quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
Godverdomme, mijn internet klapte er zomaar uit. Ik dacht al ff dat mijn provider onderhoud gepland had. Nog wat gemist?
Dit is nachtbagger.. dan mis je niks.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
Godverdomme, mijn internet klapte er zomaar uit. Ik dacht al ff dat mijn provider onderhoud gepland had. Nog wat gemist?
Ik zie bierkratjesquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Moet jij zeggen
[ afbeelding ]
Your turn
Mij.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
Dat is inderdaad de gedachte die bij mij 't eerste te binnen schoot.quote:
Een boy die zich aan zn woord houd, jwz.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:10 schreef Chloroform het volgende:
Echt what the hell man, deze boy blijft foto's van zichzelf posten.
Rot toch op man, first class failer.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Een boy die zich aan zn woord houd, jwz.
Maar dat is een gevoel wat de hele dag al overheerst, Chloroform.quote:
Haha, u jelly?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rot toch op man, first class failer.
Kast met spiegeldeuren en een spiegel boven de vaat, niet zo gek toch?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:11 schreef WokkelKardinaal het volgende:
wtf heb jij meerdere spiegels in je keuken trouwens
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar dat is een gevoel wat de hele dag al overheerst, Chloroform.
Waarsch. niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:13 schreef Kikopuz het volgende:
Hoe oud is Cholrofo..roflm? en is ze geefbaar?
32 en nee.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:13 schreef Kikopuz het volgende:
Liefde dit dat alles toch.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar dat is een gevoel wat de hele dag al overheerst, Chloroform.
Ik denk het niet aangezien ze niet eens een foto durft te postenquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:13 schreef Kikopuz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |