SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ik bedoelde eigenlijk dat je er eentje mag uitdelen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pijn lijden omdat Jordy ernaar gemaakt heeft![]()
Jordy mag ze zelf opvangen.
Maar staat er niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je er eentje mag uitdelen.![]()
Niet zo haten nuquote:
Geen saus? Jij culinaire barbaar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:12 schreef Etsu het volgende:
MensenHoe eten jullie je macaroni?
A: Met ei en kaas
B: Met appelmoes
C: Met ei
D: Met kaas
E: Met niks
Kies A
E of B.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:12 schreef Etsu het volgende:
Kies A
Gatverdammequote:Op woensdag 27 juli 2011 02:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Geen saus? Jij culinaire barbaar.
Macaroni mascarpone-tomaat
Uiteraardquote:
Geen van allen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:12 schreef Etsu het volgende:
Kies A
Jij hebt echt geen smaakquote:
Kijk dit danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heroinjunk![]()
Dat ook trouwens, farfalle met kipquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen van allen.Ik eet sowieso nooit macaroni. Wij kopen altijd andere soorten pasta (zonder het bovestaande).
Ongetwijfeld laat jij het ook brandenquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen smaak
Verwacht maar niet dat ik ooit voor jou kook
Let wat beter op in de SC voortaan, ik ben pro kokquote:
Jezelf pro kok vinden en ondertussen andermans kookkunsten afkrakenquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Let wat beter op in de SC voortaan, ik ben pro kok
Omdat dat gewoon smakeloos isquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jezelf pro kok vinden en ondertussen andermans kookkunsten afkraken_______!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |