Ja!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh en alle homo's zijn per definitie eikels?
Ach, hij maakte duidelijk dat hij het niet zo op de PVV heeft en dat hij daarom Paul niet zo aardig vindquote:
Kun je hem nog wel loskoppelen van het feit dat hij zichzelf kan rimmen dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Hij kan ook best aardig zijn. Maar zoals tomasso laatst al zei kan ik echt niet zulke verschillen in persoonlijke opvattingen en dus ook in persoon als vrienden zien. Verschillen zijn er om te omarmen, maar zoiets fundamenteels .... Nee, sorry. Kan ie nog zo aardig zijn.
Ik heb hem geloof ik drie keer gesproken ofzo, en op zich is het geen onaardig persoon... als ik niet wist dat hij een PVV'er was dan zou ik er geen problemen mee hebben. Hetzelfde als dat ik geen probleem met een Turk zou hebben die overtuigd is dat de islam superieur is en moslims hier de boel op orde gaan brengen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:07 schreef Ang3l het volgende:
Hij kan ook best aardig zijn. Maar zoals tomasso laatst al zei kan ik echt niet zulke verschillen in persoonlijke opvattingen en dus ook in persoon als vrienden zien. Verschillen zijn er om te omarmen, maar zoiets fundamenteels .... Nee, sorry. Kan ie nog zo aardig zijn.
leuke mental image voordat ik mag werkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Kun je hem nog wel loskoppelen van het feit dat hij zichzelf kan rimmen dan?
Weet je zeker dat je bijvoorbeeld geen PVVstemmers in je vriendenkring hebt?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik heb hem geloof ik drie keer gesproken ofzo, en op zich is het geen onaardig persoon... als ik niet wist dat hij een PVV'er was dan zou ik er geen problemen mee hebben. Hetzelfde als dat ik geen probleem met een Turk zou hebben die overtuigd is dat de islam superieur is en moslims hier de boel op orde gaan brengen.
Zodra ik dat weet is het einde verhaal.
Er is een reden waarom politiek, religie, en geld taboe onderwerpen zijn in Nederland.
Ik vind stemmen voor en er een voorstander medevechter en onderdeel van zijn nog wel even een niveau verschil.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je bijvoorbeeld geen PVVstemmers in je vriendenkring hebt?
Ik ga liever om met mensen die daar openlijk voor uit komen dan mensen die het stiekem doenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Ik heb hem geloof ik drie keer gesproken ofzo, en op zich is het geen onaardig persoon... als ik niet wist dat hij een PVV'er was dan zou ik er geen problemen mee hebben. Hetzelfde als dat ik geen probleem met een Turk zou hebben die overtuigd is dat de islam superieur is en moslims hier de boel op orde gaan brengen.
Zodra ik dat weet is het einde verhaal.
Er is een reden waarom politiek, religie, en geld taboe onderwerpen zijn in Nederland.
True. Dat heb ik hem inmiddels ook wel redelijk duidelijk gemaaktquote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:36 schreef Steve het volgende:
[..]
[..]
Niet het leuke bizar waar ik op had gehoopt.. Het is vooral dat hij weet wat je voor hem voelt, dan is zulk gedrag vertonen helemaal lullig. Beetje het heft in eigen hand nemen, wat je gevoelens ook zijn. Anders blijft hij denken dat 'ie toch wel bij je terecht kan.
Ja, hihi.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 13:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tomasso heeft gisteren PVV Paultje nog boos gemaakt trouwens.
Ja, en ik mag dan uitleggen waarom je dat zegt!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, hihi.
"Hee, daar heb je die kut-PVV-er!" *Oeps, hij hoorde het
* *Rent weg naar andere vrienden
*
Zo veel telefoonnummers gekregen gisteren?quote:
Hahaha, nee hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Zo veel telefoonnummers gekregen gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |