Fase 1 compleet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:45 schreef MissionPhailed het volgende:
Ben nu interplanetaire missies aan 't oefenen; eerst volledig aan de zwaartekracht van Kerbin ontsnappen, dan verder van de zon bewegen om uiteindelijk tientallen miljoenen kilometers van Kerbin te zijn. Daarna zodanig mikken dat Kerbin weer in het vizier komt en uiteindelijk weer de landing ...
ik zou gaan voor een enkele raket, met daarop zo'n tripod ding voor 3 raketten en daaraan boosters..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:52 schreef Mordecai het volgende:
Beste raket om naar de Mun te gaan en terug?
ik moet nog eens even weten of ik op de radar onderin een punt kan pakken om naar toe te navigerenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 07:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik kwam wel ver met 1x 5 booster klein. 1x 3 liquid fuel en daarna nog 2x liquid. Alleen ik stuur altijd de verkeerde kant op.
zat ik net ook in, maar mijn fuel redt et nooit tot Mun.. en dan time ik het nog zo dat mun redelijk recht boven mij staat..quote:
Qua afstand kom ik in mijn orbit rond Kerbin bijna bij Mun, maar de richting zit verkeerdquote:Op donderdag 9 augustus 2012 19:02 schreef mschol het volgende:
[..]
zat ik net ook in, maar mijn fuel redt et nooit tot Mun.. en dan time ik het nog zo dat mun redelijk recht boven mij staat..
wel een rondje rond de zon gedraait (buiten de orbit van kerbin)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |