Misschien :
Vork
[Dit bericht is gewijzigd door Bolletje... op 28-06-2002 10:57]
Kheb zoiets wel eens in Zutphen gedaan. Dat was wel aardig, maar het helpt volgens mij als je al een beetje van de stad weet, er een band mee hebt.
quote:Ja Haarlem dus!
Op vrijdag 28 juni 2002 10:34 schreef k_man het volgende:
In Haarlem dus? Is misschien wel leuk ja. Ik heb wat (bouw)projectjes in Haarlem gedaan, dus ik heb wel een kleine band met de stad.Kheb zoiets wel eens in Zutphen gedaan. Dat was wel aardig, maar het helpt volgens mij als je al een beetje van de stad weet, er een band mee hebt.
Leuk als je meegaat Vork
quote:Weet niet of dat mag eigelijk,zal ik eens navragen, en nee helaas, je mag als je meewilt in september weer naar die uithoek, want rond die tijd zal het wel worden
Op vrijdag 28 juni 2002 13:20 schreef YPPY het volgende:
Ga je ook die ondergrondse gangen in? Dan lijkt het me wel leuk.Doe maar de middag voor de zandbakmeeting, hoef ik niet wéér naar die uithoek.
quote:In september zal ik ook wel kunnen denk ik, lijkt me best gezellig. Haarlem heb ik nog weinig van gezien ook. Doe mij ook maar bij misschien.
Op vrijdag 28 juni 2002 13:52 schreef Bolletje... het volgende:[..]
Weet niet of dat mag eigelijk,zal ik eens navragen, en nee helaas, je mag als je meewilt in september weer naar die uithoek, want rond die tijd zal het wel worden
Het mooiste plein van Europa ligt toch in Haarlem, de Grote Markt, toch
quote:Update
Op vrijdag 28 juni 2002 10:13 schreef Bolletje... het volgende:
Mee gaan :
Bolletje...
YvonneMisschien :
Vork
Bloodhoundfromhell
Seborik
En daarna hapje eten lijkt me
Import-Haarlemmer BigDick gaat ook mee.
quote:Oe, dan wordt het wel erg aantrekkelijk sightseeje
Op maandag 01 juli 2002 18:43 schreef Trainspotter het volgende:
Import-Haarlemmer BigDick gaat ook mee.
quote:
Mee gaan :
Bolletje...
Yvonne
BigDick
DaBuzzzzz
Misschien :Vork
Bloodhoundfromhell
Seborik
Misschien :
Vork
Bloodhoundfromhell
Seborik
vergeet je wel mooi even trainspotter te noemen ongelikte jurk!
quote:
Op donderdag 11 juli 2002 17:56 schreef BigDick het volgende:
Mee gaan :
Bolletje...
Yvonne
BigDick/Trainspotter
DaBuzzzzzMisschien :
Vork
Bloodhoundfromhell
Seborik
vergeet je wel mooi even trainspotter te noemen ongelikte jurk!
Ik geloof zelfs dat Mozart nog op het orgel in de grote kerk op de grote markt heeft gespeeld. Van die tunnels had ik inderdaad ook gehoord. Ik ben laatst wezen varen door Haarlem en dan zie je onder sommige bruggen inderdaad van die tunnels zitten. Ik heb trouwens ooit eens van een japanse penvriendin moeten horen dat er in Haarlem ook een soort van Anne Frank huis was. Er schijnt een één of ander juwelierszaak te zijn die in de oorlog joden onderdak bood.
Ik heb onder mijn vrienden aardig wat koks zitten die in Haarlem e.o. werken dus als je nog tips wilt voor een goed restaurant. Let me know.
Jammer dat ik eind september op vakantie ga. Als het nu voor 26 september is lijkt het me wel iets.
[Dit bericht is gewijzigd door boku op 15-07-2002 13:34]
quote:Ja dat is het Corrie Ten Boom huis in de Barteljorisstraat, naast het steegje dat naar de smedestraat leidt... dat moet je als echte haarlemmer weten hoor!
Op maandag 15 juli 2002 12:46 schreef boku het volgende:
Hé grappig. Ik woon al mijn hele leven in Haarlem. En het is inderdaad een erg mooi stad.
soort van Anne Frank huis was. Er schijnt een één of ander juwelierszaak te zijn die in de oorlog joden onderdak bood.
Leuk Isabeau!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |