Is al bekend, duurt alleen nog een aantal dagen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:09 schreef Scary_Hairy het volgende:
Er is weer een nieuwe veiling gestart bij Daan. Diegene die nog een tele (Comet) wilden, moeten aanhaken.
20x15 meter en 3x10 meter.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Series? Je had toch alleen wat kabel 15x 15m of zoiets?![]()
Ja, dat had best gekund, maar dan moeten ze die afhaaltijden niet zo achterlijk plannen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het was me al eens eerder opgevallen dat de verzendkosten van daan absurd hoog zijn. Ze hebben natuurlijk veel liever dat je de spullen gewoon ophaalt.
Kan door je pc zooi komen ja, vooral beeldschermenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou alles werktAlleen wat last dat hij niet helemaal goed geaard is. Als ik de snaren of de kabel licht aanraak is het wel weg en het is neit heel hard. Maar ik weet niet of het door mijn soldeerwerk komt of door alle computer zooi hier.
M'n strat heeft dat ook maar single coils zijn veel gevoeliger daarvoor ook dan humbuckers.
M'n andere gitaren hebben het niet maar emgs staan er natuurlijk om bekend dat ze superstil zijn.
Ja er staan er 2 voor m'n neus dus dat sheelt welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan door je pc zooi komen ja, vooral beeldschermen
maar zal er geen tshirt van aantrekken als ik jou wasquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:28 schreef Scary_Hairy het volgende:
Of kant en klare pickguards van seymour duncan met malmsteen setup. Of de dimarzio versie (oude) malmsteen setup.
Ben een malmsteen fan, ja. Niets om voor te schamen, toch ?
quote:
AU, hier komen herinneringen naar bovenquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:51 schreef Metalfreak het volgende:
Neeeeeeeeeee, geen Radiohead topic ervan maken
Kopen en voor ons reviewen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:12 schreef Iemand91 het volgende:
Trouwens jullie zijn altijd zo laaiend over de LC Comet, maar de Dakota (Les Paul) hoor ik nooit iemand over, op internet is er ook (zo goed als) niets over te vinden (weinig reviews, nauwelijks (ver)koop advertenties etc.). Jammer want ik zou d'r best meer van willen weten.
[..]
AU, hier komen herinneringen naar boven![]()
Zo, memory lane!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:26 schreef brother52 het volgende:
Maar even een filmpje met gitaar voordat het hele topic vol met bliepjes staat.
Valt wel mee toch? Is nog maar 18 jaar geleden.quote:
Zou dan eerder een 220 naar 110v doenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:50 schreef LeNick het volgende:
Weet iemand of een Amerikaanse amp (in dit geval Fender Blues Junior) gewoon werkt met een converter (110v naar 220v)?
Nicequote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:48 schreef Dribbel_ het volgende:
En voor de plaatjeskijkmensen:
[ afbeelding ]
Je mag mijn oude ook wel hebbenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nice![]()
Zelf ook maar eens een soldeerdinges aanschaffen. Kan ik thuis ook eens wat bakken en braden.
Maar dan heb je geen backup meer...quote:
Ik heb altijd mijn werk nogquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen backup meer...
Precies. Toen was ik 14.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Is nog maar 18 jaar geleden.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zou dan eerder een 220 naar 110v doen
Anders krijg je net als Forbidden op Wâldrock, die perse op hun eigen amps wilden spelen en hun tech me niet wilde geloven dat hij toch echt alles opblies als hij ze hier aan de 220 zou hangen.
Dat was drie keer plof, en snel ergens amps lenen
In welke zin laten modden? Andere stekker/voeding erin? Weet je toevallig wat dat gekost heeft voor m?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:28 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Precies. Toen was ik 14.
[..]
![]()
@ LeNick: ja, dat gaat wel werken, een Amerikaan die ik ken speelde hier ook met zo'n omvormer op z'n BJ. Uiteindelijk heeft hij de amp wel laten modden omdat hij geen zin had om dat ding de hele tijd mee te slepen, 't gaf ook een brom af en toe.
Zijn ook relatief eenvoudige stekkers voor te koop van ongeveer een tientje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:41 schreef LeNick het volgende:
[..]
In welke zin laten modden? Andere stekker/voeding erin? Weet je toevallig wat dat gekost heeft voor m?
Wil ik ook, maar zijn amper te krijgenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zijn ook relatief eenvoudige stekkers voor te koop van ongeveer een tientje.
Persoonlijk zou ik niet zo moeilijk doen en gewoon eentje op 220v willen...
Andere voeding / trafo. Kostte best veel geld toen, 200 euro ofzo. Maar kan vast ook wel goedkoper.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:41 schreef LeNick het volgende:
[..]
In welke zin laten modden? Andere stekker/voeding erin? Weet je toevallig wat dat gekost heeft voor m?
Makkelijke oplossingquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:41 schreef LeNick het volgende:
Hmm.. http://www.hissink.nl/contents/nl/d162.html
deze lijken niet duur..
Die zijn wel gaaf ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:32 schreef LeNick het volgende:
Pff dan wordt het allemaal wel heel erg duur zo'n Blues Junior Tweed.. Dan maar een Blackstar HT-5R ministack?![]()
[ afbeelding ]
Nee! doe dan deze!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:32 schreef LeNick het volgende:
Pff dan wordt het allemaal wel heel erg duur zo'n Blues Junior Tweed.. Dan maar een Blackstar HT-5R ministack?![]()
[ afbeelding ]
Ik ga het nog een keer zeggen: Die HT-5 is echt speelgoed in vergelijking met een Blues Jr!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:32 schreef LeNick het volgende:
[ afbeelding ]
dual-screen FOK!kenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:48 schreef Dribbel_ het volgende:
En voor de plaatjeskijkmensen:
[ afbeelding ]
Zo nu en dan eens met een vinger gehad inderdaad. Normaal niks aan de hand, totdat je iets beetpakt of drukt. Erg vervelengquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:10 schreef RedFever007 het volgende:
maare: dam'nsinds een week of twee ineens enorm last/pijn van/in twee vingers aan mn linkerhand
![]()
Elke keer als er druk mee wordt gezet doet het pijn. Het gevolg is dat ik al een week niet heb kunnen spelen
Gisteren even 10 minuutjes wat gespeeld maar toen kwam de pijn alweer terug
Dus maar gestopt
Herkent iemand dit? Het is geen pijn van snaren in je huid zeg maar, aangezien ik al lang genoeg speel om daar geen last meer van te hebben. Bovendien zit er een mooi eelt laagje hehe. Het is net alsof de huid daaronder pijn doet. Tsja,,, beetje vaag verhaal wellicht maar goed, iemand een idee?
Heel tof enzo, maar verhuizing enzoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:41 schreef The_Dean het volgende:
150 euro, geen geld mensen!
[TK] Randall RH150 G3 gitaarversterker
hmm inderdaad jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo nu en dan eens met een vinger gehad inderdaad. Normaal niks aan de hand, totdat je iets beetpakt of drukt. Erg verveleng
Verder niks aan gedaan, ging altijd vanzelf voorbij.
Het is toch wel een Weller?quote:
Een cab kun je ook prima als nachtkastje gebruiken. Ken je dat verhaal van die kerel op BGF die eens ging kijken wat voor nachtkasje er in de logeerkamer naast het bed stond en toen ontdekte dat het zijn oude Ampeg cab was?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:09 schreef KaMo het volgende:
Ja maar ook geen cab
Kast, bed en bureau heb ik al
dure borg
Nog even maandje of 2 wachten met dit soort uitgavenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een cab kun je ook prima als nachtkastje gebruiken. Ken je dat verhaal van die kerel op BGF die eens ging kijken wat voor nachtkasje er in de logeerkamer naast het bed stond en toen ontdekte dat het zijn oude Ampeg cab was?.
Op mijn werk? Nee, een JBC AM All-in-one rework stationquote:
Vetquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een cab kun je ook prima als nachtkastje gebruiken. Ken je dat verhaal van die kerel op BGF die eens ging kijken wat voor nachtkasje er in de logeerkamer naast het bed stond en toen ontdekte dat het zijn oude Ampeg cab was?.
Daan actions over 8 (?) dagen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:10 schreef RedFever007 het volgende:
Ohja, Iemand nog een Telecaster (kopie) te koop?Zat net even wat op tweedehandssites te kijken en kwam deze gitaar tegen
Wat een schoonheid
maar 850e voor mij te duur
[ afbeelding ]
Nee, die ene die je nu over hebt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Op mijn werk? Nee, een JBC AM All-in-one rework station
[ afbeelding ]
Oh nee, die oude van mij is geen Weller. Dat is een Velleman VTS25LF.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, die ene die je nu over hebt.
Maar die JBC wil ik ook wel hoor![]()
Ja, die electronica fabrikantquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:21 schreef brother52 het volgende:
Is dat dezelfde Velleman als die van de buizenversterkertjes? (audio)
Ah, dan zal het vast geen rommel zijnquote:
Heb er een hele tijd goed mee gewerktquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, dan zal het vast geen rommel zijn
Eens kijken op de site van newtone welke pedaaltjes ik in elkaar wil fröbelen.
Dat werkt wel he? Alleen opnemen is dan wel kut, althans, met Guitar Rig.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:05 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
nice, heb mn line6 toneport output op de poweramp van me twin gedaan. nu dus dikke plexi geluiden uit de twin ipv computer speakers of headphone. bam!
Vraag of je bij Dean mag wonenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:52 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik gas nog steeds op zoiets;
http://www.whisperroom.com/sound-booth-video-demos.php
De hele nacht rocken zonder gezeik van de buren
![]()
![]()
* Een vrijstaand huis op een royaal perceel mag natuurlijk ook![]()
Ehm en dan 4 uur onderweg zijn naar m'n werkquote:
Je kan natuurlijk altijd een bod uitbrengen:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
hmm inderdaad jaDat wat jij beschrijft is het
Naja, maar even rust gunnen dan
![]()
Ohja, Iemand nog een Telecaster (kopie) te koop?Zat net even wat op tweedehandssites te kijken en kwam deze gitaar tegen
Wat een schoonheid
maar 850e voor mij te duur
[ afbeelding ]
Ja, ik ben een Fries en woon natuurlijk op een boerderij.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:54 schreef Iemand91 het volgende:
hehe, Bill Murray:
Hoe Clapton dan ook kijkt, die blik en dan begint te spelen
[..]
Vraag of je bij Dean mag wonen![]()
Doe er 6 tientjes bij en je mag hem komen halenquote:
Wat is uw woonsituatie dan meneer? Ik woon in Overijssel, in een (rand van) dorp maar toch redelijk ruimte, ben d'r erg blij mee. O.a. de reden van N.I.M.B.Y.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik ben een Fries en woon natuurlijk op een boerderij.
¤90? Wat is het dan precies?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
Doe er 6 tientjes bij en je mag hem komen halen
Ziet er opzich best geinig uit. Maar ik ga geld houden voor zo'n Les Paulquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:26 schreef KaMo het volgende:
Voormalig ikeasetje. Verrijkt met ervaring.
Lijkt me ook leuk ja, maar jammer van de bolt on neck.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ziet er opzich best geinig uit. Maar ik ga geld houden voor zo'n Les Paul![]()
Misschien is dat beter...
Hoewel dat waarschijnlijk ook niet doorgaat; 6 dagen (quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ziet er opzich best geinig uit. Maar ik ga geld houden voor zo'n Les Paul![]()
Misschien is dat beter...
Hangt er vanaf wat je bij gaat leggenquote:
Midden in het dorp in een simpel klein rijtjeshuisje. Wel vrij relaxte buren, maar ik speel hier alleen over een oefenampje van een paar watt, woon toch vlakbij de oefenruimte [5 minuten wandelen], dus als ik wil scheuren kan dat daar gewoon.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat is uw woonsituatie dan meneer? Ik woon in Overijssel, in een (rand van) dorp maar toch redelijk ruimte, ben d'r erg blij mee. O.a. de reden van N.I.M.B.Y.
[..]
Oude map (moet nieuwe zekering) en zeg het maar?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je bij gaat leggen
Ik en m'n stereotypesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Midden in het dorp in een simpel klein rijtjeshuisje. Wel vrij relaxte buren, maar ik speel hier alleen over een oefenampje van een paar watt, woon toch vlakbij de oefenruimte [5 minuten wandelen], dus als ik wil scheuren kan dat daar gewoon.
En ghoe ziet ie er nu uit? :")quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:09 schreef KaMo het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd een bod uitbrengen:
[ afbeelding ]
Zo zag hij er twee jaar geleden tenminste uit
Absoluut. Wat moet ik thuis met een dikke buizenstackquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik en m'n stereotypes...
Maar da's dan ook wel prettig zo'n oefenruimte.
op tv? zien!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:58 schreef The_Dean het volgende:
Foo Fighters Live at Wembley Stadium. In HD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |