Dat werkt wel he? Alleen opnemen is dan wel kut, althans, met Guitar Rig.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:05 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
nice, heb mn line6 toneport output op de poweramp van me twin gedaan. nu dus dikke plexi geluiden uit de twin ipv computer speakers of headphone. bam!
Vraag of je bij Dean mag wonenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:52 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik gas nog steeds op zoiets;
http://www.whisperroom.com/sound-booth-video-demos.php
De hele nacht rocken zonder gezeik van de buren
![]()
![]()
* Een vrijstaand huis op een royaal perceel mag natuurlijk ook![]()
Ehm en dan 4 uur onderweg zijn naar m'n werkquote:
Je kan natuurlijk altijd een bod uitbrengen:quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
hmm inderdaad jaDat wat jij beschrijft is het
Naja, maar even rust gunnen dan
![]()
Ohja, Iemand nog een Telecaster (kopie) te koop?Zat net even wat op tweedehandssites te kijken en kwam deze gitaar tegen
Wat een schoonheid
maar 850e voor mij te duur
[ afbeelding ]
Ja, ik ben een Fries en woon natuurlijk op een boerderij.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:54 schreef Iemand91 het volgende:
hehe, Bill Murray:
Hoe Clapton dan ook kijkt, die blik en dan begint te spelen
[..]
Vraag of je bij Dean mag wonen![]()
Doe er 6 tientjes bij en je mag hem komen halenquote:
Wat is uw woonsituatie dan meneer? Ik woon in Overijssel, in een (rand van) dorp maar toch redelijk ruimte, ben d'r erg blij mee. O.a. de reden van N.I.M.B.Y.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik ben een Fries en woon natuurlijk op een boerderij.
¤90? Wat is het dan precies?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
Doe er 6 tientjes bij en je mag hem komen halen
Ziet er opzich best geinig uit. Maar ik ga geld houden voor zo'n Les Paulquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:26 schreef KaMo het volgende:
Voormalig ikeasetje. Verrijkt met ervaring.
Lijkt me ook leuk ja, maar jammer van de bolt on neck.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ziet er opzich best geinig uit. Maar ik ga geld houden voor zo'n Les Paul![]()
Misschien is dat beter...
Hoewel dat waarschijnlijk ook niet doorgaat; 6 dagen (quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ziet er opzich best geinig uit. Maar ik ga geld houden voor zo'n Les Paul![]()
Misschien is dat beter...
Hangt er vanaf wat je bij gaat leggenquote:
Midden in het dorp in een simpel klein rijtjeshuisje. Wel vrij relaxte buren, maar ik speel hier alleen over een oefenampje van een paar watt, woon toch vlakbij de oefenruimte [5 minuten wandelen], dus als ik wil scheuren kan dat daar gewoon.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wat is uw woonsituatie dan meneer? Ik woon in Overijssel, in een (rand van) dorp maar toch redelijk ruimte, ben d'r erg blij mee. O.a. de reden van N.I.M.B.Y.
[..]
Oude map (moet nieuwe zekering) en zeg het maar?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je bij gaat leggen
Ik en m'n stereotypesquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Midden in het dorp in een simpel klein rijtjeshuisje. Wel vrij relaxte buren, maar ik speel hier alleen over een oefenampje van een paar watt, woon toch vlakbij de oefenruimte [5 minuten wandelen], dus als ik wil scheuren kan dat daar gewoon.
En ghoe ziet ie er nu uit? :")quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:09 schreef KaMo het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd een bod uitbrengen:
[ afbeelding ]
Zo zag hij er twee jaar geleden tenminste uit
Absoluut. Wat moet ik thuis met een dikke buizenstackquote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik en m'n stereotypes...
Maar da's dan ook wel prettig zo'n oefenruimte.
op tv? zien!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:58 schreef The_Dean het volgende:
Foo Fighters Live at Wembley Stadium. In HD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |