We hebben wel antwoord op je vraag gegeven. Wij weten het wel namelijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:31 schreef snoezert het volgende:
laat maar zitten
gare mensen hierzo kunnen nieteens antwoord geven TFOE
En dan te bedenken dat er meer dan 6 jaar aan dit uiteindelijk matig verworden spel is gewerktquote:Op donderdag 28 juli 2011 17:42 schreef snoezert het volgende:
occasion dealer?
hmm best wel genaaid eigenlijk
bedankt!!
Anders lees je ff 9 posts!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Weet niet wat er allemaal voor antwoorden zijn gegeven, ...
Zoals je ook ziet zijn er een aantal reacties verwijderd dus wellicht dat daar een troll antwoord in stond met een half goed antwoord maar toch geheel verwijderd is smart-ass.quote:
Niet te vergeten de 33 verschillende Miata's/MX5's, Impreza's, Lancer's en RX7's.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:27 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Weet niet wat er allemaal voor antwoorden zijn gegeven, maar volgens mij is het ook zo dat bij die 1050 verschillende auto's het ook vaak voorkomen dat ze bedoelen: Nissan Skyline R33, Nissan Skyline R33 special edition, Nissan Skyline R33 castrol edition, enz enz. Vervolgens de Nissan Skyline R34 is 6 verschillende edities en zo verder.
Ooh ik heb er ook echt geen problemen mee dat sommige er minder uitziet. Voor mij ziet het er nog echt wel prima uit en het racet gewoon lekker. Beter dat dan mooie auto's maar racen als een aardappelquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:07 schreef Meike26 het volgende:
Vind het nogal overdreven om zo die Standaard auto's af te kraken, enige wanneer je er last van hebt, is wanneer je raced met de camera op de auto gericht, ipv met de bumper- of roofcam te rijden. En wanneer je er foto's van wilt maken. Ja er zit een groot verschil tussen, maar wat dan nog. Mijn favoriete auto in Gt5 is een standaard-auto, de Toyota Super Autobacs MRS (Race-uitvoering van de laatste MR2).
Ook de Renault 5 Turbo is een erg leuk autootje om mee te rijden. Het plezier daarmee te rijden weegt voor mij in iedergeval veel meer dan de looks van de auto.
Voor een spel dat anno 2011 uitkomt zien de standard cars er echt ver beneden de maat uit, en dat zeg ik als groot GT fan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:07 schreef Meike26 het volgende:
Vind het nogal overdreven om zo die Standaard auto's af te kraken, enige wanneer je er last van hebt, is wanneer je raced met de camera op de auto gericht, ipv met de bumper- of roofcam te rijden.
Dit ja,quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Voor een spel dat anno 2011 uitkomt zien de standard cars er echt ver beneden de maat uit, en dat zeg ik als groot GT fan.
Argumenten als "bumper cam" en "rij-eigenschappen" hebben daar niks mee te maken, dan had het net zo goed een grijze vierkante doos kunnen zijn die heerlijk rijdt.
Naast de kwaliteit neem ik het ze ook kwalijk dat die standard wagens exact dezelfde zijn als de wagens die we kennen uit GT4, oftewel; ik mag nog een keer in dezelfde auto's gaan rijden in GT5.
Ik had liever 350/400 premium auto's gezien in plaats van 1050 wagens waarvan 200 premium en 800 standard modellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |