abonnement Unibet Coolblue
pi_99984542
ik heb een subwoofer gekocht voor in me auto maar hij werkt niet ik heb alle draden goed aangesloten wie wilt mij advies geven over hoe ik het moet doen????????
pi_99984829
heb je de remote ook aangesloten?
Da gao nie nou!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 23:42:55 #3
53151 T42
Pinball Wizard
pi_99984859
hoe weet je of alle draden goed aangesloten zijn?
pi_99984992
ik weet het niet ik ben niet zo goed thuis in dit gebied ik heb de woofer gekocht op marktplaats die jongen zei dat het heel makkelijk was er zit maar 1 kabel aan en die heb ik aangesloten!!!! en hij werkt dus niet ben ik nu opgelicht?
pi_99985112
Ehmm... is het een actieve subwoofer of een passieve? Lees: zit er een versterker ingebouwd?
Wat heb je precies waar op aangesloten?
Da gao nie nou!
pi_99985226
wat is acktief en wat is passief? ik heb een woofer van logitech en er zit 1 kabel aan die heb ik op de radio aangesloten en als ik hem nu op bijvoorbeeld slam fm zet dan hoor ik geen bass. er zit nog wel een andere uitgang op de achterkant van de houten doos maar die jongen zei dat ik me daar niet druk om hoefde te maken want die waren voor speakers aan te sluiten!
pi_99985511
maak eens wat foto's, want anders gaan we er niet aan uit komen...
Da gao nie nou!
pi_99985778
ik kan nu geen fotos maken want het is donker maar het is deze sbuwoofer:
ik heb die boxen die er naast staan niet gekocht want ik heb al 500 wat in de hoedeplank zitten.

ik heb eeb kabel die eruit komt in de ingang van de radio gestopt!!!!! wel met een verlengsnoer kan dat het zijn denken jullie dat het daarom niet werkt misschien dat het signaal te ver moet ofzo!!
pi_99985794
Nou met 1 kabel gaat ie het sowieso nooit doen. Als je er speakerkable op aan moet sluiten zul je een + en een - moeten hebben, en als je d'r accuspanning op moet zetten zul je ook een voeding en een massa aan moeten sluiten.

Minimaal 2 kabels dus, altijd.
pi_99985879
jawel die jongen deed het bij hem thuis ook dat ding ging echt hard! ik heb hem alleen niet getest in de auto echt heel stom ik weet het maar hij zei wel dat het zo meot echt hoor heb ik weer!! gewoon een kapote stubwoofer gekocht!!!!
pi_99985881
Net pic gezien.... di's geen caraudio maar home audio.... ik weet niet of het actief of passief is, dat is op de foto niet te zien (bij actief heeft een woofer een ingebouwde versterker, passief niet)
pi_99985932
Nou met je huidige beschrijvingen zal niemand iets kunnen.... beter even foto's maken.
pi_99985941
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:02 schreef T42 het volgende:
hoop dat dit een slechte troll topic is :')
Hoop het ook....
pi_99985967
ik weet niet of het nou met een passieve versterker of aktief is echt geen idee maar hoezo is het homeaudio het moet als het in je huis werkt ook in je wagen werken of snap ik het nu niet. ik heb een radio van calibeer misschien dat het daaraan ligt was best goedkoop namelijk!!!!
pi_99986007
serieues hoor ga me niet in de zeik nemen ik wil weten hoe ik het kan laten werken!!!!!
pi_99986013
[TK] Subwooferkist met 2x Rockford Fosgate 10" woofers Series 1

Die heb ik nog te koop staan en werkt een stuk beter (understatement) dan zo een Z5500 sub.
En zoals Faxie net zegt is een Z5500 geen caraudio rn gaat dat nooit echt fatsoenlijk werken.

Mocht je interesse hebben laat het even weten :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_99986071
Nouja als je er 220 volt op moet zetten zal het lastig gaan in een auto, dan heb je al een omvormer nodig.

Ik vermoed dat er een tulpaansluiting op zit, en je hebt de woofer dus op een low level output van de radio aangesloten. Die is niet geschikt om direct een speaker op te zetten, die moet je op een versterker aansluiten.
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:06:59 #18
53151 T42
Pinball Wizard
pi_99986127
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:05 schreef Faxie het volgende:
Nouja als je er 220 volt op moet zetten zal het lastig gaan in een auto, dan heb je al een omvormer nodig.

Ik vermoed dat er een tulpaansluiting op zit, en je hebt de woofer dus op een low level output van de radio aangesloten. Die is niet geschikt om direct een speaker op te zetten, die moet je op een versterker aansluiten.
trap er nou nie in :P
pi_99986200
Hehe... ga maar naar showyoursound.nl en zoek daar wat rond. Als je daar geen antwoorden vind ben je het gewoon niet waard om caraudio te hebben :P
pi_99986268
wat bedoel je faxie 220 volt ik heb alleen 12 volt in de auto en mn hoedeplank speakers hebben toch ook geen stroom nodig waarom deze dan wel??? ik heb een kabel met een groen uit einde verlengt met een soort gelijk kabel en die heb ik in de aux aansluiting van de radio gestopt. ik heb er een aan de achterkant en aande voorkant aan de achterste zit de subwoofer en aan de voorste zit mijn blackbarry en die werkt gewoon dus ik weetniet waarom die woofer niet werkt!!!!
pi_99986355
De aux is een ingang en geen uitgang...

Wat denk je dat door een speakerkabel loopt? Toverkracht?
pi_99986362
anders ga ik terug naar die klootzak die me het heeft verkocht hij had mooie praatjes van ja hij is echt super beter dan kicker want die heeft een vriend van me. hij zei dat de subwoofer 1000 wat rms had en dat je helemaal niks nodig had heb er godverdomme 200 euro voor betaald
pi_99986394
|:(
pi_99986406
wat bedoel je je het toch ook een ingang nodig voor signaal van de radio naar de subwofor je zit met echt in de zeik te nemen hier leg het goed uit of anders niet!!!!!!
  woensdag 27 juli 2011 @ 00:12:39 #25
53151 T42
Pinball Wizard
pi_99986416
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 00:11 schreef poepvinger het volgende:
anders ga ik terug naar die klootzak die me het heeft verkocht hij had mooie praatjes van ja hij is echt super beter dan kicker want die heeft een vriend van me. hij zei dat de subwoofer 1000 wat rms had en dat je helemaal niks nodig had heb er godverdomme 200 euro voor betaald
:') zoiezo dingen kopen met 0.0 verstand is altijd WIN
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')