quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Tering Oscar wil mij veranderen in een Poolse hoer ofzo
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dinsdag? Daar weet ik niks van hoor..
Oké.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens. Jordy en ik gaan pizza maken, zal ik ook een stukje voor jou bewaren
![]()
Als ik vrijdag terug ben van het gemeentehuis wel.quote:
Met Kaasrol als achternaam?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als ik vrijdag terug ben van het gemeentehuis wel.
Geef maar de hele pizza aan mij, dat vind ik ook goed hoor. Nou ja, tenzij jullie de pizza verkloten.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké.Trouwens. Jordy en ik gaan pizza maken, zal ik ook een stukje voor jou bewaren
Zeer zeker. Ezel Kaasrol den Tweede.quote:
Waar is de tweede l gebleven?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zeer zeker. Ezel Kaasrol den Tweede.
Oké.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geef maar de hele pizza aan mij, dat vind ik ook goed hoor. Nou ja, tenzij jullie de pizza verkloten.![]()
Kut, foutje.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kut, foutje.
Weer 3 maanden uitstelkut bureaucratie
Die nieuwe hawaii van domino's, met mozzarellabolletjesquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Echt niet.
[..]
Gewoon.. een lekkere...![]()
Nee, de Deluxe.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die nieuwe hawaii van domino's, met mozzarellabolletjes![]()
![]()
![]()
O, ik wil nog steeds een keer bij Domino's wat bestellen. Wij bestellen meestal bij New York Pizza.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die nieuwe hawaii van domino's, met mozzarellabolletjes![]()
![]()
![]()
Baggerquote:
Doe ik niet meer sinds ik allemaal bagger door mijn brooklyn style kreeg die er niet thuis hoorde. Mais, ui, champignon, en iets zwarts waar ik niks in kon herkennenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik wil nog steeds een keer bij Domino's wat bestellen. Wij bestellen meestal bij New York Pizza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |