quote:KLASSE!!!
Op zaterdag 29 juni 2002 19:53 schreef Leatherface het volgende:
SJENG OAN DE GENG!!!!!!!!!!!
Moest ff weg, heb het einde van de wedstijd niet gezien, maar dit zijn toch wel duidelijke cijfers!!
2 Nederlanders bij de laatste 16.
Ik geloof niet dat dat al eerder voorgekomen is, of wel?
quote:Vast wel. In de haarhuis-eltingh-krajicek jaren was het volgens mij niet zo bijzonder dat er 2 nederlanders de tweede week in gingen.
Op zaterdag 29 juni 2002 23:33 schreef Jane het volgende:
Die laatste set was wel heel indrukwekkend, moet ik zeggen. Wat een geweldige returns van Sjeng af en toe, zeg!2 Nederlanders bij de laatste 16.
Ik geloof niet dat dat al eerder voorgekomen is, of wel?
Haarhuis/Eltingh in de doubles natuurlijk wel!
quote:Haarhuis heeft in '96 de 4e ronde gehaald, en zoals bekend speelde Krajicek ook die 2e week. Haarhuis heeft verder ook nog 1x bij Roland Garros en 2x bij de US Open de 2e week gehaald. Eltingh dus idd iig wel 1x, en volgens mij heeft Siemerink ook wel eens de tweede week ergens gehaald.
Op zaterdag 29 juni 2002 23:46 schreef Jane het volgende:
Nou... daar kun je je nog lelijk in vergissen, I.R.Baboon. Zelfs Krajicek is dat volgens mij niet eens zo vaak gelukt. En van Eltingh kan ik me herinneren dat hij een keer behoorlijk ver is gekomen, zou bij de laatste 16 kunnen zijn geweest, maar dat was ook een uitzondering. (Kan me nog wel herinneren dat hij toen op het oude Court no. 1 speelde.)
En Haarhuis in de singles bij de laatste 16? Nee, staat me niks van bij...Haarhuis/Eltingh in de doubles natuurlijk wel!
Richard heeft in Australie 2x de 2e week bereikt, op Roland Garros 2x, op Wimbledon is dit z'n 5e keer, en bij de US Open ook al 5x. Dus dat valt best mee.
Ik denk dus dat mijn (misschien licht voorbarige stelling) toch wel klopt.
Ach, Wimbledon
. Ik wou dat ik er elk jaar 2 weken vakantie voor kon opnemen. ![]()
[toevoeging]
Ik wilde trouwens helemaal niet beweren dat de heren tennissers het niet goed gedaan hebben in hun topjaren. Integendeel!
[/toevoeging]
quote:Nee, okee, niet vaak. Maar ik hou er niet van om mijn ongelijk toe te moeten geven.
Op maandag 01 juli 2002 00:05 schreef Jane het volgende:
5x 2e week voor Kraaj? Ja, dat valt me mee. Maar ik had het in mijn eerdere post eigenlijk uitsluitend over Wimbledon en daar is het dus niet echt vaak voorgekomen dat er 2 Nederlanders bij de laatste 16 zaten, toch?
Ik vind tennis een mooie sport, maar ik moet zeggen dat Wimbledon eigenlijk het enige toernooi is dat ik echt trouw elk jaar volg en waar ik dan aardig wat wedstrijden van zie. Voorheen zag ik ook wel behoorlijk wat van Roland Garros, maar dit jaar heb ik daar bijvoorbeeld helemaal niks van gezien.Ach, Wimbledon
. Ik wou dat ik er elk jaar 2 weken vakantie voor kon opnemen.
[toevoeging]
Ik wilde trouwens helemaal niet beweren dat de heren tennissers het niet goed gedaan hebben in hun topjaren. Integendeel!
[/toevoeging]
En Wimbledon is inderdaad zo veel beter dan die andere Grand Slams. Alleen jammer van die Henmania.
quote:Wimbledon is ook mij favoriete Grand Slam.
Op maandag 01 juli 2002 00:09 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Nee, okee, niet vaak. Maar ik hou er niet van om mijn ongelijk toe te moeten geven.
En Wimbledon is inderdaad zo veel beter dan die andere Grand Slams. Alleen jammer van die Henmania.
Het Franse Open en het US Open delen bij mij de 2e plaats.
quote:Het zal s'avonds ongetwijfeld herhaald worden.
Op maandag 01 juli 2002 09:48 schreef matthijn99 het volgende:
Jammer dat ik Kraai niet kan zien spelen vandaag... het wordt vast een leuke wedstrijd tussen 2 vergelijkbare spelers, die misschien wel op een paar punten beslist zal worden.
Court 13, start 13:00
1. Gentlemen's Singles - 4th Rnd.
Sjeng Schalken (NED)[18] v. Jan Vacek (CZE)
J.
Nou, Schalken kan ik wel vergeten (qua kijken), maar als Lapentti & Clement en Seles & Tanasugarn er nou een beetje lang over doen (5 resp. 3 sets + een paar tie-breakjes bijv.), dan kan ik misschien nog wat van de Kraaj meepikken.
Op www.wimbledon.org hebben ze een realtime-scoreboard, die erg actueel is. Kun je toch een beetje kijken ![]()
J.
Nou ja, met de radio en mensen die hier af en toe een tussenstandje willen posten, gaat het ook wel.
Ben benieuwd of om 13.00 de wedstrijden ook echt kunnen beginnen. Zit eigenlijk wel op partijtje van Schalken te wachten, dan kan ik die tenminste nog zien. Ga de wedstrijd van de Kraai zoiezo missen vrees ik, balen!
quote:Ik vrees dat dat 13.00 uur plaatselijke (dus Engelse) tijd betekent. 14.00 uur dus, Nederlandse tijd.
Op maandag 01 juli 2002 12:07 schreef Essiepessie het volgende:
Ben benieuwd of om 13.00 de wedstrijden ook echt kunnen beginnen. Zit eigenlijk wel op partijtje van Schalken te wachten, dan kan ik die tenminste nog zien. Ga de wedstrijd van de Kraai zoiezo missen vrees ik, balen!
quote:
Op maandag 01 juli 2002 12:26 schreef Jane het volgende:[..]
Ik vrees dat dat 13.00 uur plaatselijke (dus Engelse) tijd betekent. 14.00 uur dus, Nederlandse tijd.
btw: Het is weer droog! En op centre court is het zeil er al af! jeuh!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |