Zo jammer hèquote:
En idd gefelie W1ckeDxtquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:55 schreef Iemand91 het volgende:
W1ckeDxt : van harte!![]()
[ afbeelding ] Here we go again [ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:55 schreef Iemand91 het volgende:
Andersom.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:36 schreef BurnaBoy het volgende:
Over potmeters geld toch het volgende Logaritmisch is voor volume. Lineair is voor tone.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:55 schreef Iemand91 het volgende:
Ja, ziet er lekker uit welquote:
Gaat even om de looks, ik heb nog een passief setje liggen. Maar die Dirty Fingers klinken erg lekker inderdaad, brother heeft er een in zijn LP.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:05 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Zo jammer hègooi er dan voor hetzelfde geld Gibson Dirty Fingers in
![]()
Dan heb je een echt goed rock geluid
http://www.gibson.com/en-(...)ps/_Dirty%20Fingers/
Ps ik heb een Japanse Fender Statocaster met sinds 1988 een Dirty Fingers in de brug positie en heb nog geen betere pick-up gehoord in de 26 jaar dat ik gitaar speel.
Ja. Maar het hangt even aan een zijden draadje... Net paar dikke rekeningen betaaldquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan dan misschien wel, maar dat weet ik dit weekend pas zeker.
[..]
In 1 stuk?
Kan dus beide, is wat elke persoon fijner vind.quote:
Een liniaal met de juiste meetmaat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:00 schreef ElmoFan het volgende:
Is er een manier om te weten te komen wat voor snaar dikte er nu op mijn gitaar zit?
Meten met een schuifmaat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:00 schreef ElmoFan het volgende:
Is er een manier om te weten te komen wat voor snaar dikte er nu op mijn gitaar zit? En wat is een goed merk voor snaren, ik zag Elixir en D´Addario.
Die dingen roesten bij mij als een gekquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:01 schreef The_Dean het volgende:
Vind je het gek als je elke week de snaren vervangt
Moet je toch eens handschoenen proberenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die dingen roesten bij mij als een gek
Dat ligt dan toch echt eerder aan jou dan aan de snaren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die dingen roesten bij mij als een gek
Ik kwijl ook altijd als ik speelquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt eerder aan jou dan aan de snaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |