Nou, ik heb vakantie momenteel. Tijd zatquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat heerlijk Ewelina
Waar vinden jullie de tijd om alles te kijken??
Je kan nu ook fietsenHet is heerlijk rustig weer, eindelijk
Omdat dat best zwaar is om je nek!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Werk maar 28 uur maar kom er toch nooit aan toe.. Niet omdat ik geen tijd heb maar de tijd er niet voor wil maken, best jammer maar kan niet zolang concentreren
Krijg van mijn aanstaande een halsketting (heb er geen 1 en heb nog nooit een duurdere gehad dan van 3 euro)
Weet niet wat ik wil! Niet eens of ik zilver of goud wil ... zucht, Waarom mag ik niet gewoon een nieuwe deegmixer
[slechte grap]quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, ik heb vakantie momenteel. Tijd zat![]()
En tis hier koudDus ga gewoon op de crosstrainer zitten terwijl ik tv kijk
Ik ga met een vriendin een weekendje shoppen in Antwerpen.quote:
Echt? Ik ben zo blij dat ik geen leaseauto heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aai laaik!"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Moois gevonden!Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aai laaik!Die zou ik ook kunnen dragen denk ik
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Yep, lening ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
Lease niet handig Sigme? Ik ben fan hoor
@Vik, het is jammer maar hoe sneller je begint hoe sneller je er vanaf bent.
Had je een lening?
Boodschappen binnen hierzo ff administratie doen
Moois gevonden!OooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aai laaik!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Omg! We zijn het eens!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Leuk!Die zou ik ook kunnen dragen denk ik
.
En een topje eronder, want hij is wel heel laag gesnedenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Omg! We zijn het eens!Vet goed
*drukt op knopje 'bestellen'* Dan nog een net bolerootjevestjejasje en schoentjes en good to go, toch!
Moois gevonden!nicceeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aai laaik!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Uiteraard!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En een topje eronder, want hij is wel heel laag gesneden.
Oe bijna jarig? Laat het je dag niet verpesten he!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Jurkjes...
Ik heb nu bijna ruzie met mijn aanstaande over een ketting...
Ik haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat mode!!!!
Wil helemaal geen sieraden maar het schijnt toch echt te moeten. Dit wordt de slechtste verjaardag ooit! Gelukkig ben ik alleen dus lekker wandelen (naar R Sigme?)
Espritquote:
Ik heb hem net besteld, dus dat kan nog wel even durenquote:
Heb ik al..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Uiteraard!![]()
Yay
[..]
Oe bijna jarig? Laat het je dag niet verpesten he!Anders iets anders moois vragen, zoals een mooi timer-horloge voor je ren/wandel-praktijken?
Hier nog één. Enige wat ik wel eens draag is oorbellen, maar dat kan niet altijd ivm werk. Ik vind het wel mooi maar het zit me altijd in de weg.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:00 schreef Viking84 het volgende:
Doet 'ik haat sieraden'-boks met uniek. Ik houd er ook niet van en volgens mijn vader ben ik daarom minder vrouw
. Droeg vroeger wel ringen en dat ga ik miss wel weer doen, maar op dit moment wil ik niks aan m'n lijf hebben.
Weet ik niet? Ik WIL het ook niet en daarom ben ik nu aan het schreeuwen dat ik NIKS wil.. Jezus, wie heeft dat ooit verzonnen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |