Heeft Turkije iets met rock ofzo?quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
. Zonde/jammer dat-ie op een vroege leeftijd is gestorven.
Lamakoen...quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:43 schreef Ayca het volgende:
Maar lamakoen is ook goed hoor, lief dat je het probeert in ieder geval.
Als ik half onverstaanbaar 'tukm piets met sla en 2 ding aprt' zeg verstaat hij mij ook nog.quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
En je weet niet hoe je lahmacun moet uitspreken? Schandalig.
De beste rockers zijn Turken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft Turkije iets met rock ofzo?
Op het songfestival ook vaak.
Wat het eerst in me opkomt is een klasgenoot die ervan overtuigd was dat je döner als 'duhnié' moest uitspreken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lamakoen...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat is het raarste uitspraak die je van het voedsel hebt gehoord?
Omelet met Turkse worst, zwaar gepekelde olijven (waar ik normaal van gruwel) en Turks broodquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:47 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Omelet met Turkse worst, zwaar gepekelde olijven (waar ik normaal van gruwel) en Turks brood
Fuck yeah!
Deze man weet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:47 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Omelet met Turkse worst, zwaar gepekelde olijven (waar ik normaal van gruwel) en Turks brood
Fuck yeah!
Luister dan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:47 schreef Specularium het volgende:
Lama snap ik nog.
Maar is dat tweede deel tsjoen of koen?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/?media=v7prLJkbYxNkGAeLA.
Gut o gut, je moet die Turken hier onze schitterende Nederlandse taal eens horen verneuken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Lamakoen...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat is het raarste uitspraak die je van het voedsel hebt gehoord?
Is gebaseerd op het Arabische woord 'lahm bi ajin'. Blijkbaar. Zegt de Turkse Wikipedia.quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:47 schreef Specularium het volgende:
Lama snap ik nog.
Maar is dat tweede deel tsjoen of koen?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat het eerst in me opkomt is een klasgenoot die ervan overtuigd was dat je döner als 'duhnié' moest uitspreken.
Ajin klinkt als adjun?quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is gebaseerd op het Arabische woord 'lahm bi ajin'. Blijkbaar. Zegt de Turkse Wikipedia.
Kiepquote:Op woensdag 27 juli 2011 03:49 schreef Stokstaart het volgende:
Zelfs iets simpels als kip kunnen ze niet fatsoenlijk uitspreken.
Nou nou, 'schitterend'...quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gut o gut, je moet die Turken hier onze schitterende Nederlandse taal eens horen verneuken.
Zelfs iets simpels als kip kunnen ze niet fatsoenlijk uitspreken.
En jij maakt een drama van Lahmacun, boo fucking hoo.
Die rotten na 3 weken vakantie dan ook weer gewoon op.quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou nou, 'schitterend'....
Nederlanders in Turkije kunnen het Turks ook niet fatsoenlijk uitspreken. Pervers.
En die h bij lah wordt een halve g in uitspraak.quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Correct. Maar verkeerde lettergreep. Lah-ma-djoen.
Laat het bezorgen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:52 schreef Specularium het volgende:
Ik ga het trouwens nieteens halen vandaag.
Moeilijk doen, alles.
Overigens zou het me niet verbazen als hij hier rondhangt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:50 schreef zarGon het volgende:
[..].
.
.
Ook nog betweterig doen..
Duhnié. Fucking bekakt ook nog eens. Eén duhnié graag. Alsof-ie vraagt om een darmspoeling.
Maar Iran zelf:quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:54 schreef Stokstaart het volgende:
Iraans is trouwens de mooiste en meest gecompliceerde taal op aarde, het Nederlands een goede tweede.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |