abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 16 augustus 2011 @ 14:25:31 #151
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_100806224
John en Paul (L).

Helaas mag ik van mijn huisbaas geen huisdieren anders had ik ze beide opgehaald. Dat is ook de reden waarom de katers van mijn vriendin nog bij haar ouders wonen...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_100806317
We hebben zelf al vier katten en dat vinden we (en onze katten) echt genoeg. We weten dus echt dat de kittens op een gegeven moment weer moeten vertrekken. En als je maar weet dat de kittens goed terecht komen dan scheelt dat al heel veel.
Maar het blijven wel altijd een beetje "onze" kittens :@

Onze eerste twee kittens Frank en Black zijn via het asiel geplaatst, ik weet waar ze wonen en dat ze samen zijn gebleven maar we hebben geen contact met die mensen. Ze moeten nu twee jaar oud zijn maar we weten niet hoe het met ze gaat, dat vinden we wel moeilijk.
Tony is vanuit ons huis geplaatst en bij iemand terecht gekomen die wel contact houdt, we hadden haar ook op het hart gedrukt dat ze ons altijd kon bellen of mailen voor advies als ze iets wil weten of als er een probleem is en dat doet ze gelukkig ook, zo is Tony uiteindelijk ook thuis gekomen nadat hij vermist was geraakt.

De mensen die voor Jefrey zijn geweest vonden we echt heel leuk dus dan hebben we er echt geen moeite mee, en we schatten hen ook zo in dat ze ons wel een beetje op de hoogte willen blijven houden, ze hadden gisteravond gelijk een blog aangemaakt voor hun aanstaande kitten :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:07 schreef Cat22 het volgende:
Wat fijn dat ze het nu lekker doen na al die zorgen in het begin. En die foto's. O+
Ik zou willen dat mijn eigen katten mijn opvangkittens zo lief vonden. *stiekem beetje jaloers* :@
Het is echt heerlijk nu, lekker rustig. Bij ons is het ook alleen Flynn die de kittens echt leuk vindt.
Black uit ons eerste opvangnest was nogal een bazig kitten en die heeft dEUS toentertijd een keer de stuipen op het lijf gejaagd, dEUS vindt kittens sindsdien snel eng.
Mimosa eet graag mee van hun eten en snuffelt af en toe aan de kittens maar als ze iets bij haar proberen kunnen ze een pets krijgen.
Ernesto zal het over het algemeen worst zijn zo lang er maar niet teveel aan z'n lijf geprutst wordt, maar hij vindt spelende kittens wel interessant.
pi_100807142
Leuk is dat, hoe verschillend katten erop reageren. Ik heb er eentje die 2 weken boos blijft en zich niet in de woonkamer laat zien als de kittens er zijn, eentje die een week boos blijft en eentje die 2 dagen boos blijft en daarna af en toe met ze gaat stoeien/spelen. De andere twee bemoeien zich niet met de kittens zolang zij zich niet met hen bemoeien en anders kunnen ze een pets krijgen. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_100807847
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:27 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Onze eerste twee kittens Frank en Black zijn via het asiel geplaatst, ik weet waar ze wonen en dat ze samen zijn gebleven maar we hebben geen contact met die mensen. Ze moeten nu twee jaar oud zijn maar we weten niet hoe het met ze gaat, dat vinden we wel moeilijk.
Dat kan ik wel begrijpen ja. De mevrouw waar ik mijn katten heb gehaald stuur ik ook regelmatig een mailtje met foto's en updates over hoe het met de katten gaat, aangezien het voor haar ook een beetje "haar katten" waren.

Als dat niet zou zijn zou ik het ook helemaal niet erg vinden als er ineens iemand belt of schrijft die de katten kent en graag zou willen weten hoe het met ze gaat, misschien als je het echt graag wilt weten dat je dat eens kan doen?
pi_100812261
Fijn dat ze het nu alllemaal goed doen en die foto van Flynn en Jefrey is *;
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_100814362
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 15:03 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dat kan ik wel begrijpen ja. De mevrouw waar ik mijn katten heb gehaald stuur ik ook regelmatig een mailtje met foto's en updates over hoe het met de katten gaat, aangezien het voor haar ook een beetje "haar katten" waren.

Als dat niet zou zijn zou ik het ook helemaal niet erg vinden als er ineens iemand belt of schrijft die de katten kent en graag zou willen weten hoe het met ze gaat, misschien als je het echt graag wilt weten dat je dat eens kan doen?
Onze jongste twee komen ook van een fokker, ik stuur haar ook nog regelmatig updates en als er iets is kan ik altijd bij haar terecht. Echt heel fijn, niet; hier heb je een kitten en zoek maar uit wat je ermee doet.

Ik heb die mensen ooit gebeld dat we een kittenpakket en dvd met kittenfoto's wilden langsbrengen of laten afhalen maar ze hebben nooit iets afgesproken. Als ze er geen behoefte aan hebben wil ik het ook niet opdringen.
pi_100816962
Ik had alweer zoveel foto's gemaakt :@

Jefrey vindt het heerlijk dat hij nu zoveel mag van Flynn, gisteravond kroop hij bij Flynn in het slaapholletje van de krabpaal maar dat was een beetje krap. Flynn kon zijn kop niet meer lekker neerleggen.

Toen Flynn zich beter in de mand probeerde te wurmen begon Jefrey tegen te stribbelen:

Ziezo, laat die kleine maar met zijn koppie buitenboord hangen, dat pootje in zijn gezicht daar kon Flynn niet mee zitten.

Jefrey lag eigenlijk toch niet zo lekker, dus hij verkaste naar het andere mandje:

Of zou hij toch terug kunnen ?

Daarnet sprong Jefrey bovenop Flynn terwijl hij lekker lag te slapen op de bank. Flynn is de beroerdste niet en wilde hem wel een wasbeurt geven maar Jefrey werkte niet zo mee.

John kon zijn draai niet helemaal vinden vanmiddag, elke keer als ik naar hem en Paul keek lag hij anders:

John van dichtbij:

Gekke bek van Paul:

pi_100817560
Wat een geweldige foto's, wordt je toch helemaal O+ van!
pi_100818201
Wat een heerlijke kittens O+
pi_100818277
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 18:58 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik had alweer zoveel foto's gemaakt :@
Helemaal niet erg hoor O+

Ik moest echt lachen aan het eind van dat filmpje, maar Jefrey kijkt wel heel zielig en geschrokken. _O-
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_100820375
Prachtige foto's en dat filmpje... wat is Flynn lief met Jefrey, de goedzak. _O_ O+
Ik moest ook erg lachen aan het einde. _O-

Mooi spul allemaal, *zucht* :)
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_100844432
Ahw, leuke en aandoenlijke foto's (en filmpje! :D ) O+
  maandag 22 augustus 2011 @ 23:26:04 #163
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_101063589
Hoe gaat het ondertussen?

Ik heb een update voor je: Kattenfoto's deel 80
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_101222184
Het gaat goed met de kittens.

Ik heb een tijdje geen updates meer geschreven dus nu heb ik héél veel nieuwe foto’s !

Starr zit sinds vorige week bij John en Paul in de kittenkamer en dat ging gelijk heel goed.
Ze is natuurlijk ook wel een dame die zich niet de kaas van het brood laat eten., ze is er ook niet van onder de indruk dat John en Paul wat groter zijn en springt er gewoon bovenop wanneer ze daar zin in heeft.
De laatste tijd is ze een hoop gegroeid dus niet meer de baby die ze was toen ze hier kwam.
Ik heb haar drie dagen voor het laatst gewogen en toen was ze 675 gram dus ze zal nu zo rond de 700 gram wegen bij een leeftijd van ongeveer 6 weken.

Samen met John, die is wat actiever dan Paul en dus leuker om mee te spelen:

Wat doet hij nu !?!

Samen met Paul spelen met de “flower power”

En als ze moe is ook lekker met John op de stoel slapen:

Paul (links) en John samen:

John links, Paul rechts:

Ze lijken soms al best groot, maar deze foto van John op een stoeltje geeft een beter idee van z’n formaat:

Soms liggen de kittens met z’n drietjes in de mand te slapen maar als ik een foto probeer te maken dan krijg ik dit; Paul (links) en John samen in de mand)

En Starr die in een oogwenk uit de mand kruipt en voor me gaat zitten terwijl ze haar beste “til me op en snel een beetje” gezicht trekt:

De kleintjes kunnen helaas echt niet samen met Jefrey, wanneer hij een ander kitten ziet springt hij er gelijk bovenop maar hij is te groot en te wild voor ze. Af en toe ruilen we ze om, Jefrey gaat dan in de kittenkamer zodat de kleinsten door de woonkamer kunnen scharrelen.

Toen wij afgelopen weekend op Lowlands waren zijn de kleinsten thuis gebleven, dat ging prima, Jefrey is een paar dagen bij de kattenoppas in huis geweest en hij heeft het daar ook erg naar z’n zin gehad. Ze hebben daar een kater, een poes en een hondje. Jefrey was niet bang voor het hondje maar verder vond hij er niet veel aan want hij kon er niet mee spelen. De poes wilde wel graag met hem spelen dus dat was z’n grote vriendin. Teon wij hem maandag weer mee naar huis namen deed hij gelijk alsof hij nooit weg was geweest. Lekker toch dat die kittens zo flexibel zijn.
Dat zal ook wel fijn zijn bij de verhuizing, gisteren zijn z’n nieuwe baasjes weer op visite geweest en we hebben afgesproken dat hij over een week verhuist.

Leuk “statieportet”:

En als laatste nog een gekke:

vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:00:33 #165
33954 ElisaB
pi_101222480
Wat heerlijk dat het zo goed gaat O+

Niet je topic kapen, dus even onder een spoiler, maar wel speciaal voor jou: onze monstertjes:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101222615
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 17:00 schreef ElisaB het volgende:
Wat heerlijk dat het zo goed gaat O+

Niet je topic kapen, dus even onder een spoiler, maar wel speciaal voor jou: onze monstertjes:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha leuk. Ze zijn echt mooi he O+ Ik snap niet dat ze nog niet allebei besproken zijn.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:07:08 #167
33954 ElisaB
pi_101222704
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 17:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ha leuk. Ze zijn echt mooi he O+ Ik snap niet dat ze nog niet allebei besproken zijn.
De witte heeft al vanaf dag 1 een baasje en de rode is pas vandaag 'vrijgegeven', dus wordt pas begin volgende week aan de wereld getoond :)

Komt goed en anders houden we de rode. We kunnen er toch al moeilijk aan wennen dat ze ergens anders zal gaan wonen :@
pi_101222833
:D Gevaarlijk hé, dat kittens opvangen.

Wij zijn heel blij dat Starr al besproken is ;)
pi_101223148
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 17:07 schreef ElisaB het volgende:

[..]

De witte heeft al vanaf dag 1 een baasje en de rode is pas vandaag 'vrijgegeven', dus wordt pas begin volgende week aan de wereld getoond :)

Komt goed en anders houden we de rode. We kunnen er toch al moeilijk aan wennen dat ze ergens anders zal gaan wonen :@
_O- Ga je nog wel andere kittens opvangen hierna dan?

Wat fijn dat het zo goed gaat met alle kittens Ruby! O+ ze zien er goed uit!
pi_101359597
Het gaat nog steeds goed met de kittens. Ik was vorige week niet zo tevreden met hoeveel ze aankwamen (ik mocht eigenlijk niet zeuren maar ik vergelijk ze steeds met de vorige kittens die goed zwaar waren) maar deze week hebben ze het behoorlijk op een vreten gezet.
Eigenlijk had ik voordat de kittens kwamen nog drie maanden aan avondeten voor mijn eigen katten in huis maar nu de kittens dat ook eten (vers voer is voor alle leeftijden geschikt) en er de hele dag eten staat waar de groten ook geregeld van meesnaaien heb ik ineens nog maar voor een week :o

Paul (links), John en Starr in actie met een schoteltje carnibest versvleesvoer:

Iedereen met de link zou onderstaande documentjes mogen inzien maar google doet nu even vreemd want het vraagt zelfs mij om m'n wachtwoord dus ik hoop dat het werkt.

De gewichtstabel & grafiek van John & Paul

Tabel en grafiek van Starr

Tabel en grafiek van Jefrey

Grafiek met gewicht van alle opvangkittens op dezelfde (weliswaar geschatte) leeftijd

Ondanks dat de wasmachine bijna elke dag staat te draaien (mede vanwege de kittens, veel fleecekleden) ontdekt John hier pas dat er iets ronddraaide in dat ding. Die was dus weer eventjes zoet:

John (onder) was aan het spelen en Paul kwam wel even meehelpen:

John & Starr:

Wanneer Paul een camera ziet houdt hij vaak even op met wat hij aan het doen is om netjes te poseren :D

Starr wil gewoon opgetild worden en hoopt sneller opgemerkt te worden als ze 3 centimeter hoger gaat zitten op het weegschaaltje:

John is de grootste boef van de twee broertjes maar hij kan het zoetste kijken:

Van links naar rechts John, Starr en Paul zwaait nog net even naar ons over de rand van het mandje:

Paul:

Starr ligt erg lekker bij Paul:

Jefrey gaat vrijdag verhuizen. Zijn nieuwe baasjes hebben een doek gebracht waar zijn nieuwe huisgenoot Poekie een tijdje op geslapen heeft zodat Jefrey hem alvast eens kon ruiken.
Ik heb de doek op een favoriete slaapplaats gelegd zodat hun geurtjes kunnen mengen.

Uhm, volgens mij ruikt hij inderdaad wel iets:

Jefrey wilde bovenop Flynn springen terwijl die lag te slapen maar dat viel toch tegen, binnen een oogwenk lag hij in de houdgreep voor een wasbeurt :D

Spelen onder het toeziend oog van Ernesto:

En wanneer je moe bent dan laat je je pleegvader toch gewoon het balletje rondduwen ?

pi_101361907
Wat een leuke foto's weer en wat geweldig dat het zo goed met ze gaat. ^O^
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan.
pi_101363521
*smelt* O+

Leuk ook om te zien dat Starr zich zo heerlijk vermaakt met John en Paul, alsof het nooit anders geweest is!
pi_101365515
Wat een heerlijke foto's O+ en super dat het zo goed gaat met ze!
pi_101374131
Super leuk om zo mee te genieten O+

Paul&John blijven geweldig, erg leuk om te zien dat Starr er ook helemaal bij hoort!
En Jefrey met de grote katten, wat lief hoe er door Flynn gezorgd wordt.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:22:18 #175
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_101376408
Starr is echt mijn lieveling... omdat het zo'n vechtertje was en een stoere meid! En ze lijkt zo op mijn lieve Leena!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_101448482
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:22 schreef Lotusss het volgende:
Starr is echt mijn lieveling... omdat het zo'n vechtertje was en een stoere meid! En ze lijkt zo op mijn lieve Leena!
Starr is ook ons favorietje, ze is zo lief en ze heeft lekker veel pit.

De staart van Flynn is altijd een felbegeerd speeltje voor de kittens. Ook dit keer hangen de kittens er steeds in en dat gaat meestal niet zo zachtzinnig, maar hij het altijd lang toe, tot ze echt gaan happen.

Paul;

John;

Toen gingen ze met elkaar stoeien, je ziet Flynn zowat denken; "lekker rustig ineens hé " :

Maar al snel zaten ze weer op zijn staart te loeren en ditmaal met z'n tweeën:

Paul is een lief en voorzichtig katje, dus zelfs Flynn's staart krijgt er hier maar zachtjes van langs;

Paul ligt te slapen (zien jullie Starr ook ?)

Weer Paul:

Wow deze heeft een nog mooiere staart dan Flynn, lijkt Starr te denken. Helaas voor haar kreeg ze van dEUS niet de kans om er mee te spelen.

pi_101449612
O+ O+ O+
pi_101558509
Nou, er is het één en ander gebeurd sinds m'n laatste post. Jefrey is afgelopen vrijdag verhuisd. De mensen waar hij ging wonen zijn echt heel leuk maar we vonden het wel spannend of hij zou kunnen opschieten met de al aanwezige kat, Poekie van 2 jaar. Poekie is een grote kerel van 7 kilo maar hij was veel te bang van Jefrey. Hij durfde niet meer naar boven terwijl Jefrey daar in een kamertje apart zat met de deur dicht, hij durfde niet meer op de bak, etc. Dit terwijl Jefrey hem niet eens actief benaderde wanneer ze hen aan elkaar lieten zien. Omdat ze het niet langer konden aanzien dat hun Poekie zo bang was in z'n eigen huis en Jefrey daardoor steeds apart moest zitten hebben we in overleg besloten Jefrey weer op te halen.

Voor Jefrey zoeken we dus weer een goed adres waar al een niet te bang uitgevallen kat aanwezig is, want hij heeft echt behoefte aan een maatje. Hij loopt sinds hij terug is alweer blij met de andere kittens te spelen. Jefrey is een lief, speels en actief kitten, geboren omstreeks 26 mei. Wanneer hij z'n dolle uurtje gehad heeft echt het liefste knuffelkitten wat er bestaat. Hij komt heel hard spinnend op schoot gekropen en wordt ook graag opgetild. Hij houdt zich dan helemaal ontspannen.

Deze foto's zijn nog van voor zijn verhuizing;

Eerst lekker bij Flynn in de stoel gekropen:

Later met Flynn dollen, hij wist blijkbaar dat Flynn echt geen zin had uit z'n stoel te komen. Flynn probeerde hem te wassen;

Daarna spelen met een kassabonnetje wat hij uit mijn tas had gehaald:

Flynn ziet er de lol niet van in geloof ik;

Hier lag hij ineens heel lief Paul te wassen:

De drie kleinere kittens leken wel blij te zijn dat Jefrey verhuisd was, zo lang hij er was konden ze niet rustig loslopen in de woonkamer zonder steeds besprongen te worden door een veel groter kitten waar ze niet van konden winnen.

Ik had eten in de keuken gezet voor de kittens, maar onze katten lieten het zich ook goed smaken. John was echt niet onder de indruk van al die grote katten en kwam gewoon mee eten.

Paul lekker aan het spelen in de kittenkamer:

Paul in het hangmatje van de krabpaal:

Starr en John in de hangmat:

Starr kijkt op het plankje boven haar waar Paul lag te slapen:

Paul is er ook maar bij komen liggen;

Nu werd het John weer te druk dus die is vertrokken:

Paul op de bank;

De broertjes samen, ze zijn allebei blacktabby blotched en aan de witte voetjes kan ik ze ook al niet uit elkaar houden zoals jullie vast wel kunnen zien ! Paul (rechts) is iets donkerder en het wit op zijn buikje loopt iets anders. Duncan moet echt de buikjes bekijken om te zien welk kitten hij voor zich heeft:

Paul:

Paul en Starr:

John wil altijd graag in de gang, het lijkt erop dat hij het tapijt zo fijn vindt. We hebben heel veel mandjes staan maar hij slaapt net zo lief midden in "zijn" gang ;

Het in elkaar zetten van een nieuw krabpaaltje kwam tot stilstand omdat Paul ertegenaan ging slapen. John gaf hem hier een uitgebreide wasbeurt;

pi_101570493
Ruby, wat sneu voor Jeffrey! Maar nu kun jij gelukkig nog even van hem genieten! Heb je ook nog een termijn hoe lang hij maximaal mag blijven?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')