abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 juli 2011 @ 18:00:20 #1
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_100055685
Waarom leven we nou in een maatschappij waar het iedere dag om geld gaat. Ikzelf word er best wel kriebelig van. Iedere dag gaan de gesprekken wel over geld. Draait het hele leven nou alleen maar om geld. Geld dit geld zus geld zo. Geld is toch maar een ruilmiddel. Moet ik nou bang worden dat straks mijn geld niets meer waard is doordat de economie wel eens zou kunnen gaan afzwakken. Ik word er gek van. Als ik tv kijk gaat het over geld.

Zo zal hieronder de banners ook wel over lenen van geld gaan. Moet ik nou echt mijn hele leven gaan discussiëren over geld. Mijn hele leven hetzelfde gesprek aan gaan. Ik vind persoonlijk eten en drinken enzo vele malen belangrijker. Dat er schoon drinkwater is enzo. Dat je gelukkig bent.

Ik zou best eens een jaartje niet hoeven te denken aan geld. Het slaat toch nergens op dat geld denk ik het meest besproken onderwerp is. Gewoon omdat alles waar je het over hebt geld kost.

Moet je nou zeggen wat iets gekost heeft als je het aan mij laat zien.
Moet je nou altijd zeggen dat iets duur is.

Ik zelf praat eigenlijk liever niet over geld maar over andere dingen.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_100055816
15x in een post, netjes
pi_100055883
Ja, het leven draait om geld.
Zonder geld ben je niks.
pi_100055886
Slechte troll.
Who motivates the motivator?
pi_100055899
Money makes the world go round

Sad but true ;)

Kapitalisme, vrije-markt denken, dat soort geleuter...jeweet...
"Niets is helemaal waar, en zelfs dat niet..."
;-)
pi_100055959
quote:
Zo zal hieronder de banners ook wel over lenen van geld gaan. Moet ik nou echt mijn hele leven gaan discussiëren over geld. Mijn hele leven hetzelfde gesprek aan gaan. Ik vind persoonlijk eten en drinken enzo vele malen belangrijker. Dat er schoon drinkwater is enzo. Dat je gelukkig bent.
Ga je dat dan stelen zonder geld? :')
Ik weet niet maar als ik op straat zonder iets... dan is het vrij moeilijk om gelukkig te zijn... zonder eten,drinken,dak enz...
pi_100055997
quote:
9s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:00 schreef monkyyy het volgende:
Waarom leven we nou in een maatschappij waar het iedere dag om geld gaat. Ikzelf word er best wel kriebelig van. Iedere dag gaan de gesprekken wel over geld. Draait het hele leven nou alleen maar om geld. Geld dit geld zus geld zo. Geld is toch maar een ruilmiddel. Moet ik nou bang worden dat straks mijn geld niets meer waard is doordat de economie wel eens zou kunnen gaan afzwakken. Ik word er gek van. Als ik tv kijk gaat het over geld.

Ik zou best eens een jaartje niet hoeven te denken aan geld. Het slaat toch nergens op dat geld denk ik het meest besproken onderwerp is. Gewoon omdat alles waar je het over hebt geld kost.

Ik zeg altijd dat ik heel goedkoop ben :@
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_100056055
edit

[ Bericht 97% gewijzigd door gamezz op 28-07-2011 18:30:36 (ONZ is verderop) ]
  donderdag 28 juli 2011 @ 18:11:46 #9
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_100056063
Laten we terug gaan naar de echte ruilhandel !

Mijn zout voor jouw dochter.
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
pi_100056070
Een collega van me heeft al twee maanden geen salaris ontvangen. Een andere collega één maand. Je kunt je wel voorstellen hoe het bij mij op het werk was de afgelopen week. :P
  donderdag 28 juli 2011 @ 18:13:11 #11
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_100056119
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:11 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Een collega van me heeft al twee maanden geen salaris ontvangen. Een andere collega één maand. Je kunt je wel voorstellen hoe het bij mij op het werk was de afgelopen week. :P
Jij werkt bij Saab ?
Misschien. Ergens. Nooit
pi_100056131
Deze klacht geld(t) niet voor mij.
pi_100056132
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:11 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Vast heel efficiënt allemaal :P
;-)
pi_100056147
quote:
14s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:13 schreef Insomnium het volgende:

[..]

Jij werkt bij Saab ?
Een logistiek bedrijf dat zich bezighoudt met spullen leveren aan ziekenhuizen. :')
  donderdag 28 juli 2011 @ 18:15:46 #15
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_100056202
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:13 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Een logistiek bedrijf dat zich bezighoudt met spullen leveren aan ziekenhuizen. :')
Je zou toch denken dat er altijd genoeg werk is in die sector :D
Misschien. Ergens. Nooit
pi_100056221
quote:
9s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:15 schreef Insomnium het volgende:

[..]

Je zou toch denken dat er altijd genoeg werk is in die sector :D
Genoeg werk. Blijkbaar niet genoeg geld.
pi_100056360
Even serieus erop ingaan, je wordt vanaf je geboorte getraind tot consument hier, dus ja, dat leidt onvermijdelijk tot mensen die denken dat de wereld om geld draait, i.p.v om de zon :)
;-)
pi_100056366
quote:
9s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:00 schreef monkyyy het volgende:
Waarom leven we nou in een maatschappij waar het iedere dag om geld gaat. Ikzelf word er best wel kriebelig van. Iedere dag gaan de gesprekken wel over geld
Dan moet je met andere mensen om leren gaan.
quote:
. Draait het hele leven nou alleen maar om geld. Geld dit geld zus geld zo. Geld is toch maar een ruilmiddel. Moet ik nou bang worden dat straks mijn geld niets meer waard is doordat de economie wel eens zou kunnen gaan afzwakken.
Of je er bang van wordt ligt een beetje eraan hoe labiel jij bent
quote:
Ik word er gek van. Als ik tv kijk gaat het over geld
. Zet je tv uit, ga eens naar buiten?

quote:
Zo zal hieronder de banners ook wel over lenen van geld gaan
Nee hoor:
quote:
Pokédex 3D
De meest uitgebreide Pokédex tot nu toe! Kijk snel op de officiële site
www.nintendo.nl/Pokedex
.
quote:
Moet ik nou echt mijn hele leven gaan discussiëren over geld. Mijn hele leven hetzelfde gesprek aan gaan. Ik vind persoonlijk eten en drinken enzo vele malen belangrijker. Dat er schoon drinkwater is enzo. Dat je gelukkig bent
Zoek andere gesprekspartners, ga werken in Afrika, ga eens naar buiten?
quote:
Je geeft zelf het antwoord he?
Ga andere mensen opzoeken met dezelfde denkwijze als jezelf, wordt een hippie, ga in Afrika werken (onbetaald uiteraard)

quote:
Ik niet. Tegen wie is dit bedoeld?

quote:
Je ging er zelf mee beginnen door er een topic over te starten he?
Jij moet gewoon lekker wereldvreemd worden. :W
Twiddel
pi_100056396
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:20 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Even serieus erop ingaan, je wordt vanaf je geboorte getraind tot consument hier, dus ja, dat leidt onvermijdelijk tot mensen die denken dat de wereld om geld draait, i.p.v om de zon :)
Je wordt geboren, gaat naar school, gaat werken, dan neem je vrij na 50 jaar en dan ga je doodt. :s)
Twiddel
pi_100056417
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:20 schreef ConstanteVerandering het volgende:
De wereld draait om zijn as :{w
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_100056487
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:21 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

De wereld draait om zijn as :{w
Ook....net als dat je leven ook vooral om jou draait, dus om je eigen as, zogezegd :P

Zweefmodus uit*
;-)
  donderdag 28 juli 2011 @ 18:31:15 #22
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_100056700
Het draait niet om geld. Geld kan voor een heleboel dingen staan. Geld vertegenwoordigt welvaart, eten, gezondheid, imago en noem maar op. Geld zelf is niks.
  Forum Admin donderdag 28 juli 2011 @ 18:31:36 #23
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_100056714
Geld boeit mij niet, heb er genoeg van
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 28 juli 2011 @ 18:47:40 #24
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_100057188
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:31 schreef Pharkus het volgende:
Geld boeit mij niet, heb er genoeg van
Jij wel :')

Niemand heeft genoeg geld ook niet Bill Gates of die Mexicaan die nu nr.1 staat.
Geld = geld = geld = geld. Ookal heb je 50 miljard, je wilt altijd meer. Hoe dan ook. Tuurlijk zijn er mensen die met 1 miljoen blij zijn enz. Maar wat is 1 miljoen? Dat is geen geld. Echte bezitten op hun 50e minstens 20 miljoen. Dan pas je ben je een baas en heb je echt geen geld zorgen. Dikke villa van 3 miljoen, 5 auto's, rentenieren en met je bedrijf tot je dood geld maken. Vier kinderen en vrouw, alles geven wat ze willen en ze bij je bedrijf voor trekken enz. :)

Wat een kut leven heb je als je straks sterft met maar 3 ton op je bank. :')
pi_100057284
quote:
8s.gif Op donderdag 28 juli 2011 18:47 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Jij wel :')

Niemand heeft genoeg geld ook niet Bill Gates of die Mexicaan die nu nr.1 staat.
Geld = geld = geld = geld. Ookal heb je 50 miljard, je wilt altijd meer. Hoe dan ook. Tuurlijk zijn er mensen die met 1 miljoen blij zijn enz. Maar wat is 1 miljoen? Dat is geen geld. Echte bezitten op hun 50e minstens 20 miljoen. Dan pas je ben je een baas en heb je echt geen geld zorgen. Dikke villa van 3 miljoen, 5 auto's, rentenieren en met je bedrijf tot je dood geld maken. Vier kinderen en vrouw, alles geven wat ze willen en ze bij je bedrijf voor trekken enz. :)

Wat een kut leven heb je als je straks sterft met maar 3 ton op je bank. :')
Precies.
Play hard, go pro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')