Kan dus beide, is wat elke persoon fijner vind.quote:
Een liniaal met de juiste meetmaat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:00 schreef ElmoFan het volgende:
Is er een manier om te weten te komen wat voor snaar dikte er nu op mijn gitaar zit?
Meten met een schuifmaat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:00 schreef ElmoFan het volgende:
Is er een manier om te weten te komen wat voor snaar dikte er nu op mijn gitaar zit? En wat is een goed merk voor snaren, ik zag Elixir en D´Addario.
Die dingen roesten bij mij als een gekquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:01 schreef The_Dean het volgende:
Vind je het gek als je elke week de snaren vervangt
Moet je toch eens handschoenen proberenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die dingen roesten bij mij als een gek
Dat ligt dan toch echt eerder aan jou dan aan de snaren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die dingen roesten bij mij als een gek
Ik kwijl ook altijd als ik speelquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt eerder aan jou dan aan de snaren.
Inderdaad, witte strats zijn ideaal.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:37 schreef Scary_Hairy het volgende:
Heb vertrouwen. Wie kan er nou zo'n witte strat weerstaan ? Ideaal voor bruiloften.
Uiteraard. Moet er vandaag zijn als het goed is. Samen met je plectrum die tussen de stickers zat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Was het nog gelukt met die potmeter dean ?
Na 8 uur gebeurt er niet zoveel meer in de postwereld. Zou rekening houden met morgenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:15 schreef Svyatagor het volgende:
Fuck, ik wacht al de hele dag op DHL die mijn Blues Junior komt brengen, maar er komt maar niks
Straks wordt het morgen pas. Tracking code heeft als laatste gisteravond 20u 'arrived in destination country'. Dan zou je toch zeggen dat ie vandaag hier is...
En dan ook nog $123 verzendkosten betalenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:18 schreef Scary_Hairy het volgende:
Gitaar van Vai verkocht voor $35.000.
http://iheartguitarblog.c(...)ototype-on-ebay.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |