Ga je dat dan stelen zonder geld?quote:Zo zal hieronder de banners ook wel over lenen van geld gaan. Moet ik nou echt mijn hele leven gaan discussiëren over geld. Mijn hele leven hetzelfde gesprek aan gaan. Ik vind persoonlijk eten en drinken enzo vele malen belangrijker. Dat er schoon drinkwater is enzo. Dat je gelukkig bent.
Ik zeg altijd dat ik heel goedkoop benquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:00 schreef monkyyy het volgende:
Waarom leven we nou in een maatschappij waar het iedere dag om geld gaat. Ikzelf word er best wel kriebelig van. Iedere dag gaan de gesprekken wel over geld. Draait het hele leven nou alleen maar om geld. Geld dit geld zus geld zo. Geld is toch maar een ruilmiddel. Moet ik nou bang worden dat straks mijn geld niets meer waard is doordat de economie wel eens zou kunnen gaan afzwakken. Ik word er gek van. Als ik tv kijk gaat het over geld.
Zo zal hieronder de banners ook wel over lenen van geld gaan. Moet ik nou echt mijn hele leven gaan discussiëren over geld. Mijn hele leven hetzelfde gesprek aan gaan. Ik vind persoonlijk eten en drinken enzo vele malen belangrijker. Dat er schoon drinkwater is enzo. Dat je gelukkig bent.
Ik zou best eens een jaartje niet hoeven te denken aan geld. Het slaat toch nergens op dat geld denk ik het meest besproken onderwerp is. Gewoon omdat alles waar je het over hebt geld kost.
Moet je nou zeggen wat iets gekost heeft als je het aan mij laat zien.
Moet je nou altijd zeggen dat iets duur is.
Ik zelf praat eigenlijk liever niet over geld maar over andere dingen.
Jij werkt bij Saab ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:11 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Een collega van me heeft al twee maanden geen salaris ontvangen. Een andere collega één maand. Je kunt je wel voorstellen hoe het bij mij op het werk was de afgelopen week.
Vast heel efficiënt allemaalquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:11 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Een collega van me heeft al twee maanden geen salaris ontvangen. Een andere collega één maand. Je kunt je wel voorstellen hoe het bij mij op het werk was de afgelopen week.
Je zou toch denken dat er altijd genoeg werk is in die sectorquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:13 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Een logistiek bedrijf dat zich bezighoudt met spullen leveren aan ziekenhuizen.
Genoeg werk. Blijkbaar niet genoeg geld.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat er altijd genoeg werk is in die sector
Dan moet je met andere mensen om leren gaan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:00 schreef monkyyy het volgende:
Waarom leven we nou in een maatschappij waar het iedere dag om geld gaat. Ikzelf word er best wel kriebelig van. Iedere dag gaan de gesprekken wel over geld
Of je er bang van wordt ligt een beetje eraan hoe labiel jij bentquote:. Draait het hele leven nou alleen maar om geld. Geld dit geld zus geld zo. Geld is toch maar een ruilmiddel. Moet ik nou bang worden dat straks mijn geld niets meer waard is doordat de economie wel eens zou kunnen gaan afzwakken.
. Zet je tv uit, ga eens naar buiten?quote:Ik word er gek van. Als ik tv kijk gaat het over geld
Nee hoor:quote:Zo zal hieronder de banners ook wel over lenen van geld gaan
.quote:Pokédex 3D
De meest uitgebreide Pokédex tot nu toe! Kijk snel op de officiële site
www.nintendo.nl/Pokedex
Zoek andere gesprekspartners, ga werken in Afrika, ga eens naar buiten?quote:Moet ik nou echt mijn hele leven gaan discussiëren over geld. Mijn hele leven hetzelfde gesprek aan gaan. Ik vind persoonlijk eten en drinken enzo vele malen belangrijker. Dat er schoon drinkwater is enzo. Dat je gelukkig bent
Je geeft zelf het antwoord he?quote:Ik zou best eens een jaartje niet hoeven te denken aan geld. Het slaat toch nergens op dat geld denk ik het meest besproken onderwerp is. Gewoon omdat alles waar je het over hebt geld kost.
Ik niet. Tegen wie is dit bedoeld?quote:Moet je nou zeggen wat iets gekost heeft als je het aan mij laat zien.
Moet je nou altijd zeggen dat iets duur is.
Je ging er zelf mee beginnen door er een topic over te starten he?quote:Ik zelf praat eigenlijk liever niet over geld maar over andere dingen.
Je wordt geboren, gaat naar school, gaat werken, dan neem je vrij na 50 jaar en dan ga je doodt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:20 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Even serieus erop ingaan, je wordt vanaf je geboorte getraind tot consument hier, dus ja, dat leidt onvermijdelijk tot mensen die denken dat de wereld om geld draait, i.p.v om de zon
De wereld draait om zijn asquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:20 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Even serieus erop ingaan, je wordt vanaf je geboorte getraind tot consument hier, dus ja, dat leidt onvermijdelijk tot mensen die denken dat de wereld om geld draait, i.p.v om de zon
Ook....net als dat je leven ook vooral om jou draait, dus om je eigen as, zogezegdquote:
Jij welquote:
Precies.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:47 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij wel
Niemand heeft genoeg geld ook niet Bill Gates of die Mexicaan die nu nr.1 staat.
Geld = geld = geld = geld. Ookal heb je 50 miljard, je wilt altijd meer. Hoe dan ook. Tuurlijk zijn er mensen die met 1 miljoen blij zijn enz. Maar wat is 1 miljoen? Dat is geen geld. Echte bezitten op hun 50e minstens 20 miljoen. Dan pas je ben je een baas en heb je echt geen geld zorgen. Dikke villa van 3 miljoen, 5 auto's, rentenieren en met je bedrijf tot je dood geld maken. Vier kinderen en vrouw, alles geven wat ze willen en ze bij je bedrijf voor trekken enz.
Wat een kut leven heb je als je straks sterft met maar 3 ton op je bank.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |