Stukken beter.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, het is gewaxt spijker.
Deze is ook gewaxt
[ afbeelding ]
Ja, zo kun je het omschrijven.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:03 schreef Ezell het volgende:
O, volgens mij heb ik zo'n soort broek. De stof ziet er toch nat uit?
Beter doe je het nu, anders is de temperatuur straks over een paar duizend jaar 2x zo hoogquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:04 schreef Joosterd het volgende:
Weet iemand nog of het beter weer wordt anders boek ik wel ergens een last minute naar de zon
Verdomme, nu wil ik kwarktaart eten. Eikel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef Etsu het volgende:
Ezell, Jordy en ik hebben besloten dat we zondag aardbeienkwarktaart gaan maken.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Verdomme, nu wil ik kwarktaart eten. Eikel.
Ik vond Syntax wel leuk, behalve de hoorcolleges. Ligt aan een bepaalde docent wiens naam niet genoemd kan worden vanwege een google bot :pquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
awh, da's wel balen
Syntax en dergelijken waren mijn hel, ik ben een echte essayschrijverGemiddelde voor die dingen is een 8
Syntax1 en 2 heb ik echter beide met een 5,8 gehaald
![]()
Ergquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:27 schreef Etsu het volgende:
Jordy haalt me op met de fiets, dus ik mag bij hem achteropLief hè?
Tja, je weet waar we zijn zondag, dus sla je slag.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:34 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Door jou heb ik voor de rest van de week zin in aardbeienkwarktaart. Jij bent niet lief.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:34 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Door jou heb ik voor de rest van de week zin in aardbeienkwarktaart. Jij bent niet lief.
Het is sneller en goedkoper om zelf zo'n taart te maken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, je weet waar we zijn zondag, dus sla je slag.
Niet leuk.quote:
Maar wij maken toch lekkerdere taartquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is sneller en goedkoper om zelf zo'n taart te maken.
[..]
Niet leuk.
Ja.. ze las met me mee op FOK! nadat ik haar naam genoemd hadquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:30 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik vond Syntax wel leuk, behalve de hoorcolleges. Ligt aan een bepaalde docent wiens naam niet genoemd kan worden vanwege een google bot :p
Essays ben ik helemaal niet goed in. Ik maak altijd opsommingen.. Wij zouden best een goed team zijn :p
Niet, jullie kunnen niet eens pizza's of croissantjes maken..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet, jullie kunnen niet eens pizza's of croissantjes maken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jordys bakkunsten en kookkunsten niet waarderen
Ezell![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |