Bedankt voor jullie fijne reacties.
Op het moment wordt de gang van zaken in ons huis gedicteerd door het kleinste beestje van nog geen 300 gram. Starr is er veel veel beter aan toe dan George was maar ze heeft nog wel veel aandacht nodig.
Zie het verschil; zo zaten ze er gisteren bij in hun geïmproviseerde nestdoosje, Starr liep zich boven de dekens kwaad te maken omdat ze vastgehouden wilde worden terwijl George tegen de Snugglesafe genesteld lag. Ik heb helaas niet echt een betere foto van hem. Hij was even groot als Starr, de foto vertekent een beetje.
![S8308221.jpg]()
Starr eet goed zelf al maakt ze er een lekker zootje van. De witte vlekken in haar vacht zijn drupjes melk die ze van haar pootjes geschud heeft. Ze is niet te beroerd om te delen, af en toe schudt ze haar pootjes uit in mijn richting
![S8308238.jpg]()
![S8308241.jpg]()
Ze is redelijk goed aangekomen al, ze was zo mager dat je het verschil met het blote oog kan zien.
Na het eten stimuleren we haar om te poepen/plassen en verder is het vooral een kwestie van haar warmhouden. Dat gaat het makkelijkst onder de lamp of op de Snugglesafe maar ze zit het liefst op schoot. Bij mij op schoot slaapt ze niet maar zit ze voortdurend te kruipen, klimmen, met haar klauwtjes dingen pakken. Als ik wil dat ze slaapt moet ik haar in haar nestje apart zetten waar ze me niet ziet of hoort.
Vanavond moest ik werken en toen heeft m'n man de honneurs waargenomen. Ik weet niet hoe hij het doet maar hij krijgt elk kitten rustig.
![S8308252.jpg]()
Verder hebben we Jefrey natuurlijk nog, die amuseert zich voortdurend met wat hij allemaal aan rondslingerend kattenspeelgoed aantreft. Ik kwam vanavond bijna te laat op m'n werk omdat ik even moest filmen dat hij aan het spelen was met een blikje tomatenpuree (

) wat hij uit m'n boodschappentas gejat had. (nog geen tijd gehad het te uploaden)
Hier had hij de Kong kickaroo kitten gevonden;
![S8308214.jpg]()
En last but not least natuurlijk het duo Lennon/McCatney. Die zijn heel trots op zichzelf want ze kunnen op het "huisje" van de kittenkrabpaal klimmen. Jammer genoeg durfde Paul er niet meer af dus ik heb een doosje van de halve hoogte ernaast gelegd als op- en afstapje. Nu slapen ze consequent op dat krabpaaltje. Die whiskasdoos waar ze eerst in sliepen is voor babies
Links Paul, rechts John. John is over zijn hele lijfje een tikje lichter dan z'n broertje.
![S8308262.jpg]()
John is haantje de voorste, gaat gelijk overal op af en snapt alles het eerste. Paul is wat afwachtender.
Deze meneer (Paul) doet sinds gisteren ook netjes alles op de bak

in plaats van steeds stiekem in een hoekje achter de WC te poepen.