Paar dagen geleden voor het eerst deze game gespeeldquote:
quote:
Die gezichtjes hier ook.. alleen die rechter heeft door dat ze nooit meer levend van de maan af zullen komenquote:Op zondag 22 april 2012 19:01 schreef MissionPhailed het volgende:
Succesvolste maanlanding tot dusver was feitelijk een one way ticket![]()
[ afbeelding ]
ahquote:Op maandag 23 april 2012 11:55 schreef MissionPhailed het volgende:
De capsule aanklikken en omhoog scrollen.
en ook nog genoeg fuel! hoe doe je dat eigenlijk? ik ben blij als ik de dampkring uit komquote:Op maandag 23 april 2012 16:15 schreef MissionPhailed het volgende:
Zo, eindelijk een fatsoenlijke maanlanding![]()
[ afbeelding ]
Eerst volgas en op 50 km hoogte alvast halverwege naar 90 graden draaien (rechts) en op 80 km hoogte vervolgens geheel naar 90 graden. Min of meer richting de maan zeg maar. Zorgen dat je in een baan rondom de aarde komt (zie de baanprojector onder de M-knop) en wanneer je de maan weer ziet opkomen wederom plankgas totdat je geprojecteerde baan die van de maan kruist (zie ook weer M-knop). Met wat mazzel kom je dan uiteindelijk in het zwaartekrachtveld van de maan terecht en kan de landing beginnen ... !quote:Op maandag 23 april 2012 16:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
en ook nog genoeg fuel! hoe doe je dat eigenlijk? ik ben blij als ik de dampkring uit kom
even proberenquote:Op maandag 23 april 2012 17:09 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Eerst volgas en op 50 km hoogte alvast halverwege naar 90 graden draaien (rechts) en op 80 km hoogte vervolgens geheel naar 90 graden. Min of meer richting de maan zeg maar. Zorgen dat je in een baan rondom de aarde komt (zie de baanprojector onder de M-knop) en wanneer je de maan weer ziet opkomen wederom plankgas totdat je geprojecteerde baan die van de maan kruist (zie ook weer M-knop). Met wat mazzel kom je dan uiteindelijk in het zwaartekrachtveld van de maan terecht en kan de landing beginnen ... !
Mijn terugreis ging trouwens de mist in. Steeg op vanaf het maanoppervlakte en gaf zodanig gas dat mijn baan bijna linea recta terug naar de aarde ging. Helaas haalde de maan me weer in met zijn zwaartekrachtveld en slingerde me het zonnestelsel uit![]()
Ik snap er echt niks van. Bij mij tript die lijn hem. Gas staat wel vol open de hele tijd trouwens.quote:Op maandag 23 april 2012 17:09 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Eerst volgas en op 50 km hoogte alvast halverwege naar 90 graden draaien (rechts) en op 80 km hoogte vervolgens geheel naar 90 graden. Min of meer richting de maan zeg maar. Zorgen dat je in een baan rondom de aarde komt (zie de baanprojector onder de M-knop) en wanneer je de maan weer ziet opkomen wederom plankgas totdat je geprojecteerde baan die van de maan kruist (zie ook weer M-knop). Met wat mazzel kom je dan uiteindelijk in het zwaartekrachtveld van de maan terecht en kan de landing beginnen ... !
Mijn terugreis ging trouwens de mist in. Steeg op vanaf het maanoppervlakte en gaf zodanig gas dat mijn baan bijna linea recta terug naar de aarde ging. Helaas haalde de maan me weer in met zijn zwaartekrachtveld en slingerde me het zonnestelsel uit![]()
dan zit je dus te verquote:Op maandag 23 april 2012 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik snap er echt niks van. Bij mij tript die lijn hem. Gas staat wel vol open de hele tijd trouwens.
[ afbeelding ]
Ja, die cirkel wordt versneld langer met plankgas. Zal wel één of andere wiskundige feit achter zitten waarvan ik niets snapquote:Op maandag 23 april 2012 21:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik snap er echt niks van. Bij mij tript die lijn hem. Gas staat wel vol open de hele tijd trouwens.
[ afbeelding ]
ja, komt door "traagheid" desto meer snelheid desto langer de zwaartekracht van de aarde nodig heeft om je terug te kunnen trekken. Reken hierbij dat die ook nog minder wordt per afstand van de aarde en zo heb je al snel een te grote baanquote:Op maandag 23 april 2012 21:50 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ja, die cirkel wordt versneld langer met plankgas. Zal wel één of andere wiskundige feit achter zitten waarvan ik niets snapIk geef altijd eerst volgas en - onderwijl de routeplanner controlerend - geleidelijk gas terugnemen ... !
Misschien even gas geven in precies de tegenovergestelde richting, klein bietje is voldoende om die baan weer wat in te dammen.
Ohja, klinkt logisch ookquote:Op maandag 23 april 2012 21:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, komt door "traagheid" desto meer snelheid desto langer de zwaartekracht van de aarde nodig heeft om je terug te kunnen trekken. Reken hierbij dat die ook nog minder wordt per afstand van de aarde en zo heb je al snel een te grote baan
Je doet je naam wel eer aanquote:Op maandag 23 april 2012 17:09 schreef MissionPhailed het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |