Ik ben besmet met het Etsu-virus, nu ga ik ook walgen van alles wat los en vast zitquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je klinkt als Etsu.![]()
[..]
Ik heb net nog brood gegeten.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ben besmet met het Etsu-virus, nu ga ik ook walgen van alles wat los en vast zit
Overigens, soepstengels
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Kaasstengels zijn lekker. Vooral als je ze vers bij de bakker haalt.
Die ga ik morgen kopen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Kaasstengels zijn lekker. Vooral als je ze vers bij de bakker haalt.
Nog nooit gegeten. Ik ken alleen de reclame's daarvan. 'Mother Nature bladiebla'.quote:
Prima keuze.quote:
Die ja, bohh die zijn lekkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten. Ik ken alleen de reclame's daarvan. 'Mother Nature bladiebla'.
Ja, dat heb ik besloten omdat jij het zei haha.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten. Ik ken alleen de reclame's daarvan. 'Mother Nature bladiebla'.
[..]
Prima keuze.
Waar kom jij ineens vandaanquote:
Niet hier.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:30 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik was al aanwezig in het vorige topic!
WAAR WAS JIJ?!
Trusteh..
Ik zou het niet doen etsepets, paardenvlees is prima maar van ezels blijf je afquote:
We hadden het net overquote:
Kaasrol, mijn redder in nood.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:31 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen etsepets, paardenvlees is prima maar van ezels blijf je af
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:32 schreef Etsu het volgende:
Ik wilde alleen vragen welk kleur kleedje ik moest meenemen as dinsdag
Dinsdag? Daar weet ik niks van hoor..quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:32 schreef Etsu het volgende:
Ik wilde alleen vragen welk kleur kleedje ik moest meenemen as dinsdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |