Valt wel mee toch? Is nog maar 18 jaar geleden.quote:
Zou dan eerder een 220 naar 110v doenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:50 schreef LeNick het volgende:
Weet iemand of een Amerikaanse amp (in dit geval Fender Blues Junior) gewoon werkt met een converter (110v naar 220v)?
Nicequote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:48 schreef Dribbel_ het volgende:
En voor de plaatjeskijkmensen:
[ afbeelding ]
Je mag mijn oude ook wel hebbenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nice![]()
Zelf ook maar eens een soldeerdinges aanschaffen. Kan ik thuis ook eens wat bakken en braden.
Maar dan heb je geen backup meer...quote:
Ik heb altijd mijn werk nogquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar dan heb je geen backup meer...
Precies. Toen was ik 14.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Is nog maar 18 jaar geleden.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zou dan eerder een 220 naar 110v doen
Anders krijg je net als Forbidden op Wâldrock, die perse op hun eigen amps wilden spelen en hun tech me niet wilde geloven dat hij toch echt alles opblies als hij ze hier aan de 220 zou hangen.
Dat was drie keer plof, en snel ergens amps lenen
In welke zin laten modden? Andere stekker/voeding erin? Weet je toevallig wat dat gekost heeft voor m?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:28 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Precies. Toen was ik 14.
[..]
![]()
@ LeNick: ja, dat gaat wel werken, een Amerikaan die ik ken speelde hier ook met zo'n omvormer op z'n BJ. Uiteindelijk heeft hij de amp wel laten modden omdat hij geen zin had om dat ding de hele tijd mee te slepen, 't gaf ook een brom af en toe.
Zijn ook relatief eenvoudige stekkers voor te koop van ongeveer een tientje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:41 schreef LeNick het volgende:
[..]
In welke zin laten modden? Andere stekker/voeding erin? Weet je toevallig wat dat gekost heeft voor m?
Wil ik ook, maar zijn amper te krijgenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zijn ook relatief eenvoudige stekkers voor te koop van ongeveer een tientje.
Persoonlijk zou ik niet zo moeilijk doen en gewoon eentje op 220v willen...
Andere voeding / trafo. Kostte best veel geld toen, 200 euro ofzo. Maar kan vast ook wel goedkoper.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:41 schreef LeNick het volgende:
[..]
In welke zin laten modden? Andere stekker/voeding erin? Weet je toevallig wat dat gekost heeft voor m?
Makkelijke oplossingquote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:41 schreef LeNick het volgende:
Hmm.. http://www.hissink.nl/contents/nl/d162.html
deze lijken niet duur..
Die zijn wel gaaf ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:32 schreef LeNick het volgende:
Pff dan wordt het allemaal wel heel erg duur zo'n Blues Junior Tweed.. Dan maar een Blackstar HT-5R ministack?![]()
[ afbeelding ]
Nee! doe dan deze!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:32 schreef LeNick het volgende:
Pff dan wordt het allemaal wel heel erg duur zo'n Blues Junior Tweed.. Dan maar een Blackstar HT-5R ministack?![]()
[ afbeelding ]
Ik ga het nog een keer zeggen: Die HT-5 is echt speelgoed in vergelijking met een Blues Jr!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:32 schreef LeNick het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |