abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100199452
Bij de Xenos geweest!!

Zo'n vet handige make-up opbergdoos gehaald voor 6 euro ofzo *O*

W00t w00t!!
Noot noot.
pi_100199843
quote:
19s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:28 schreef Jojoortje het volgende:
Bij de Xenos geweest!!

Zo'n vet handige make-up opbergdoos gehaald voor 6 euro ofzo *O*

W00t w00t!!
Vullen en pics maken!
pi_100205846
Ah nee, ik laat net mijn blush van sephora vallen -O-
Nu moet ik weer op zoek naar een nieuwe goede blush (ik koop alleen bij die 3 voor 10 actie bij sephora)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:23:44 #229
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_100205895
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nu moet ik weer op zoek naar een nieuwe goede blush (ik koop alleen bij die 3 voor 10 actie bij sephora)
Ik vind die van Essence heel fijn, goede pigmentatie en niet duur :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_100205968
quote:
17s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:23 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik vind die van Essence heel fijn, goede pigmentatie en niet duur :).
Goede tip! Welke heb je? want volgens mij hebben ze meerdere.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_100206383
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:40 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Vullen en pics maken!
Gevuld! Heb nog geen zin om foto's te maken :+
Noot noot.
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:43:33 #232
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_100206794
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Goede tip! Welke heb je? want volgens mij hebben ze meerdere.
Uhm, net geprobeerd te checken maar er zit heel slim een beveiligingssticker OVER de naam.. in ieder geval een best wel oranjige/peachy kleur :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:44:12 #233
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_100206825
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Welke kleur blush is het? Misschien kunnen we gezamenlijk bedenken welke het beste je blush vervangt :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_100207071
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Welke kleur blush is het? Misschien kunnen we gezamenlijk bedenken welke het beste je blush vervangt :)
Jullie zijn schatten :)

Het is de meringue jalouse N2
http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P182201
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:57:06 #235
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_100207419
Ik heb vandaag mijn Studio Fix poeder foundation op gehad, echt superspul!
Wel wat minder zuinig dan een vloeibare foundation maar ach, voor ochtenden waarop ik geen tijd heb en echt superslecht heb geslapen (zoals vannacht) is het wel ideaal :Y

En ik ben dol op de Melba blush, supernaturel kleurtje waardoor niemand merkte dat ik maar 2 uur slaap had gehad vannacht, jeej! *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 1 augustus 2011 @ 21:31:53 #236
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_100209158
quote:
17s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik denk dat de Catrice duo blush in Raspberry erg in de buurt komt aan de fotootjes te zien. Anders hebben de HEMA en de Etos (huismerk) ook blushes die hierop lijken :)
Allemaal erg betaalbaar, al vind ik die van Sephora wel wat meer pigment hebben. Maar goed, das een kwestie van je kwast er een keer extra in dippen ;)
  maandag 1 augustus 2011 @ 21:41:50 #237
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_100209634
quote:
17s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Oeh die heb ik ook O+ zal straks ff kijken welke er op lijkt!
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_100210226
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ik denk dat de Catrice duo blush in Raspberry erg in de buurt komt aan de fotootjes te zien. Anders hebben de HEMA en de Etos (huismerk) ook blushes die hierop lijken :)
Allemaal erg betaalbaar, al vind ik die van Sephora wel wat meer pigment hebben. Maar goed, das een kwestie van je kwast er een keer extra in dippen ;)
Ja en anders een keertje bijwerken na een paar uurtje, is ook zo gepiept. Ik heb het wel echt nodig met mijn albino huidje :D
Ik ga die catrice eens bekijken in de winkel!
pi_100210256
quote:
17s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:41 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Oeh die heb ik ook O+ zal straks ff kijken welke er op lijkt!
Die is fijn he! Ben sowieso wel altijd blij met sephora spulletjes.
  maandag 1 augustus 2011 @ 22:53:23 #240
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_100213336
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 21:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ja en anders een keertje bijwerken na een paar uurtje, is ook zo gepiept. Ik heb het wel echt nodig met mijn albino huidje :D
Ik ga die catrice eens bekijken in de winkel!

Hij lijkt er wellicht niet helemaal op hoor, maar dat kun je het beste in het echt zien ;)
pi_100215824
Ik heb het naked palette gefaald :@
Aids.
pi_100215898
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hij lijkt er wellicht niet helemaal op hoor, maar dat kun je het beste in het echt zien ;)
Hij lijkt zo heel mooi! Donderdag ben ik in de stad dan ga ik meteen even kijken O+
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 00:12:03 #243
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_100217327
quote:
17s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef Mss het volgende:
Naked Palette is geen faal O+
Zo een mooie kleuren, en de pigmentatie omg, omg, omg.
Veel plezier ermee ~O>
吴 曼 迪
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 00:13:18 #244
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_100217387
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vandaag mijn Studio Fix poeder foundation op gehad, echt superspul!
Wel wat minder zuinig dan een vloeibare foundation maar ach, voor ochtenden waarop ik geen tijd heb en echt superslecht heb geslapen (zoals vannacht) is het wel ideaal :Y

En ik ben dol op de Melba blush, supernaturel kleurtje waardoor niemand merkte dat ik maar 2 uur slaap had gehad vannacht, jeej! *O*
Wat leuk! :D ja mooi issie he O+
quote:
17s.gif Op maandag 1 augustus 2011 23:43 schreef Mss het volgende:
Jeujjjj *O* :D O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 00:12 schreef megamandy het volgende:

[..]

Naked Palette is geen faal O+
Zo een mooie kleuren, en de pigmentatie omg, omg, omg.
Veel plezier ermee ~O>
Dat :Y :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_100219701
Sorry, maar ik ben echt een make-up noob. o.o Misschien wel, omdat mijn moeder totaal niet met haar uiterlijk bezig is, kleding, schoenen en make-up heeft ze heel beperkt en wat ze heeft ziet er niet uit. Ik zal haar make-up collectie ff opnoemen (Ja, dat is zo gebeurt, het kan) één bruine eyeliner, 1 licht dekkende mascara, 1 groene oogschaduw, 1 rood/bruine lipstick en uhh... dat was het erg genoeg al. Ook verzorgende producten heeft ze niet, gebruikt alleen handcreme en sinds kort (omdat ik het voor haar heb gekocht) ook een wat extra verzorgende shampoo. Bodylotion vind ze bijvoorbeeld al veel te veel werk.
Ik heb ook alleen maar broers en kom echt uit een omgeving waar niemand wat geeft om z'n uiterlijk, wat ik nogal beroerd vind, want anders dan de rest hier, intereseerd het me wel.

Lol, nu heb ik een heel lul verhaal geschreven wat er niet toe doet, dus laat ik maar eindelijk bij waar ik allemaal mee zit komen.

Om te beginnen, ik wil een lijntje zetten onder m'n ogen, maar ik zie best vaak bij meiden dat het er niet netjes uitziet, lijntjes die helemaal niet strak zijn en op het éne punt 2 keer zo dik zijn als op het andere punt. Dus ik vroeg me af wat ik zou moeten kopen om dat niet te hebben, of dat ze het gewoon niet kunnen.
Dan ook een foundation, wat als je je huid een stuk lichter wil hebben, krijg je dan niet dat je echt kan zien waar je het hebt gebruikt en waar niet, dat je echt een schijdingslijn krijgt?
En ik wil graag een lipstick die donkerder is, maar die niet zo super erg opvalt, is dat ook te doen?

Thanks alvast. C:
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_100225424
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 01:23 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Sorry, maar ik ben echt een make-up noob. o.o Misschien wel, omdat mijn moeder totaal niet met haar uiterlijk bezig is, kleding, schoenen en make-up heeft ze heel beperkt en wat ze heeft ziet er niet uit. Ik zal haar make-up collectie ff opnoemen (Ja, dat is zo gebeurt, het kan) één bruine eyeliner, 1 licht dekkende mascara, 1 groene oogschaduw, 1 rood/bruine lipstick en uhh... dat was het erg genoeg al. Ook verzorgende producten heeft ze niet, gebruikt alleen handcreme en sinds kort (omdat ik het voor haar heb gekocht) ook een wat extra verzorgende shampoo. Bodylotion vind ze bijvoorbeeld al veel te veel werk.
Ik heb ook alleen maar broers en kom echt uit een omgeving waar niemand wat geeft om z'n uiterlijk, wat ik nogal beroerd vind, want anders dan de rest hier, intereseerd het me wel.

Lol, nu heb ik een heel lul verhaal geschreven wat er niet toe doet, dus laat ik maar eindelijk bij waar ik allemaal mee zit komen.

Om te beginnen, ik wil een lijntje zetten onder m'n ogen, maar ik zie best vaak bij meiden dat het er niet netjes uitziet, lijntjes die helemaal niet strak zijn en op het éne punt 2 keer zo dik zijn als op het andere punt. Dus ik vroeg me af wat ik zou moeten kopen om dat niet te hebben, of dat ze het gewoon niet kunnen.
Dan ook een foundation, wat als je je huid een stuk lichter wil hebben, krijg je dan niet dat je echt kan zien waar je het hebt gebruikt en waar niet, dat je echt een schijdingslijn krijgt?
En ik wil graag een lipstick die donkerder is, maar die niet zo super erg opvalt, is dat ook te doen?

Thanks alvast. C:
Hoi C! Nou, dat is een heel verhaal! Wanneer je een lijntje onder je ogen wil, zou ik voor een oogpotlood gaan dat niet te hard is en waar dus gemakkelijk kleur vanaf komt. Bourjois heeft goede potloden. Het is dan belangrijk dat de lijn in je buitenste ooghoek het dikst is en dunner wordt naar je meer in het midden komt. Ik vind het zelf altijd mooier als de lijn een beetje vervaagd wordt dmv een wattenstaafje ofzo omdat een gewone lijn best hard kan staan.

Wat betreft foundation, je moet het eigenlijk meer zien als een kleurwaasje wat over je huid wordt gelegd en niet iets van een verflaag ofzo. Ik raad je wel aan om altijd een kleur te nemen die zo dicht mogelijk bij jouw huidskleur ligt en niet dmv foundation je huid lichter of donkerder willen maken. Maybelline heeft mooie foundations welke niet zo heel duur zijn.

Ga gewoon eens naar een winkel en probeer wat uit!
pi_100226125
Qua foundation zou ik ook zeker gaan voor een kleur die het dichtst bij je huid ligt, als de kleur te donker of te licht ga je dat echt wel zien. Foundation is bedoeld om je huid effen te maken, niet lichter of donkerder. Naast de ongelijke lijntjes ken je vast ook wel het zwevende hoofd-effect of iemand die er te oranje uit ziet ofzo. Wat trouwens ook wel belangrijk is als je met make up wil beginnen: reinigen! Reinig in ieder geval elke avond je gezicht en hals en zorg dat alle make up weg is.
I reject reality and substitute my own
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 11:02:17 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_100226128
Hoi Demonfromheaven :D

Ooi heeft al een hoop gezegd, maar inderdaad. Gebruik een foundation nooit om je gezicht een andere kleur te geven. Als je je gezicht te donker maakt zie je er uit alsof je met de zelfbruiner bent uitgeschoten en als je het lichter maakt zie je er uit als een clown (of goth :P ) Tenzij dat je doel is, moet je gewoon een foundation pakken die de kleur van je eigen huid heeft en alleen de donkere vlekken wat neutraliseert.

Voor je lipstick geldt hetzelfde, een donkere kleur die niet opvalt bestaat haast niet, tenzij je zelf negroïde bent denk ik. Wat wel zo is, is dat bruinroze tinten het minst opvallend zijn. Neem dan een lipstickt met een satin finish, zonder shimmers en ook niet te mat.

En wat betreft het lijntje: wat heel erg helpt is om niet te proberen je lijntje in 1 streep over je oog te trekken, maar met hele kleine veegjes/stipjes een lijntje te creeren. Soms helpt het ook als je je ooglid wat strakker trekt met je vinger, zodat het potlood niet hapert op huidplooitjes.
disclaimer
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 12:16:37 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_100228142
heel snel stiekem op mijn werk een FOTD pic gemacht; ik kon dus niet echt poseren :')

Rood O+
disclaimer
pi_100228162
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
heel snel stiekem op mijn werk een FOTD pic gemacht; ik kon dus niet echt poseren :')

[ afbeelding ]

Rood O+
:o O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')