dual-screen FOK!kenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:48 schreef Dribbel_ het volgende:
En voor de plaatjeskijkmensen:
[ afbeelding ]
Zo nu en dan eens met een vinger gehad inderdaad. Normaal niks aan de hand, totdat je iets beetpakt of drukt. Erg vervelengquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:10 schreef RedFever007 het volgende:
maare: dam'nsinds een week of twee ineens enorm last/pijn van/in twee vingers aan mn linkerhand
![]()
Elke keer als er druk mee wordt gezet doet het pijn. Het gevolg is dat ik al een week niet heb kunnen spelen
Gisteren even 10 minuutjes wat gespeeld maar toen kwam de pijn alweer terug
Dus maar gestopt
Herkent iemand dit? Het is geen pijn van snaren in je huid zeg maar, aangezien ik al lang genoeg speel om daar geen last meer van te hebben. Bovendien zit er een mooi eelt laagje hehe. Het is net alsof de huid daaronder pijn doet. Tsja,,, beetje vaag verhaal wellicht maar goed, iemand een idee?
Heel tof enzo, maar verhuizing enzoquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:41 schreef The_Dean het volgende:
150 euro, geen geld mensen!
[TK] Randall RH150 G3 gitaarversterker
hmm inderdaad jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo nu en dan eens met een vinger gehad inderdaad. Normaal niks aan de hand, totdat je iets beetpakt of drukt. Erg verveleng
Verder niks aan gedaan, ging altijd vanzelf voorbij.
Het is toch wel een Weller?quote:
Een cab kun je ook prima als nachtkastje gebruiken. Ken je dat verhaal van die kerel op BGF die eens ging kijken wat voor nachtkasje er in de logeerkamer naast het bed stond en toen ontdekte dat het zijn oude Ampeg cab was?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:09 schreef KaMo het volgende:
Ja maar ook geen cab
Kast, bed en bureau heb ik al
dure borg
Nog even maandje of 2 wachten met dit soort uitgavenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een cab kun je ook prima als nachtkastje gebruiken. Ken je dat verhaal van die kerel op BGF die eens ging kijken wat voor nachtkasje er in de logeerkamer naast het bed stond en toen ontdekte dat het zijn oude Ampeg cab was?.
Op mijn werk? Nee, een JBC AM All-in-one rework stationquote:
Vetquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Een cab kun je ook prima als nachtkastje gebruiken. Ken je dat verhaal van die kerel op BGF die eens ging kijken wat voor nachtkasje er in de logeerkamer naast het bed stond en toen ontdekte dat het zijn oude Ampeg cab was?.
Daan actions over 8 (?) dagen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:10 schreef RedFever007 het volgende:
Ohja, Iemand nog een Telecaster (kopie) te koop?Zat net even wat op tweedehandssites te kijken en kwam deze gitaar tegen
Wat een schoonheid
maar 850e voor mij te duur
[ afbeelding ]
Nee, die ene die je nu over hebt.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Op mijn werk? Nee, een JBC AM All-in-one rework station
[ afbeelding ]
Oh nee, die oude van mij is geen Weller. Dat is een Velleman VTS25LF.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, die ene die je nu over hebt.
Maar die JBC wil ik ook wel hoor![]()
Ja, die electronica fabrikantquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:21 schreef brother52 het volgende:
Is dat dezelfde Velleman als die van de buizenversterkertjes? (audio)
Ah, dan zal het vast geen rommel zijnquote:
Heb er een hele tijd goed mee gewerktquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, dan zal het vast geen rommel zijn
Eens kijken op de site van newtone welke pedaaltjes ik in elkaar wil fröbelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |