*kuch*quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:53 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb nu ook een witte, count me in.
Ik voel een gelegenheidsbandje aankomen
Kopen we voor Witch snel een witte bass.
Nou, Radiohead is anders best succesvol. God knows why...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dat komt omdat dat prettig in het gehoor ligt. Je schrijft geen hits door muziek te schrijven die kut in het gehoor ligt
Hier nog zo'n "pareltje", check vooral die clipquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nou, Radiohead is anders best succesvol. God knows why...
Omdat ze vroeger wel goede muziek maakte.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Had jij dinsdagmiddag nou tijd om naar Apeldoorn?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:14 schreef guitarist het volgende:
[..]
Omdat ze vroeger wel goede muziek maakte.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 08:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
[..]
Hier nog zo'n "pareltje", check vooral die clip:
Luister eens naar die bagger die het niet gered hebben tot singles, dan snap je waar ik het over hebquote:
Ja klopt, ik vind maar een aantal nummer goed en die zijn op 1 hand te tellenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Luister eens naar die bagger die het niet gered hebben tot singles, dan snap je waar ik het over heb
Ik kreeg net gisteren een mailtje dat ik dan naar Kink moet om een bandje te schuiven. Sorry.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Had jij dinsdagmiddag nou tijd om naar Apeldoorn?
Dat geldt voor mij hetzelfde hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vind maar een aantal nummer goed en die zijn op 1 hand te tellen
Maar deze vind ik dan wel heel goed
Okquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:39 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik kreeg net gisteren een mailtje dat ik dan naar Kink moet om een bandje te schuiven. Sorry.
Succes manquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Thomann pakketje binnen
Straks Dean zn potmeter uit de brievenbus halen
en solderen maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |