Klopt! Ook veel geiler!quote:
De walden, dat gedeelte van Friesland mag van mij optiefen naar Groningen. Stelletje irritante messentrekkende boeren. Altijd ruzie met die debielen met een voetbalwedstrijd, echt een stel mongolen bij elkaarquote:
ik ga er 1 kopen.quote:
Wie weet.quote:Op maandag 5 september 2011 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga je dan ook poseren?
Bedtiid, noflike dreamen!
KOM DAN JONGEN IK SIL DY READ SNEEË! MYN HEDDER IS MIEN REDDER!quote:Op maandag 5 september 2011 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
De walden, dat gedeelte van Friesland mag van mij optiefen naar Groningen. Stelletje irritante messentrekkende boeren. Altijd ruzie met die debielen met een voetbalwedstrijd, echt een stel mongolen bij elkaar
quote:Op maandag 5 september 2011 22:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
De walden, dat gedeelte van Friesland mag van mij optiefen naar Groningen. Stelletje irritante messentrekkende boeren. Altijd ruzie met die debielen met een voetbalwedstrijd, echt een stel mongolen bij elkaar
Friesland Collegequote:
Julianalaan? Heb ik ook gezeten, echt een schurft school. NHL is een hele verbeteringquote:
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Julianalaan? Heb ik ook gezeten, echt een schurft school. NHL is een hele verbetering
Had ik niet gezegd dat je daar niet heen moest gaan?quote:
Scheelt wel een stuk reizen toch?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:53 schreef The_Dean het volgende:
Ik had haar ook al gewaarschuwd... maar aangezien sommige omstandigheden is dit momenteel de beste keuze
Ja, net als tig andere mensen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Had ik niet gezegd dat je daar niet heen moest gaan?
Okequote:
Nouja dat is wel altijd beter natuurlijkquote:
niet zo miepen, mn collega zit elke dag keurig tussen ons in, en die klaagt ook nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jezus Alex stel je koplampen eens opnieuw af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |