Oké, dat is dan een date. Nu Etsu en Kurt nog zover krijgen om met ons te doubledaten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Paranormal activity? Moet je niet gaan bokken als je schrikt heh
Kurt, dat was ik helemaal vergetenquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké, dat is dan een date. Nu Etsu en Kurt nog zover krijgen om met ons te doubledaten.
Ik ook.quote:
Wacht even ik zoek dat topic terugquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook.Ik dacht er net toevallig weer aan.
ETSIEPETSIEPOEPSIE! Hebben jij en Jordy zin om met Kaasrol en mij te doubledaten? Dan gaan we Paranormal Activity kijken.
Misschienquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
ETSIEPETSIEPOEPSIE! Hebben jij en Jordy zin om met Kaasrol en mij te doubledaten? Dan gaan we Paranormal Activity kijken.
Mijn water alweer, wat doe jequote:Op woensdag 27 juli 2011 01:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als ja zegt wil hij vast wel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
MisschienLigt eraan hoe Jordy tegenover staat
Nee, serieus?!quote:
Ja, serieusquote:
Zaterdag =/= 2 augustus?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal het met hem erover hebben zaterdag
OMFG.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, serieus
Vol patsboem over mijn pyjama![]()
Als dat geen ja gaat worden...quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal het met hem erover hebben zaterdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pyjama?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, serieus
Vol patsboem over mijn pyjama![]()
Ja, het is koud hierquote:
Hoe bedoel je?quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
OMFG.![]()
[..]
Als dat geen ja gaat worden...Ik zal hem alvast waarschuwen voordat ie antwoord geeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schattig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, het is koud hier
Ruitjespyjamas
Natte ruitjespyjamas
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja, het is koud hier
Ruitjespyjamas
Natte ruitjespyjamas
Ook in de winter?quote:
Je zou toch 2 aug naar hem gaan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
[..]
Ik zal hem alvast waarschuwen voordat ie antwoord geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |