+ Als één van jullie met de opleiding stopt zul je de huurwoning misschien tijdelijk zelf moeten betalen. Of snel een andere persoon vinden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:40 schreef BGTes het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat je voor huurwoningen rond Nijmegen echt jaren en jaren wachttijd nodig hebtMet de SSHN heb je vaak redelijk snel een goedkope kamer though!
Ik heb al een woninkje gevonden in Groesbeek, maar 1) slechte OV-verbinding 2) te duur.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:40 schreef BGTes het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat je voor huurwoningen rond Nijmegen echt jaren en jaren wachttijd nodig hebtMet de SSHN heb je vaak redelijk snel een goedkope kamer though!
ILW Seminar, ook over Frankenstein?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:47 schreef BGTes het volgende:
[..]
Alles van periode 4Inclusief het ILW seminar gedeelte (ik zat in de groep waarvan de docent uitviel). Ik zie het meeste op tegen IASII. Ik kan overigens dat hele essayinstructieblad niet vinden op BB
quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:59 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb al een woninkje gevonden in Groesbeek, maar 1) slechte OV-verbinding 2) te duur.
Dus nog even verder zoeken.
Jep, Frankensteinquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ILW Seminar, ook over Frankenstein?
en IASII! Da's prima te doen als je er even achter gaat zitten. Heb je Verberkt of Thibaudeau?
Yup, ze geeft goed commentaar en is ook altijd benaderbaar voor tipsquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:20 schreef BGTes het volgende:
Thibaudeau is echt <3
Vind haar zo geweldig. Maar ik ging van Hoorenman naar Thibaudeau, zij keek mijn herkansing na, en toen kreeg ik een 5. Terwijl het wel gewoon volgens de standaarden van Hoorenman een prima essay was.
Achja, ik heb er wel beter door leren schrijven
Een 8,5 bij haar staat gelijk aan een 9,9 bij andere leraren ofzoquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup, ze geeft goed commentaar en is ook altijd benaderbaar voor tips
Mijn laatste THE van haar had ik een 8,5Maar dat was voor een Minorvak dat ze ook gaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, zijn bussen dan wel betrouwbaar dan? Want ik hoor dat het beter is om een treinverbinding te hebben. Ik ga ff hardlopen, ltrzquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Groesbeek! Via Oosterpoort?
OV verbinding naar de uni is perfect....
Bus 25 is een directe lijn en die rijdt zo ongeveer om de 5 minuten en brengt je in 15 minuten naar de uni.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, zijn bussen dan wel betrouwbaar dan? Want ik hoor dat het beter is om een treinverbinding te hebben. Ik ga ff hardlopen, ltrz
Naiz..quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bus 25 is een directe lijn en die rijdt zo ongeveer om de 5 minuten en brengt je in 15 minuten naar de uni.
http://link.marktplaats.nl/467516660quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb in Groesbeek gewerkt voor een woningcorporatieWaar zou je iets kunnen krijgen?
Neem voor de zekerheid even contact op met Oosterpoort (www.oosterpoortwoon.nl) als je het adres weet, en check even of het niet van hen is. Anders is 't namelijk illegaal en dat wil je nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/467516660
Het moet toch juist van hen zijn, anders mag het niet, of begrijp ik dat verkeerd?quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Neem voor de zekerheid even contact op met Oosterpoort (www.oosterpoortwoon.nl) als je het adres weet, en check even of het niet van hen is. Anders is 't namelijk illegaal en dat wil je niet
Zij zijn de enige die verhuren (sociaal) in Groesbeek, dus als 't niet van hen is zit je veilig.
Oh, wacht, het kan ook nog markthuur zijn via HV-makelaarsdie vinden het ook nooit zo leuk als er onderverhuurd wordt zonder toestemming
Ah, ik snap het.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
Als het niet van hen is, dan is het waarschijnlijk gewoon een huiseigenaar die legaal zijn woning onderverhuurt.
Als het wel hun bezit is, dan is de huurder illegaal bezig door de woning te verhuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |