Je broer is een mietje want ik heb nooit ergens last van.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:26 schreef thavinca het volgende:
Kfcme broer heeft daar f*cking ziek van geworden; bedorven voedsel
TS lijkt me geen man die subtiel met een koekenpan aan de slag gaat vanmiddag.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:24 schreef caffeinjunk het volgende:
zijn het broodjes of gewoon stukken kip? indien het 2e zou ik het in de koelkast doen en morgen op laag vuur weer opwarmen in een koekenpan.
hij kan er toch niks aan doenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:27 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Je broer is een mietje want ik heb nooit ergens last van.
KFC lijkt me wel goed anti-kater voer desalnietteminquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:28 schreef Simon.Kistemaker het volgende:
[..]
TS lijkt me geen man die subtiel met een koekenpan aan de slag gaat vanmiddag.
Soms zie ik dingen voor me....quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:15 schreef Jack_is_Back het volgende:
Hoi ik heb net met me dronker kop veel te veel kip gehaald bij de KFC en wil
het morgen verder opeten. Kan dat? Moet ik het dan in de koelkast doen en morgen opwaren? Hoop Zsm antwoord val zo in slaap
Jaaa, lekkerman. Al die vetkleppen/klanten blijven daardoor natuurlijk ook geconserveerd. Ka-ching!quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Die video van die McDonalds friet en broodje die na een jaar nog exact hetzelfde eruit zien![]()
precies... zoals ook video hierboven laat blijken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dit ja. Dat spul staat stijf van de conserveermiddelen.
Ninja edit van mijn kantquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:52 schreef ConstanteVerandering het volgende:
Jaaa, lekkerman. Al die vetkleppen/klanten blijven daardoor natuurlijk ook geconserveerd. Ka-ching!
Lijkt me niets mis mee idd. Tenzij je echt misselijk etc. bent. Babi pangang bijv. gaat er dan bij mij ook altijd wel in.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:30 schreef caffeinjunk het volgende:
[..]
KFC lijkt me wel goed anti-kater voer desalniettemin
Rijst bewaren is linker dan gebakken vlees.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:55 schreef Simon.Kistemaker het volgende:
[..]
Lijkt me niets mis mee idd. Tenzij je echt misselijk etc. bent. Babi pangang bijv. gaat er dan bij mij ook altijd wel in.
Ik doe de babi pangang altijd over de bami.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Rijst bewaren is linker dan gebakken vlees.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:46 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Soms zie ik dingen voor me....
Scene 1: Man loopt KFC binnen.
* De man strompelt met moeite....van links naar rechts, tegen tafeltjes aan. Richting de counter.
Man: Ik wil KIP!
KFC-snol: Hoeveel kip wilt u meneer?
Man: VEEL swa, doe maar 35 ofzo
KFC-snol: Weet u het zeker?
Man: Ja swa anders kom ik tochniet helemaal naar die KK KFC!
KFC-snol: stottert u?
Man: Zie ik eruit alsof ik stotter ofzo? NEE toch?
KFC-snol: hij is goed hoor
* stoot elleboog in gezicht van KFC-snol 2.
KFC-snol 2 valt K.O op de vloer...![]()
Scene 2: Man komt thuis met kip
*Man rijd naar huis met BMW vol kip...valt bijna in slaap....
*Man komt thuis.
Man: EEY swa, teveel kip! Wat moet ik doen? Ik kan toch niet zoveel kip eten!![]()
Man: Fok mijn KK koelkast ligt ook al vol met broodjes bapao...Wat moet ik doen swa?!
*Man loopt naar de gigantische spiegel boven zijn bed(Duh)
Man: Zeg me spiegeltje swa, waar oh waar, vind ik mensen met vergelijkbare ervaringen?
Spiegel: Maar Swa. Je hebt het antwoord al genoemd...Fok! natuurlijk...![]()
FIN!
BTW....ik zou het niet op-eten, maar ik doe wel meer niet...zoals teveel kip kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |