Veel plezier straks op de w.c.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:59 schreef Jack_is_Back het volgende:
Zo jongens ik zou jullie vertellen die kip smaakte nog heerlijk!! Vannacht in de koelkast bewaard en net op 200 graden 10 minuten in de oven gehad. Smaakte net zo lekker als gister en me kater is ook weg!
moet inderdaad nodig poepen maar ben post aan het bezorgen kutzooi zo ff naar huis fietsen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Veel plezier straks op de w.c.
big surprise... als je het over 1 jaar doet is het nog steeds goed te eten...quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:59 schreef Jack_is_Back het volgende:
Zo jongens ik zou jullie vertellen die kip smaakte nog heerlijk!! Vannacht in de koelkast bewaard en net op 200 graden 10 minuten in de oven gehad. Smaakte net zo lekker als gister en me kater is ook weg!
Vriend van mij ook inderdaad maar het is het waard. en ja koelkast en dan magnetron, yummiequote:Op woensdag 27 juli 2011 00:26 schreef thavinca het volgende:
Kfcme broer heeft daar f*cking ziek van geworden; bedorven voedsel
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:46 schreef ConstanteVerandering het volgende:
KFC-snol: hij is goed hoor
* stoot elleboog in gezicht van KFC-snol 2.
KFC-snol 2 valt K.O op de vloer...![]()
Zoveel moeite doen voor iets dat helemaal niet grappig is ?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:46 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Soms zie ik dingen voor me....
Scene 1: Man loopt KFC binnen.
* De man strompelt met moeite....van links naar rechts, tegen tafeltjes aan. Richting de counter.
Man: Ik wil KIP!
KFC-snol: Hoeveel kip wilt u meneer?
Man: VEEL swa, doe maar 35 ofzo
KFC-snol: Weet u het zeker?
Man: Ja swa anders kom ik tochniet helemaal naar die KK KFC!
KFC-snol: stottert u?
Man: Zie ik eruit alsof ik stotter ofzo? NEE toch?
KFC-snol: hij is goed hoor
* stoot elleboog in gezicht van KFC-snol 2.
KFC-snol 2 valt K.O op de vloer...![]()
Scene 2: Man komt thuis met kip
*Man rijd naar huis met BMW vol kip...valt bijna in slaap....
*Man komt thuis.
Man: EEY swa, teveel kip! Wat moet ik doen? Ik kan toch niet zoveel kip eten!![]()
Man: Fok mijn KK koelkast ligt ook al vol met broodjes bapao...Wat moet ik doen swa?!
*Man loopt naar de gigantische spiegel boven zijn bed(Duh)
Man: Zeg me spiegeltje swa, waar oh waar, vind ik mensen met vergelijkbare ervaringen?
Spiegel: Maar Swa. Je hebt het antwoord al genoemd...Fok! natuurlijk...![]()
FIN!
BTW....ik zou het niet op-eten, maar ik doe wel meer niet...zoals teveel kip kopen
En dat noemt zichzelf een baas, een topic van juli kicken... >.>quote:Op woensdag 4 januari 2012 10:17 schreef Fokbaas het volgende:
Ik ga dadelijk KFC halen, maar het kan dus opgewarmd worden?
Dat dus. Magnetronnetje en vreten!quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:48 schreef minthy het volgende:
Dat is zelfs overmorgen nog wel goed te eten... Wat zijn mensen bang tegenwoordig
Oven man.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat dus. Magnetronnetje en vreten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |