Zullen we delen ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben echt helemaal verliefd op Sebastian. Beter ontvolg ik dit topic gelijk, ik heb er al 2 en er kan echt geen kat meer bij maar wat is hij cute!
Er was zo weinig verbetering te zien dat ik me afvroeg of ik me nu iets inbeeldde of niet. Met drolletjes zou ik echt gelukkig zijn momenteel. Vanavond waren de kittens wel weer iets aangekomen, dus daar was ik dan wel weer blij mee. Ik heb vanmiddag ontlasting naar de DA gebracht, daar krijgen we dan morgen de uitslag van of we nog AB moet gaan geven naast de diarreeremmers.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:25 schreef Oognip het volgende:
Het kan toch best dat de poepjes al wat vaster worden?Toen Lynn twee weken geleden ontzettend aan de diarree was, was het ook heel snel weer over. Echt opeens kwam er toen een vaste drol (echt, hoe blij je daar wel niet mee kan zijn_O- ).
Vragen zijn nooit domquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:08 schreef Oognip het volgende:
Wat jammer dat ze Giardia hebbenik heb verder weinig verstand van Giardia maar hoe lang duurt het ongeveer voordat het over moet zijn met de nieuwe medicijnen?
Wel apart dat jouw dierenarts de ontlasting meteen onderzocht heeft. Bij alle kittens die ik heb gehad met diarree is dat nog nooit gebeurd. Die krijgen enkel speciaal voer, isogel en soms een spuitje als ze er ook wat misselijk bij zijn.
Ik ben wel benieuwd wat precies de toegevoegde waarde is aan het weten dat het kitten Giardia heeft of 'gewoon' een virusje. Gaat Giardia bijvoorbeeld niet over met normale medicijnen?
Misschien zijn het domme vragen, maar ik ben gewoon benieuwd
We hadden nog nooit met giardia te maken gehad maar ik wist dat ik er op bedacht moest zijn bij flink stinkende ontlasting met een vreemde lucht. Nou ruikt diarree natuurlijk nooit echt lekker maar wat de kittens momenteel produceren ruikt gewoon enorm sterk en raar zuur, Duncan wil er dus niet meer naar binnen omdat hij het echt niet te harden vindt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:08 schreef Oognip het volgende:
Wat jammer dat ze Giardia hebbenik heb verder weinig verstand van Giardia maar hoe lang duurt het ongeveer voordat het over moet zijn met de nieuwe medicijnen?
Wel apart dat jouw dierenarts de ontlasting meteen onderzocht heeft. Bij alle kittens die ik heb gehad met diarree is dat nog nooit gebeurd. Die krijgen enkel speciaal voer, isogel en soms een spuitje als ze er ook wat misselijk bij zijn.
Ik ben wel benieuwd wat precies de toegevoegde waarde is aan het weten dat het kitten Giardia heeft of 'gewoon' een virusje. Gaat Giardia bijvoorbeeld niet over met normale medicijnen?
Misschien zijn het domme vragen, maar ik ben gewoon benieuwd
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop