Het is echt heerlijk nu, lekker rustig. Bij ons is het ook alleen Flynn die de kittens echt leuk vindt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:07 schreef Cat22 het volgende:
Wat fijn dat ze het nu lekker doen na al die zorgen in het begin. En die foto's.![]()
Ik zou willen dat mijn eigen katten mijn opvangkittens zo lief vonden. *stiekem beetje jaloers*
Dat kan ik wel begrijpen ja. De mevrouw waar ik mijn katten heb gehaald stuur ik ook regelmatig een mailtje met foto's en updates over hoe het met de katten gaat, aangezien het voor haar ook een beetje "haar katten" waren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:27 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Onze eerste twee kittens Frank en Black zijn via het asiel geplaatst, ik weet waar ze wonen en dat ze samen zijn gebleven maar we hebben geen contact met die mensen. Ze moeten nu twee jaar oud zijn maar we weten niet hoe het met ze gaat, dat vinden we wel moeilijk.
Onze jongste twee komen ook van een fokker, ik stuur haar ook nog regelmatig updates en als er iets is kan ik altijd bij haar terecht. Echt heel fijn, niet; hier heb je een kitten en zoek maar uit wat je ermee doet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat kan ik wel begrijpen ja. De mevrouw waar ik mijn katten heb gehaald stuur ik ook regelmatig een mailtje met foto's en updates over hoe het met de katten gaat, aangezien het voor haar ook een beetje "haar katten" waren.
Als dat niet zou zijn zou ik het ook helemaal niet erg vinden als er ineens iemand belt of schrijft die de katten kent en graag zou willen weten hoe het met ze gaat, misschien als je het echt graag wilt weten dat je dat eens kan doen?
Helemaal niet erg hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:58 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik had alweer zoveel foto's gemaakt![]()
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha leuk. Ze zijn echt mooi hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:00 schreef ElisaB het volgende:
Wat heerlijk dat het zo goed gaat
Niet je topic kapen, dus even onder een spoiler, maar wel speciaal voor jou: onze monstertjes:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De witte heeft al vanaf dag 1 een baasje en de rode is pas vandaag 'vrijgegeven', dus wordt pas begin volgende week aan de wereld getoondquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ha leuk. Ze zijn echt mooi heIk snap niet dat ze nog niet allebei besproken zijn.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De witte heeft al vanaf dag 1 een baasje en de rode is pas vandaag 'vrijgegeven', dus wordt pas begin volgende week aan de wereld getoond
Komt goed en anders houden we de rode. We kunnen er toch al moeilijk aan wennen dat ze ergens anders zal gaan wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop