Dan is het playback.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kijk een live filmpje van een neger hoor.
quote:
Weten jullie nog dat ik foto's van mijn boekenkast liet zien enzo, en dat hij Twilight zat te bashen?quote:
Twilightquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weten jullie nog dat ik foto's van mijn boekenkast liet zien enzo, en dat hij Twilight zat te bashen?
Hij heeft vast zelf Twilight gelezen of gekeken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weten jullie nog dat ik foto's van mijn boekenkast liet zien enzo, en dat hij Twilight zat te bashen?
Dat kan niet goed zijnquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook ja, want een negerstem lijkt enorm veel op die van Amy Winehouse.
Stuur hem even een ':r' namens mijquote:
Wie dan eigenlijkquote:
quote:
ok.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen idee, Mark keek het op zijn PS3.
Kunnen jullie samen Twilight kijkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]geweldig
![]()
Hij zit Rotterdam ookal zo te bashen, straks komt ie hier wonen![]()
![]()
quote:
quote:
Zolang het maar geen twilight is vind ik het topquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik mocht jou hebben, dus wij gaan ook een film kijken.. Doubledate dit dat.
Jij mag de film kiezen, want jij bent de jongen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zolang het maar geen twilight is vind ik het top
Paranormal activity? Moet je niet gaan bokken als je schrikt hehquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij mag de film kiezen, want jij bent de jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |