TS woont normaal gezien tijdens het academiejaar in Leuven, maar aangezien het nu grote vakantie is zakt TS nog maar eens af back to the hood. Zo gezegd, zo gedaan. Vorig weekend trok TS vol goede moed het uitgaans leven in Hasselt in. TS is eigenlijk wel van de streek maar komt werkelijk zelden of nooit in het Limburgse nachtleven. Maar goed ook want het was huilen met de pet op. Na enkele omzervingen toch nog een caféetje gevonden dat nog niet doods was. Meer nog er zaten zelfs een paar niet onaardige meisjes. TS had achter al de nodige pilsjes binnen (Limburgse Cristal ipv de godelijke Leuvense Stella), daar ga je wel shlech van.
Om een lang verhaal kort te maken (en het me vooral zelf ook gemakkelijk te maken aangezien ik van het ene zwarte gat in het andere val), 's anderendaags word ik wakker met een gigantisch geil wijf naast mij. TS dacht, goed gedaan Chilliewillie88. High to the five met jezelf. Na nog een beetje er tegen schuren gaat ze weg. TS checkt zijn gsm. Een sms van een maat die meer bekend is in het Hasseltse nachtleven: "Je gaat daar toch niet mee naar huis? Dat is de matras van Hasselt, iedereen heeft er al op en in gezeten".

Hop dan van de week maar naar de huisdokter om te laten checken op SOA's.
Klacht: Slet binnengedaan
Anti-klacht: Ze was fucking geil
Sub Anti-klacht, 's morgens vond ik dit op mijn fototoestel welk ik later terugvond op de vloer in de slaapkamer:
[ Bericht 9% gewijzigd door Chilliewillie88 op 27-07-2011 18:02:07 ]