Nogmaals, ze konden niet zwarter dus wat lul je nouquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn wereld is in elkaar gestort toen jij mijn croissantjes zwart zat te makenDus ik moet iets om mijn verdriet weg te werken
MIJN HART WAT DOE JEquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nogmaals, ze konden niet zwarter dus wat lul je nou
Hihih geintje ze waren best te pruimen hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
MIJN HART WAT DOE JEAL DIE MOEITE VOOR NIKS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
watquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:54 schreef Heroinjunk het volgende:
I love the taste of whipped cream spread it on top of me
Niet zo haten nuquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ken je klassiekers. Oooooh, wacht. Jij was 4.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat een grap! Hahahahahaquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
17, 18 over 15 dagenquote:
Aaaawh, moet ik je het leren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Aaaawh, moet ik je het leren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jup, al ong. 2 maanden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 02:00 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
17, 18 over 15 dagen
Jij was 18 toch?
Ik heb zin in rijles, nog 15 dagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |