Mij serieus nemen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordys bakkunsten en kookkunsten niet waarderen
Ezell
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mij serieus nemen.
PI's die niet verschijnen.
Door het woord 'kwarktaart' zin krijgen in kwarktaart.
Sinds maart van plan zijn om een f*cking lekkere kwarktaart te maken.
Mevrouw A. Kwarktaart!quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
AardbeienGodallemachtig, wie heeft ze verzonnen
Nu heb ik ook zin in kaasstengels.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:43 schreef Heroinjunk het volgende:
OMG ik ga morgen met Mark kaasstengels kopen.Dat gingen we vandaag al doen, maar we waren te laat wakker.
Alsof de bakker om half drie 's middags geen kaasstengels meer heeft.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wij gingen ze bij de bakker kopen.
Die wil ik dan wel eens proeven dan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordys bakkunsten en kookkunsten niet waarderen
Ezell
Als je opgevreten wil worden door de katten, vooral komen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die wil ik dan wel eens proeven dan.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:09 schreef Ezell het volgende:
Zijn deze insecten aan het paren? Op mijn raam?!
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:09 schreef Ezell het volgende:
Zijn deze insecten aan het paren? Op mijn raam?!
[ afbeelding ]
Aaaah dat is zo engquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja.. ze las met me mee op FOK! nadat ik haar naam genoemd had! en toen kreeg ik mail
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stelt u gewoon eens een vraag tijdens het college, of maak een keer een afspraak met mij.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
HULDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi trouwens
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |