fietsen is dat goed te doen , maar op skeelers zou ik het je afraden , word een beetje een marteling na een kilometer of 50 ben ik bang.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:39 schreef Ganzz het volgende:
Het skaten is hier ook sporadisch, door het weer, als het nat is op de weg, glij je alle kanten op...
Ik had vorig jaar mij voorgenomen naar het werk te skeeleren, maar dat is 80km. Ik heb dat toen niet gered, maar dit jaar zou ik het weer willen proberen. Ik moet alleen nog iemand zo gek vinden om mee te fietsen ofzo
laten we in elk geval stellen dat marathons op asfalt worden gereden zonder overige verkeerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:30 schreef hugsy33 het volgende:
T ligt ook heel erg aan het soort wegdek natuurlijk en dat is misschien lastig plannen als je naar je werk wilt skaten?
Morgen krijg ik eindelijk m'n pakje, kan ik m'n lagers ff goed schoonmaken en heb ik weer een rem![]()
Ghehehe, herkenbaar!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:11 schreef Ganzz het volgende:
Pfff, gisteren 18km geskeelerd, maar de conditie is niet meer wat het geweest was. Ik voel mijn benen nog steeds![]()
![]()
Ik heb de huidige skates nu 4 jaar, dus vervangen mag best
Je gebruikt liever een rem dan een drag of een circle stop?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:30 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
Morgen krijg ik eindelijk m'n pakje, kan ik m'n lagers ff goed schoonmaken en heb ik weer een rem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |