Lol, ja, zou op zich wel vet zijn, alleen jammer dat het al zo kort dag is, en we alles al bijna geregeld hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:53 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb nu ook een witte, count me in.
Ik voel een gelegenheidsbandje aankomen
Kopen we voor Witch snel een witte bass.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:55 schreef The_Dean het volgende:
Friesland los scheppen
Ik ga er bij staan kijken of het ze lukt, kom maar op mietjes
Wanneer is de grote dag?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:58 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Lol, ja, zou op zich wel vet zijn, alleen jammer dat het al zo kort dag is, en we alles al bijna geregeld hebben.
mag jij me amp wel lenenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:53 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:00 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
mag jij me amp wel lenen
Ik heb hier wel een witte bas staanquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:53 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben net al m'n witte gitaren aan het verkopen. Heb er straks nog maar 1 overquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:53 schreef Aresdreams het volgende:
Hey drib, kom jij op me bruiloft spelen? met al je witte gitaren zal het vast niet misstaan
Jaaquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:12 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja! Gaaf zeg. Humbuckert inbouwen en strapbuttons
Leuk dat je fijn bezig bentquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:21 schreef Braddie het volgende:
Even een improvisatie opgenomen, soms nog wat moeite met het vinden van noten, maar goed! Het is altijd fijn om te improviseren...
Moet zeggen dat het niet verkeerd klinktquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:21 schreef Braddie het volgende:
Even een improvisatie opgenomen, soms nog wat moeite met het vinden van noten, maar goed! Het is altijd fijn om te improviseren...
NEderlandstalig kan best goed zijn, maar niet die volksmuziekquote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:02 schreef Braddie het volgende:
Nederlandstalig/hardcore/deathmetal/schlager ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |