Het gaat goed met de kittens.
Ik heb een tijdje geen updates meer geschreven dus nu heb ik héél veel nieuwe foto’s !
Starr zit sinds vorige week bij John en Paul in de kittenkamer en dat ging gelijk heel goed.
Ze is natuurlijk ook wel een dame die zich niet de kaas van het brood laat eten., ze is er ook niet van onder de indruk dat John en Paul wat groter zijn en springt er gewoon bovenop wanneer ze daar zin in heeft.
De laatste tijd is ze een hoop gegroeid dus niet meer de baby die ze was toen ze hier kwam.
Ik heb haar drie dagen voor het laatst gewogen en toen was ze 675 gram dus ze zal nu zo rond de 700 gram wegen bij een leeftijd van ongeveer 6 weken.
![S8308882.jpg]()
![SDC15731b.jpg]()
![SDC15733.jpg]()
Samen met John, die is wat actiever dan Paul en dus leuker om mee te spelen:
![S8308839b.jpg]()
![S8308838.jpg]()
Wat doet hij nu !?!
![S8308833.jpg]()
Samen met Paul spelen met de “flower power”
![SDC15736.jpg]()
![SDC15743.jpg]()
En als ze moe is ook lekker met John op de stoel slapen:
![SDC15788.jpg]()
![SDC15790.jpg]()
Paul (links) en John samen:
![S8308864.jpg]()
![S8308876.jpg]()
John links, Paul rechts:
![S8308825b.jpg]()
Ze lijken soms al best groot, maar deze foto van John op een stoeltje geeft een beter idee van z’n formaat:
![S8308860.jpg]()
Soms liggen de kittens met z’n drietjes in de mand te slapen maar als ik een foto probeer te maken dan krijg ik dit; Paul (links) en John samen in de mand)
![SDC15820.jpg]()
En Starr die in een oogwenk uit de mand kruipt en voor me gaat zitten terwijl ze haar beste “til me op en snel een beetje” gezicht trekt:
![SDC15849.jpg]()
De kleintjes kunnen helaas echt niet samen met Jefrey, wanneer hij een ander kitten ziet springt hij er gelijk bovenop maar hij is te groot en te wild voor ze. Af en toe ruilen we ze om, Jefrey gaat dan in de kittenkamer zodat de kleinsten door de woonkamer kunnen scharrelen.
Toen wij afgelopen weekend op Lowlands waren zijn de kleinsten thuis gebleven, dat ging prima, Jefrey is een paar dagen bij de kattenoppas in huis geweest en hij heeft het daar ook erg naar z’n zin gehad. Ze hebben daar een kater, een poes en een hondje. Jefrey was niet bang voor het hondje maar verder vond hij er niet veel aan want hij kon er niet mee spelen. De poes wilde wel graag met hem spelen dus dat was z’n grote vriendin. Teon wij hem maandag weer mee naar huis namen deed hij gelijk alsof hij nooit weg was geweest. Lekker toch dat die kittens zo flexibel zijn.
Dat zal ook wel fijn zijn bij de verhuizing, gisteren zijn z’n nieuwe baasjes weer op visite geweest en we hebben afgesproken dat hij over een week verhuist.
![S8308846.jpg]()
Leuk “statieportet”:
![SDC15794b.jpg]()
![SDC15797.jpg]()
En als laatste nog een gekke: