Had het even gezegd, had zo wat draad mee kunnen sturen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga zo even naar de bouwmarkt zo'n goedkope soldeerbout fixen van een tientje en wat tin. Verder heb ik niks nodig toch ?![]()
Ja een paar draadjes nog.
Versie van Voodoo Chile (de lange) die ze daar spelen is ook wel vetquote:
Je kan het horen, sommigen vinden dat net andere geluid lekkerder. Als je gewoon de handleiding of het schema volgt kan er niks mis gaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Oh Dean nog 1 vraagje.
Soms hoor je dat mensen een fout maken door de humbucker uit fase te instaleren. Waar gaat het dan fout en hoe zorg ik dat ze sowieso goed stana. Omdat je ze natuurlijk op 2 manieren erin kan zetten.
Bouwdewijn de Grootquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
NEderlandstalig kan best goed zijn, maar niet die volksmuziek
John Mayer Teaches How to Play "Sweet Child O'Mine" to Braddiequote:
Noem der eens een die je niks vind dan...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Luister eens naar die bagger die het niet gered hebben tot singles, dan snap je waar ik het over heb
Het hele laatste album... Als ik ooit zelfmoord wil plegen, zet ik dat op om me het laatste zetje te geven.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:53 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Noem der eens een die je niks vind dan...
Daar zitten juist juweeltjes tussen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Luister eens naar die bagger die het niet gered hebben tot singles, dan snap je waar ik het over heb
Tuuuurlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo en weer verder knutselen
nog de toggle switch zo erin zetten en dan zou alles moeten werken
*hopelijk
Series? Je had toch alleen wat kabel 15x 15m of zoiets?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:00 schreef The_Dean het volgende:
Anders vraagt Daan even 53 euro ex. BTW voor het bezorgen van mijn kabels
Het was me al eens eerder opgevallen dat de verzendkosten van daan absurd hoog zijn. Ze hebben natuurlijk veel liever dat je de spullen gewoon ophaalt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Series? Je had toch alleen wat kabel 15x 15m of zoiets?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |