Meeduimtquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:26 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Starr heeft een enorme opleving nu. Ik hoop zó dat het blijvend is !!!
Mooi zo... Starr.....quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ze doet het nog steeds goed. Ze is eigenlijk gewoon weer als de afgelopen dagen. Alert en hartstikke eigenwijs. Ze heeft geslapen en heeft niet meer gespuugd of gepoept. Ze geeft al aan dat ze trek heeft en maakt zich kwaad dat we haar op doktersadvies even alleen kittenmelk geven en geen vast voedsel.
We gaan er vannacht nog een paar keer uit om te checken, hopelijk blijft alles goed, we zijn nog steeds heel erg bezorgd.
Hoe is het nou toch mogelijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:55 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ze doet het nog steeds goed. Ze is eigenlijk gewoon weer als de afgelopen dagen. Alert en hartstikke eigenwijs. Ze heeft geslapen en heeft niet meer gespuugd of gepoept. Ze geeft al aan dat ze trek heeft en maakt zich kwaad dat we haar op doktersadvies even alleen kittenmelk geven en geen vast voedsel.
We gaan er vannacht nog een paar keer uit om te checken, hopelijk blijft alles goed, we zijn nog steeds heel erg bezorgd.
Go Starr. Stoer wijffiequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:30 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Starr gedraagt zich nog steeds alsof er nooit iets met haar aan de hand geweest is. Ik heb net de dierenarts gebeld die er ook niks meer van snapt want die gaf er geen cent meer voor, dat was gisteren ook wel te merken. Ze mag voorzichtig een klein beetje eten nu, daar zal onze kleine driftkikker blij mee zijn.
Marleen heeft gisteravond en vanochtend gebeld, die vindt het ook een wonder want die heeft haar immers ook meer dood dan levend gezien.
Kom op mupke!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:42 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ze is momenteel enorm aan het inkakken. Ze heeft heel veel geplast (volgens de dierenarts van de Prednison) en ze lijkt een beetje uitgedroogd. We gaan zo weer naar de DA voor onderhuids vocht. Als ik zelf water in haar bekje probeer te druppelen vallen haar ogen halverwege gewoon dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |