Alleen jij danquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik voetbal inruilen voor Blondine?
Proost! Wat drink je?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat vind ik nou heel vriendelijk van je. Proost.
Ik heb overigens een nieuwe naam bedacht voor BaLoentje, omdat ik anders elke keer moet giechelen als jij er één wil...quote:
en daar moet je niet om lachen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb overigens een nieuwe naam bedacht voor BaLoentje, omdat ik anders elke keer moet giechelen als jij er één wil...
Het is nu Batermeloen.
Zeg jij, de man met de gehaktmolen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
mag ik voetbal inruilen voor een onbeschadigde vriendin?
quote:
Is je vriendin stuk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
mag ik voetbal inruilen voor een onbeschadigde vriendin?
Ik ben blij dat jij het zegtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en daar moet je niet om lachen? _)O-
Dat moeten we nog uitproberen. Maar toen Siepje vorig weekend "BaLoentje" zei, en nu ik het typ, moet ik giechelen als een tienermeisje die een Justin Bieber poster krijgt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en daar moet je niet om lachen? _)O-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |