Is al bekend, duurt alleen nog een aantal dagen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:09 schreef Scary_Hairy het volgende:
Er is weer een nieuwe veiling gestart bij Daan. Diegene die nog een tele (Comet) wilden, moeten aanhaken.
20x15 meter en 3x10 meter.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Series? Je had toch alleen wat kabel 15x 15m of zoiets?![]()
Ja, dat had best gekund, maar dan moeten ze die afhaaltijden niet zo achterlijk plannen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het was me al eens eerder opgevallen dat de verzendkosten van daan absurd hoog zijn. Ze hebben natuurlijk veel liever dat je de spullen gewoon ophaalt.
Kan door je pc zooi komen ja, vooral beeldschermenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou alles werktAlleen wat last dat hij niet helemaal goed geaard is. Als ik de snaren of de kabel licht aanraak is het wel weg en het is neit heel hard. Maar ik weet niet of het door mijn soldeerwerk komt of door alle computer zooi hier.
M'n strat heeft dat ook maar single coils zijn veel gevoeliger daarvoor ook dan humbuckers.
M'n andere gitaren hebben het niet maar emgs staan er natuurlijk om bekend dat ze superstil zijn.
Ja er staan er 2 voor m'n neus dus dat sheelt welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan door je pc zooi komen ja, vooral beeldschermen
maar zal er geen tshirt van aantrekken als ik jou wasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:28 schreef Scary_Hairy het volgende:
Of kant en klare pickguards van seymour duncan met malmsteen setup. Of de dimarzio versie (oude) malmsteen setup.
Ben een malmsteen fan, ja. Niets om voor te schamen, toch ?
quote:
AU, hier komen herinneringen naar bovenquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:51 schreef Metalfreak het volgende:
Neeeeeeeeeee, geen Radiohead topic ervan maken
Kopen en voor ons reviewen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:12 schreef Iemand91 het volgende:
Trouwens jullie zijn altijd zo laaiend over de LC Comet, maar de Dakota (Les Paul) hoor ik nooit iemand over, op internet is er ook (zo goed als) niets over te vinden (weinig reviews, nauwelijks (ver)koop advertenties etc.). Jammer want ik zou d'r best meer van willen weten.
[..]
AU, hier komen herinneringen naar boven![]()
Zo, memory lane!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:26 schreef brother52 het volgende:
Maar even een filmpje met gitaar voordat het hele topic vol met bliepjes staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |