Ja!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh en alle homo's zijn per definitie eikels?
Ach, hij maakte duidelijk dat hij het niet zo op de PVV heeft en dat hij daarom Paul niet zo aardig vindquote:
Kun je hem nog wel loskoppelen van het feit dat hij zichzelf kan rimmen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Hij kan ook best aardig zijn. Maar zoals tomasso laatst al zei kan ik echt niet zulke verschillen in persoonlijke opvattingen en dus ook in persoon als vrienden zien. Verschillen zijn er om te omarmen, maar zoiets fundamenteels .... Nee, sorry. Kan ie nog zo aardig zijn.
Ik heb hem geloof ik drie keer gesproken ofzo, en op zich is het geen onaardig persoon... als ik niet wist dat hij een PVV'er was dan zou ik er geen problemen mee hebben. Hetzelfde als dat ik geen probleem met een Turk zou hebben die overtuigd is dat de islam superieur is en moslims hier de boel op orde gaan brengen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Hij kan ook best aardig zijn. Maar zoals tomasso laatst al zei kan ik echt niet zulke verschillen in persoonlijke opvattingen en dus ook in persoon als vrienden zien. Verschillen zijn er om te omarmen, maar zoiets fundamenteels .... Nee, sorry. Kan ie nog zo aardig zijn.
leuke mental image voordat ik mag werkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Kun je hem nog wel loskoppelen van het feit dat hij zichzelf kan rimmen dan?
Weet je zeker dat je bijvoorbeeld geen PVVstemmers in je vriendenkring hebt?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik heb hem geloof ik drie keer gesproken ofzo, en op zich is het geen onaardig persoon... als ik niet wist dat hij een PVV'er was dan zou ik er geen problemen mee hebben. Hetzelfde als dat ik geen probleem met een Turk zou hebben die overtuigd is dat de islam superieur is en moslims hier de boel op orde gaan brengen.
Zodra ik dat weet is het einde verhaal.
Er is een reden waarom politiek, religie, en geld taboe onderwerpen zijn in Nederland.
Ik vind stemmen voor en er een voorstander medevechter en onderdeel van zijn nog wel even een niveau verschil.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je bijvoorbeeld geen PVVstemmers in je vriendenkring hebt?
Ik ga liever om met mensen die daar openlijk voor uit komen dan mensen die het stiekem doenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik heb hem geloof ik drie keer gesproken ofzo, en op zich is het geen onaardig persoon... als ik niet wist dat hij een PVV'er was dan zou ik er geen problemen mee hebben. Hetzelfde als dat ik geen probleem met een Turk zou hebben die overtuigd is dat de islam superieur is en moslims hier de boel op orde gaan brengen.
Zodra ik dat weet is het einde verhaal.
Er is een reden waarom politiek, religie, en geld taboe onderwerpen zijn in Nederland.
True. Dat heb ik hem inmiddels ook wel redelijk duidelijk gemaaktquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:36 schreef Steve het volgende:
[..]
[..]
Niet het leuke bizar waar ik op had gehoopt.. Het is vooral dat hij weet wat je voor hem voelt, dan is zulk gedrag vertonen helemaal lullig. Beetje het heft in eigen hand nemen, wat je gevoelens ook zijn. Anders blijft hij denken dat 'ie toch wel bij je terecht kan.
Ja, hihi.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tomasso heeft gisteren PVV Paultje nog boos gemaakt trouwens.
Ja, en ik mag dan uitleggen waarom je dat zegt!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, hihi.
"Hee, daar heb je die kut-PVV-er!" *Oeps, hij hoorde het
* *Rent weg naar andere vrienden
*
Zo veel telefoonnummers gekregen gisteren?quote:
Hahaha, nee hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Zo veel telefoonnummers gekregen gisteren?
Uit de kast komen, zo ga ik er mee omquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe gaan jullie, als jullie nog in de kast vertoeven e.d., eigenlijk om met onprettige grapjes van collega's op het werk, over de roze maandag gisteren?
Lekker meelachen of weglopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, hihi.
"Hee, daar heb je die kut-PVV-er!" *Oeps, hij hoorde het
* *Rent weg naar andere vrienden
*
Past dat wel goed in die gaatjes?quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uit de kast komen, zo ga ik er mee omTja.. nog een keer joris en de draak in dan maar heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dag
Het was ff proppen jaquote:
Ik durf niet meer! God weet wat de volgende tegenprestatie isquote:[..]
Tja.. nog een keer joris en de draak in dan maar he
Gewoon nonchalant zeggen: "goh, dat was wel iets voor mij."quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe gaan jullie, als jullie nog in de kast vertoeven e.d., eigenlijk om met onprettige grapjes van collega's op het werk, over de roze maandag gisteren?
ik lachte wel wat mee, maar ook weer niet beledigendquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Unox tomatensoep in een meloen, aparte combi..
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:48 schreef Steve het volgende:
Zolang je nog niet zuur bent valt het alleszins mee.
Hihi.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, en ik mag dan uitleggen waarom je dat zegt!
Damn that 735 year old grandpa!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:46 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij ben ik nog wel een paar dagen zoet met mijn rug
Ik denk om de pijn van het verlies van de weddenschap op te kunnen vangenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waarom wil je een drank meloen maken eigenlijk?
misschien moet je ze in een koelbox zetten, als krimpt toch in als het koud isquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:19 schreef Ang3l het volgende:
Enthousiast liet ik een kirretje mijn mond ontsnappen toen ik zag dat de wodka tot onder het streepje was gezakt! Extase! Des te groter was mijn teleurstelling toen ik zag dat de meloen baadde in een pannetje alcohol en het streepje weer ruimschoots overschreden werd toen ik de inhoud van die pan weer terug in de trechter goot...............
Wat een stom werk, zo'n drankmeloen maken zeg!
Wie?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:43 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb trouwens nog een Fokker gezien gisteren bedenk ik me net!
Cybart!
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb een tent gewonnen!
Ik heb voor Lowlands een tent gewonnen, niet normaal hoeveel geluk ik heb met prijsvragen
O had ik maar zo'n wonderbaalrijk dingquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
misschien moet je ze in een koelbox zetten, als krimpt toch in als het koud is
het was dus een andere foto, een oude, van mij, zittend op mijn schoonmoederquote:
Succes ermeequote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:19 schreef Ang3l het volgende:
Enthousiast liet ik een kirretje mijn mond ontsnappen toen ik zag dat de wodka tot onder het streepje was gezakt! Extase! Des te groter was mijn teleurstelling toen ik zag dat de meloen baadde in een pannetje alcohol en het streepje weer ruimschoots overschreden werd toen ik de inhoud van die pan weer terug in de trechter goot...............
Wat een stom werk, zo'n drankmeloen maken zeg!
Ja hij wil niet echt heel erg doorlopen, maar het schijnt ook 3 dagen te duren voordat ie dat helemaal opgezogen heeftquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Succes ermee. Heb ooit eens een rum-meloen gemaakt, elke hap stond gelijk aan 4 shotjes rum volgens mij
.
Ik was er iets meer dan een week van te voren mee begonnen en vulde het iedere keer bij. Geloof me, hij zuigt het echt wel opquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij wil niet echt heel erg doorlopen, maar het schijnt ook 3 dagen te duren voordat ie dat helemaal opgezogen heeftNog tips?
het is toch:quote:
jeugdheldquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Ome Henk, daar hadden we vroeger at CD's van..
ik ook, kon er wel om lachen, nu weerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Ome Henk, daar hadden we vroeger wat CD's van..
ja maar dat is toch in de disco ohohoquote:
dit weekend op de camping in Soerendonk, maar Rinus met z'n chickie hopen we daar toch niet tegen te komenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:21 schreef Steve het volgende:
En waar sta je dan? In een of andere campingkroeg..
in de disco van de formatie noodweer.... want ik heb een durex in mijn achterzakquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar dat is toch in de disco ohoho
van hooidonkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Ome Henk, daar hadden we vroeger wat CD's van..
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
en dan heb je natuurlijk de combi, de campingdisco
Heej Ang3l zouden ze in Soerendonk ook campingdisco hebben?
Is het al bouwvak? Dan is heel Zurrik op vakantie gok ik, dan zal het er wel rustig zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:32 schreef Ang3l het volgende:
Zo niet, dan kunnen we met de taxi naar De Bout. Daar gaat Steve wel eens stappen
Volgens mij deze week de eerste week...quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:34 schreef Steve het volgende:
[..]
Is het al bouwvak? Dan is heel Zurrik op vakantie gok ik, dan zal het er wel rustig zijn..
Haar hart stopte ermee.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
Weten we al waarom Amy Winehouse is overleden?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:43 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb trouwens nog een Fokker gezien gisteren bedenk ik me net!
Cybart!
Het is dat ik aan de ketting lig en al pijn in mijn rug heb...quote:
Even evil has standards.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:25 schreef TheVulture het volgende:
Het is dat ik aan de ketting lig en al pijn in mijn rug heb...
quote:
HIJ LEKT!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik was er iets meer dan een week van te voren mee begonnen en vulde het iedere keer bij. Geloof me, hij zuigt het echt wel op.
Wil je dat soort dingeen voor je houden? In mijn hoofd ben jij een a-seksuele eunuchquote:
Had ie misschien beter ook gelijk kunnen zeggen dat ie jou nu heeft... hij was al half over de drempel...quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:30 schreef Ang3l het volgende:
Hetero heeft het zojuist "uitgemaakt" met zijn vriendin.
Als in: Klaartje, het meisje waar ie 1x mee gedate heeft maar die hij heeft aangehouden bij z'n beste vriend om als excuus te gebruiken voor alle keren dat hij bij mij zat.
Hij was t beu om te liegen tegen hem z'n beste vriend.
Maar nu heeft ie dus geen alibi meer!
Boeiend!quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:40 schreef Steve het volgende:
100 miljoen posts bijna..
edit: oh, zijn er al overheen..
Ach ik weet hoe moeilijk het is... ik denk hoe ouder je wordt hoe lastiger ook... omdat je dan al een gedeelte van je leven achter je hebt liggen en mensen een beeld bij je hebben is het alleen maar lastiger om dat ineens te moeten doorbrekenquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:52 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat was kennelijk nog een stapje teveel denk ik
Ik heb er ruim 63000 aan bijgedragenquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:22 schreef Deceit het volgende:
dat was lang geleden dat ik een [homo]fokker tegenkwam !
Hij vond 't wel spannend.....quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ik weet hoe moeilijk het is... ik denk hoe ouder je wordt hoe lastiger ook... omdat je dan al een gedeelte van je leven achter je hebt liggen en mensen een beeld bij je hebben is het alleen maar lastiger om dat ineens te moeten doorbreken
Maar alles komt goed
quote:Hmm, toch gek, er was niets met Klaartje en toch was dat mijn laatste hetero strohalmpje... Doet toch iets in m'n hoofd! Ik ga nu helemaal voor jou... vriendje!
was je daar zelf ook al huiverig voor, of komt het door mij?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Zaterdag trouwens de confrontatie.... Hetero vs De Ex
Gewoon flink de ogen uitstekenquote:Op woensdag 27 juli 2011 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Zaterdag trouwens de confrontatie.... Hetero vs De Ex
Alles wat drama is wordt toch aangewakkerd door jouw woorden?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
was je daar zelf ook al huiverig voor, of komt het door mij?
wij gaan een lang weekend naar een beautyfarm alwaar we ons laten inpakken met algen en en in het hooi slapen om vervolgens s'nachts dieptemassages te krijgenquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wat is er zaterdag aan de hand?
Stephan je bolletjesformulier! Je bent de laatste die 'em nog in moet leveren...
Geen tijd gehad.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wat is er zaterdag aan de hand?
Stephan je bolletjesformulier! Je bent de laatste die 'em nog in moet leveren...
Staat niet in de opdracht, dus mag bestquote:
Ja die dieptemassage zal zaterdagavond wel lukkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wij gaan een lang weekend naar een beautyfarm alwaar we ons laten inpakken met algen en en in het hooi slapen om vervolgens s'nachts dieptemassages te krijgen
quote:
Sheet is stiekem wel belangrijk... anders sta je straks voor een onaangename verrassing.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:36 schreef Ang3l het volgende:
Nee hoor. Ben een Brujah. Maar heb nog geen tijd gehad voor de sheet. Moet je heel de sheet hebben al of is een background story genoeg? Je hoeft toch niet te weten wat we kunnen?
eeeeeuw double entendre!quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:36 schreef Ang3l het volgende:
Ja die dieptemassage zal zaterdagavond wel lukken
Beetje vreemd, want dat hebben we nog nooit hoeven doenquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Sheet is stiekem wel belangrijk... anders sta je straks voor een onaangename verrassing.
Nerd-Talkquote:
Neuh, ik heb alle mannetjes en vrouwtjes al op papier staan. Het is alleen dat de start-positie dit keer anders is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:42 schreef Ang3l het volgende:
Beetje vreemd, want dat hebben we nog nooit hoeven doen![]()
Alleen achtergrond. Nou ken ik jou, dus je gaat zeker dan al je mannetjes aanp[assen op onze zwakheden
Zeg.... Attributesquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:45 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Neuh, ik heb alle mannetjes en vrouwtjes al op papier staan. Het is alleen dat de start-positie dit keer anders is.
yep. 1 krijg je altijd standaard.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:51 schreef Ang3l het volgende:
Zeg.... Attributes
Primary 7, sec 5, tertiarty 3
Maar dat is BOVENOP de basis 1 die al op de sheet is ingevuld he?
Heb geen sheet hier, dus gok het even
Vampire is een beetje meer voor hippe nerds die te goed zijn voor ADnD... en voor mensen die niet kunnen rekenen. Of speel jij 4E?quote:
Ik speel 4E jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Vampire is een beetje meer voor hippe nerds die te goed zijn voor ADnD... en voor mensen die niet kunnen rekenen. Of speel jij 4E?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:15 schreef Vlarp het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ps. Tomasso, bedankt voor de "tip"
ik werd er spontaan hetero vanquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:15 schreef Vlarp het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na twintig seconden ergerde ik me zo aan de uitspraak dat ik hem maar weer uit heb gezet. Tering.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:15 schreef Vlarp het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat heb ik sowieso als ik deze reeks bekijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Na twintig seconden ergerde ik me zo aan de uitspraak dat ik hem maar weer uit heb gezet. Tering.
Liever black metal of doom metal.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zullen we een death metal bandje beginnen?
als Breezersletje het grapje nou gemaakt had...quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Op rtl zijn ze nu op visite bij een pastoor die Pikkemaat heet![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als Breezersletje het grapje nou gemaakt had...
Ben je daar niet wat te oud voor?
Het eerste. Inmiddels geloof ik niet meer dat hij het zelf is. En waarom zou je homo moeten zijn om een homo gerelateerd programma te presenteren?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind het wel opvallend. Of Arie is heel erg begaan met de homo-groep in nederland. Of hij is er zelf eentje.
Nee dat hoeft inderdaad niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het eerste. Inmiddels geloof ik niet meer dat hij het zelf is. En waarom zou je homo moeten zijn om een homo gerelateerd programma te presenteren?
Het enige waar hij goed opdroogt is wat mij betreft in het beton.quote:
Hij is te oud voor je nu zeker?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het enige waar hij goed opdroogt is wat mij betreft in het beton.
ik dacht dat jij een pubergrap altijd wel kon waarderenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als Breezersletje het grapje nou gemaakt had...
Ben je daar niet wat te oud voor?
Alleen van een puber en dat is lang, lang, lang, lang geleden dat je dat was.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een pubergrap altijd wel kon waarderen
fapmateriaalquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh jesus het voormalige homojonkie is vet geworden.
[ afbeelding ]
Alhoewel. beide knap, beide slim, beide lang, ik snap de verwarring wel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen van een puber en dat is lang, lang, lang, lang geleden dat je dat was.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alhoewel. beide knap, beide slim, beide lang, ik snap de verwarring wel.
Bij pm's ook?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat heb ik sowieso als ik deze reeks bekijk.
Neem em mee naar je werkquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HIJ LEKT!
Hij laat meer wodka ontsnappen aan het uiteinde van de trechter / gat van de meloen, dan dat ie opzuigt. Dus nu moet ik steeds de wodka uit de opvangbak weer terug in de trechter gietenAlleen dat gaat dus niet tijdens werktijd
je vind dit vet?quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
Je voelt je aantrekkerlijker. Maar ben je het ook?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik voel me vandaag 37% aantrekkelijker dan gisteren.
Hey! Niet mijn broertje plagenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bespeur een lichte vorm van wrokquote:
Niemand anders bij de KRO durft het.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Arie Boomsma presenteert alweer een homo-gerelateerd programma. Flikker Op!
Laat staan de POquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niemand anders bij de KRO durft het.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:31 schreef wonderer het volgende:
Had jij Cadans al terug, Vlinder? Want je hetero moet hem echt lezen, dat gedoe met Klaartje is echt grappig
Tof. En dan kan ik hem in september natuurlijk een gesigneerd exemplaar overhandigen van Oog in oog, als initiatiecadeauquote:Op donderdag 28 juli 2011 08:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet waar ie ligt, ze heeft hem nog (gelukkig), allee ik heb hem nog niet terug. Komt goed!
Ik ga vandaag niet werken en morgen ook niet en overmorgen ook niet.quote:
Well excuuuuuuuuuuuse me Princess Vajayjay.quote:
echt waar? Ik ga altijd een beetje dood aan de binnenkant als ik hier post.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hier posten is altijd weer een soort van klein feestje.
Begrafenissen kunnen ook feestelijk zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:01 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
echt waar? Ik ga altijd een beetje dood aan de binnenkant als ik hier post.
Of hij heeft een kleine snikkel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus jij werkt wel hard wil je zeggen?
Vlarp had het juiste antwoordquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of hij heeft een kleine snikkel.
Als dat had gebeurd dan hadden we nu geen last van hem gehad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:39 schreef Tomasso het volgende:
Ik vraag me toch iets af he. Iedereen heb wel eens een kutperiode of dat hij ff zuur is, alleen bij Kug lijkt het af en toe wel alsof hij in een pot met zoutzuur is gevallen toen hij klein was.
Karnemelk met citroenen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als dat had gebeurd dan hadden we nu geen last van hem gehad.
Ik denk eerder in een grote ketel met karnemelk
You've got sand in your vagina. Go scratch.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:39 schreef Tomasso het volgende:
Ik vraag me toch iets af he. Iedereen heb wel eens een kutperiode of dat hij ff zuur is, alleen bij Kug lijkt het af en toe wel alsof hij in een pot met zoutzuur is gevallen toen hij klein was.
Hihihihi.quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
You've got sand in your vagina. Go scratch.
Een vogeltjequote:Op donderdag 28 juli 2011 11:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Look what the cat dragged in.
Hey bende gij d'r ok weer?quote:
Een soort van bitterkoekjes met zeewater en ee vleugje citroen of zo?quote:
We kunnen ook gewoon in het echie eens afspreken hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Als die is zoals in mijn dromen, dan ga ik er gelijk naar toe
Zoiets met mooie mannen en druiven en zo?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:05 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Als die is zoals in mijn dromen, dan ga ik er gelijk naar toe
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoiets met mooie mannen en druiven en zo?
Ja ik ben nu de baas dus trek je broek maar uit en bukken maar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:11 schreef Keukenkast het volgende:
Is er hier überhaupt iets veranderd?
Oh haiquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:11 schreef Keukenkast het volgende:
Is er hier überhaupt iets veranderd?
Ehm. Nee?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja ik ben nu de baas dus trek je broek maar uit en bukken maar.
Pardon? *vijlt nagels*quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja ik ben nu de baas dus trek je broek maar uit en bukken maar.
*pakt keukentrapje*quote:
nou, als het in de hemel zo is, dan ben ik vertrokkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
Als het afscheid zo is
Dan ben ik helemaal verkocht
Ahh, niet zo cynischquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou, als het in de hemel zo is, dan ben ik vertrokken
Hihi, nemen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:49 schreef Keukenkast het volgende:
Nemen jullie me terug?
Ik heb gisteren de Titanic gezien!
Dat wil iets zeggen toch?
Toch?
Dwz dat je (keuken)kast zo ver openstaat dat ie met geen mogelijkheid meer gesloten kan wordenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:49 schreef Keukenkast het volgende:
Nemen jullie me terug?
Toch?
je bent van harte welkom jochie, dat weet jequote:Op donderdag 28 juli 2011 12:49 schreef Keukenkast het volgende:
Nemen jullie me terug?
Toch?
Ik vind je de laatste tijd hard op weg de nieuwe Kugari ken te worden schatje......quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar dan op een nichterige manier.
Niet echt, te weinig verderf in die filmquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dwz dat je (keuken)kast zo ver openstaat dat ie met geen mogelijkheid meer gesloten kan wordenGlitterati!
We can never have enough Kathy Batesquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:55 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Niet echt, te weinig verderf in die film
En te weinig Kathy Bates, I tell you!
En wie die dude is met dat rode haar die op een gegeven moment een oude vrouw is geworden vind ik stom.
Ze is goed als Annie Wilkes in Miseryquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We can never have enough Kathy Bates
Ik vind haar ook zo geweldig samen met Patricia Clarkson, in m'n all time favourite serie (Six Feet Under)
quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind je de laatste tijd hard op weg de nieuwe Kugari ken te worden schatje......
quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alhoewel. beide knap, beide slim, beide lang, ik snap de verwarring wel.
En staat half Rusland in de fikquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En ondertussen hebben de kindjes in Afrika honger.
Sinds wanneer zijn jullie lang?quote:
Dan moeten ze etenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En ondertussen hebben de kindjes in Afrika honger.
ja maar met pinkpop heb je ook veel minder keuze momenten als op lowlandsquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik had dit jaar met Pinkpop mazzel met het schema... want sommige keuzes zijn af en toe niet te doen
Ja, keuze tussen 2 podia (pinkpop) of... uh.... 7 of zo?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar met pinkpop heb je ook veel minder keuze momenten als op lowlands
en de Mikequote:Op donderdag 28 juli 2011 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, keuze tussen 2 podia (pinkpop) of... uh.... 7 of zo?
Alpha
Bravo
Charlie
India
Grolsch
Lima
X-Ray
En dan heb ik het nog niet eens over de Echo (fim) en Juliet (theater/dans)
O ja, ook nog...quote:
Ja dat is een nieuwe tent dit jaar. Geloof een beetje smerige vieze ruige rock 'n roll of zoiets?quote:
Bedankt. Denk ik.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0116367/
Ja daar moest ik ook meteen aan denken bij die naamquote:
Precies!quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
aaaaaaaaaargh waarom is mijn geheugen zo slecht
wordt ik net in de supermarkt aangesproken door een leuke jongen die ik bleek te kennen
hij zei, we moesten maar eens een keer wat gaan drinken, spreek me maar aan op facebook dan spreken we wat af
Maar ik weet bij god niet wie het was
Er staat er om 18:00u eentje bij de biosquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Precies!
En díe kun je dan weer nergens krijgen
door jou loop ik de ware misquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
En ik je maar afleren om zo onbeschoft "Wie ben jij?! Nou... ik ken je echt niet hoor! Ik heb werkelijk GEEN diee wie je bent!" te roepen... was nu toch wel handig geweest!
It's payback time.quote:
Maar als je 2 weken weg gaat dan is het bij terugkomst toch weer stoffigquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:23 schreef Ang3l het volgende:
Neuh. Want dan kom je straks in een fris huis terug... en na chaos is het fijn om in rust terug te keren ipv in een puinhoop
en het is fijn voor de buurvrouw die zorgt voor de poezenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:23 schreef Ang3l het volgende:
Neuh. Want dan kom je straks in een fris huis terug... en na chaos is het fijn om in rust terug te keren ipv in een puinhoop
Dat heb ik dus ook altijd dus daar begin ik ook nooit zo aan... of mensen die met Kerst alles schoon willen hebben, en na twee kerstdagen vol met visite weer een teringzooi hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar als je 2 weken weg gaat dan is het bij terugkomst toch weer stoffig
Ja een excuus om niet te hoeven poetsen heb ik ook altijd zo gevondenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook altijd dus daar begin ik ook nooit zo aan... of mensen die met Kerst alles schoon willen hebben, en na twee kerstdagen vol met visite weer een teringzooi hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |