Er komt nog meer bij kijkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:03 schreef Flitskikker het volgende:
Ik word over 2 dagen 18.
Belasting betalen dit dat
Dan mag je samen met Joost papa spelen in de SC.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:01 schreef Etsu het volgende:
Ik word over 2 maanden 19Tering, ik word oud.
O, je gaat meteen beginnen. Ik vond de eerste lessen autorijden echt eng.quote:
Als kikker kan je proberen om de belasting te ontspringen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:03 schreef Flitskikker het volgende:
Ik word over 2 dagen 18.
Enorm dikke stufiquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:03 schreef Flitskikker het volgende:
Ik word over 2 dagen 18.
Ik heb het idee dat ik het al redelijk beheers, geen flauw idee waaromquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, je gaat meteen beginnen. Ik vond de eerste lessen autorijden echt eng.
Nee, je moet bijbetalen voor alleen al de basispremiequote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik word over ongeveer 5 kwartalen 18.
Eeeh, ik niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, je moet bijbetalen voor alleen al de basispremie
Wou eigenlijk nog aanvullend nemen voor brillen maar dat zit er niet in vrees ik
Lenzenquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, je moet bijbetalen voor alleen al de basispremie
Wou eigenlijk nog aanvullend nemen voor brillen maar dat zit er niet in vrees ik
Dat kan nu ook al.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik het al redelijk beheers, geen flauw idee waarom
Let op de krant van 12 augustus of je iets ziet over een verkeersdrama
Ah, wat ben je toch een poepie. Schattig klein jongeke. Ik wil je een aai over je bol geven.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik word over ongeveer 5 kwartalen 18.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, wat ben je toch een poepie. Schattig klein jongeke. Ik wil je een aai over je bol geven.Zal ik het zaterdag doen, namens jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ouders die collegegeld betalenquote:
Heb het geprobeerd, zat voor geen zak en ik werd er letterlijk gek van. Kon maar niet wennenquote:
Hihi die bril staat je wel hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ouders die collegegeld betalen
Het eerste jaar in ieder geval
[..]
Heb het geprobeerd, zat voor geen zak en ik werd er letterlijk gek van. Kon maar niet wennen
Ben er na 4 dagen mee gestopt
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat kan nu ook al.
[..]Ik zal letten op "Kaasrol" en "verkeersongeluk".
[..]
Ah, wat ben je toch een poepie. Schattig klein jongeke. Ik wil je een aai over je bol geven.Aldus de kabouter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Aldus de kabouter.Jij bent gewoon lang. Heel lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doen ze ook.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ouders die collegegeld betalen
Het eerste jaar in ieder geval
Pijn lijden omdat Jordy ernaar gemaakt heeftquote:Op woensdag 27 juli 2011 02:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja.Je mag ook een van de twintig klappen hebben als je wilt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Aldus de kabouter.Ezell is klein? Ben ik toch niet de enige dwerg hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |