PIET PIRAAT, PIET PIRAAT. SCHIP AHOY HOY HOY!quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik sta daar al ingeschreven.
Als Piet Piraat natuurlijk.
Kameraad ...quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:02 schreef JJH het volgende:
[..]
PIET PIRAAT, PIET PIRAAT. SCHIP AHOY HOY HOY!
Pertinent onwaarquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:02 schreef JJH het volgende:
Zelden een TT gezien die op zulks een prachtige wijze de users die in het topic posten reflecteert.
Ik blijf een traantje wegpinken, elke keer als ik je een filmreferentie zie gebruiken.quote:
Dat is jou kameraad, schip ahoi hoi hoiquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kameraad ...
ik weet het niet meer
Met zijn schip de zeven schuit vaart hij alle dagen uit
piet piraat piet piraat piet piiiraaaaaaaaaaaaaat
Ik maak er binnenkort meer dan je herkent.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik blijf een traantje wegpinken, elke keer als ik je een filmreferentie zie gebruiken.
De kinderen zijn bijna naar bed he? .... het vaagt dan wegquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is jou kameraad, schip ahoi hoi hoi
Zie je op Bavaria Open Air.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm ... oh help, iemand praat tegen me...
Antwoord
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:05 schreef iBenny het volgende:
K'nijntje, jij doet ook wel mee met de film top 100 toch?
Ik volg Bella.quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:05 schreef Bellatrix het volgende:
Niet doen Martin, een echte filmliefhebber kent geen nummer 1!
Mag ik je kinderen ff lenen, dan heb ik een goed excuus waarom ik het wistquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De kinderen zijn bijna naar bed he? .... het vaagt dan weg
Wordt verworpenquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij bent toch niet een kloon van socios?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |