SPOILER: Regels e.d.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk
![]()
Overdag toch wel? Tot = voor de datum, niet eropquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja, ze zijn niet altijd even snel.En het wordt niet altijd 's nachts gekozen.
Ja, overdag wel meestal.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:56 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Overdag toch wel? Tot = voor de datum, niet erop
Oja, sepo
Kan niet wachtenquote:
En jullie het maar raar vinden dat ik om 2 uur een boterham met chocopasta ging halen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb honger. Ik ga zo ff een boterham scoren denk ik.
Ja want Rogier.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En jullie het maar raar vinden dat ik om 2 uur een boterham met chocopasta ging halen.!!
Smerige croissantsquote:
Weet je wat pas smerig is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Weet je wat pas smerig is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja hè die Rogierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja hè die RogierDie mijn croissants haatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja hè die RogierWe moeten hem met behulp van waxinelichtjes laten smelten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies, haten op ranzige croissantsquote:
Neeuuuhhquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
We moeten hem met behulp van waxinelichtjes laten smelten.
House of Waxquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
We moeten hem met behulp van waxinelichtjes laten smelten.
Doop jij jouw eten maar in mijn kaasfonduequote:Op woensdag 27 juli 2011 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
We gaan kaasfonduen met een gesmolten Kaasrol. Tegenwerken heeft geen zin.
Je klinkt als Etsu.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Doop jij jouw eten maar in mijn kaasfondue![]()
Ik heb net nog brood gegeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |