Nee, dan zou ik weggaan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:29 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je zou toch 2 aug naar hem gaan?
quote:
Dat vind ik echt veel te koud.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Altijd altijd altijd alleen in broekje slapen dit dat.
Toevallig heb ik net Nosferatu gezien, die oude uit de jaren tachtig. Wat nou als Jordy van die enge dingen doet 's nachtsquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik weggaan.
Wordt nu as zaterdagavond, en dan blijf ik daar tot dinsdagavond![]()
Dat beschouw ik maar als een nee.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:31 schreef jordyqwerty het volgende:
Paranorml ActivityWaardeloze prutfilm.
Ga jij nou maar weer Twilight kijken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:31 schreef jordyqwerty het volgende:
Paranormal ActivityWaardeloze prutfilm.
Nosferatu is een hardcore dj.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Toevallig heb ik net Nosferatu gezien, die oude uit de jaren tachtig. Wat nou als Jordy van die enge dingen doet 's nachts
Dan ga ik hem slaan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Toevallig heb ik net Nosferatu gezien, die oude uit de jaren tachtig. Wat nou als Jordy van die enge dingen doet 's nachts
Je bent zelf een waardeloze prutfilmquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:31 schreef jordyqwerty het volgende:
Paranormal ActivityWaardeloze prutfilm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Langquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik weggaan.
Wordt nu as zaterdagavond, en dan blijf ik daar tot dinsdagavond![]()
En een oude Dracula-filmquote:
Precies, je hebt geen recht van spreken Jordyquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je bent zelf een waardeloze prutfilm
Komen ik en Ezell je in elkaar timmeren hoorDit ja. Wij hebben knuppels en andere zooi klaarliggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat dit over mij? Ik stemde voor The Hangover 2 hoor, neef en zn vriendin wilden Twilightquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weten jullie nog dat ik foto's van mijn boekenkast liet zien enzo, en dat hij Twilight zat te bashen?
Laat mij met rust hequote:Op woensdag 27 juli 2011 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit ja. Wij hebben knuppels en andere zooi klaarliggen.
Ken ik niet..?quote:
Doet dat er toe verder?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:34 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
En geheel geheim voor zijn ouders?
Tuurlijk gaat dat over jou, gekkie.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gaat dit over mij? Ik stemde voor The Hangover 2 hoor, neef en zn vriendin wilden Twilight
Hangover 2 vind ik anders een prima alternatief als Jordy zo huilie moet doenquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gaat dit over mij? Ik stemde voor The Hangover 2 hoor, neef en zn vriendin wilden Twilight
Smoesjes.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Tuurlijk mijn Etsiepetsiepoepsie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |