu heb ik uit pure frustratie een nieuwe telefoon gekocht en toen ik de backup terug had gezet bleek dat ik een stuk of 10 smsjes had gestuurd met een vriend om af te spreken dat ik naar hem toe zou gaan inclusief een smsje dat ik daadwerkelijk daar voor de deur stond (ik had mijn hond bij me dus ik vroeg of ik hem mee moest nemen of even in de auto moest laten).

Is het nou mogelijk om aangifte te doen van valse aangifte? Smsjes zijn bewijs volgens de politie en ik neem aan dat deze ook te traceren zijn waaruit zal blijken dat de smsjes verstuurd zijn vanaf mijn woonadres, de snelweg (foei) en het adres van die vriend?

Momenteel ben ik alleen niet in het bezit van de telefoon waarmee de smsjes in eerste instantie mee verzonden zijn en zo ook niet de simkaart, deze heb ik vrijwillig afgestaan na de belofte dat ik hem binnen 2 weken terug had, inmiddels is het 3 weken geleden en is mevrouw (ik had hier graag een paar scheldwoorden neergezet maar moet het netjes houden) nog 2 weken met vakantie.
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
  donderdag 28 juli 2011 @ 19:25:51 #2
350754 vochtig
OMG motherfucking mothership
pi_100058674
Dit kan niet... Er moet eerst een onderzoek komen. Zo kan elke crook zn aangifte niettig verklare lol
pi_100058785
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:25 schreef vochtig het volgende:
Dit kan niet... Er moet eerst een onderzoek komen. Zo kan elke crook zn aangifte niettig verklare lol
Type dan niks :')

Je kunt altijd aangiften doen. Maar waarom zou je Ts? Wat is je doel?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_100058913
Je kan altijd aangifte doen. Succes ermee!
  donderdag 28 juli 2011 @ 19:47:05 #5
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_100059429
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Type dan niks :')

Je kunt altijd aangiften doen. Maar waarom zou je Ts? Wat is je doel?
Nou hoewel je nooit veroordeeld wordt als er nix bewezen kan worden, blijft het toch altijd in je dossier staan bij de politie (tenzij ze weer eens ICT problems hebben) en dat is natuurlijk niet fraai.
Tegenaan giften laten ieder geval zien dat TS het niet over zijn kant laat gaan.

Je zou ook een advocaat kunnen nemen en die eens een briefje naar de dame in kwestie laten schrijven, iets met laster of smaad. Want schade heb je hier natuurlijk wel van.
pi_100059921
Het lijkt me veel verstandiger dit met je advocaat te overleggen.
En je bent gewoon verlicht te komen om geoord/verhoord te worden. Daaruit zal blijken dat je onschuldig bent. Of ook niet, je kan ook hier uit je nek lullen.
pi_100083136
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:29 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Type dan niks :')

Je kunt altijd aangiften doen. Maar waarom zou je Ts? Wat is je doel?
Advokaats kosten verhalen op de desbetreffende persoon en mijn naam zuiveren.

Mevrouw vond het nodig om het hele verhaal aan iedereen rond te vertellen waardoor er al een aantal keer mensen bij ons huis geweest zijn om te dreigen, ik niet meer normaal over straat kan , mijn ma niet meer in de auto durft nadat een debiel haar bijna van de weg af ramde, mijn zusje weer naar haar kamer is gegaan omdat ze het hier niet veilig vind enz..

Dit grapje heeft verstrekkende gevolgen gehad voor mij en mijn familie

quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:02 schreef beerten het volgende:
Het lijkt me veel verstandiger dit met je advocaat te overleggen.
En je bent gewoon verlicht te komen om geoord/verhoord te worden. Daaruit zal blijken dat je onschuldig bent. Of ook niet, je kan ook hier uit je nek lullen.
Ik ben al gehoord alleen ze hadden mijn telefoon ingenomen waardoor ik niet wist wat ik precies die dag gedaan heb en dus ook niet hard kon maken dat ik niet in de buurt geweest ben van dat meisje. Nu ik mijn backup teruggezet heb weet ik dat ik kan bewijzen dat haar verhaal bullshit is.

En ja ik kan hier uit mijn nek lullen maar laten we er maar van uit gaan dat dit niet het geval is :P

quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 19:25 schreef vochtig het volgende:
Dit kan niet... Er moet eerst een onderzoek komen. Zo kan elke crook zn aangifte niettig verklare lol
Ze zijn puur en alleen aan het onderzoeken wat ik haar aangedaan heb, niet of het meisje vals aangifte gedaan heeft.. Met het doen van een aangifte van valse aangifte hoop ik dat ze een onderzoek startten met als uitgangspunt dat zij de verdachte is en ik het slachtoffer.
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')