Eigenlijk wel. John en Paul zouden eigenlijk pas volgende week hier komen als eerste kittens, dan zou de kittenkamer af zijn en konden ze eerst netjes apart. Naast hygiënischer is dat ook een rustiger overgang voor m'n eigen katten. Maar ja, toen was er dringend een plekje voor Jefrey nodig, die had al bij de dierenarts in quarantaine gezeten, en er was geen kittenkamer nodig want hij moest in de bench. Er leek zich ook al een ander adres voor John en Paul aan te dienen dus dat viel allemaal vanzelf op z'n plek.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 02:18 schreef ElisaB het volgende:
Wat een heerlijke update
Vraagje: moesten ze bij jou niet eerst in quarantaine?
Aha!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 03:12 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Eigenlijk wel. John en Paul zouden eigenlijk pas volgende week hier komen als eerste kittens, dan zou de kittenkamer af zijn en konden ze eerst netjes apart. Naast hygiënischer is dat ook een rustiger overgang voor m'n eigen katten. Maar ja, toen was er dringend een plekje voor Jefrey nodig, die had al bij de dierenarts in quarantaine gezeten, en er was geen kittenkamer nodig want hij moest in de bench. Er leek zich ook al een ander adres voor John en Paul aan te dienen dus dat viel allemaal vanzelf op z'n plek.
Maar John en Paul moesten wegens omstandigheden eerder opgevangen worden dan gepland en hun beoogde opvang was dan nog met vakantie. Kittens mixen is eigenlijk not done omdat ze allemaal verschillende dingen bij zich kunnen dragen maar Jefrey leek/lijkt kerngezond dus vooruit dan maar, kittenkamer een beetje opgekalefaterd en dan houd ik ze wel apart. In de praktijk zijn Flynn en Jefrey er de eerste dag even bij geweest, Flynn gaat keihard op de deur beuken als hij niet mag kijken en Jefrey kwam toen gelijk mee.
En toen was ik zo gek om ook George en Starr nog erbij te nemen, eigenlijk had ik al nee gezegd maar toen ben ik nog even naar ze gaan kijkenHen kon ik ook nog net ergens apart kwijt, als we niet met ze bezig waren dan stond de nestdoos in de bijkeuken. Die was nog niet in gebruik omdat het beter bleek te werken John en Paul de eerste dagen in de WC te laten.
Bij de verzorging van (George en) Starr draag ik een schort, die doe ik naderhand uit en ik was m'n handen goed. Ook hebben alle kittens en mijn eigen katten hun eigen spullen. Maar dat niemand elkaar ergens mee heeft aangestoken tot nu toe is dus meer geluk dan wijsheid.
Filmpje?quote:Flynn loopt zich steeds met Jefrey te bemoeien, hij houdt hele prrrrprrrr verhalen tegen hem, dat is het bevel om bij hem te komen om gewassen te worden.
Meeduimtquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:26 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Starr heeft een enorme opleving nu. Ik hoop zó dat het blijvend is !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |