Moet je zelf weten natuurlijk. Die rode is wel meer aanwezig.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:22 schreef ChicaChula het volgende:
Hahahaja hmm ik weet het echt niet! zit zo te twijfelen!!
Ja ik zou eerst een rode canada goose nemen maar die heb ik nu maar in het zwart genomen want beetje zonde van het geld om zo een dure jas te nemen waar ik dan wss volgend op uitgekeken ben vanwege de kleur.. maar wil wel graag een rode jas haha.. maar wil ook een blauwe :S maar wil niet 2 dezelfde jassen..quote:Op woensdag 9 november 2011 14:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Moet je zelf weten natuurlijk. Die rode is wel meer aanwezig.
Aangezien je al een donkere jas hebt zou ik dus voor rood gaan, als vrouw zijnde dan.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:27 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ja ik zou eerst een rode canada goose nemen maar die heb ik nu maar in het zwart genomen want beetje zonde van het geld om zo een dure jas te nemen waar ik dan wss volgend op uitgekeken ben vanwege de kleur.. maar wil wel graag een rode jas haha.. maar wil ook een blauwe :S maar wil niet 2 dezelfde jassen..
Ik word moe van mezelf
Ja ik heb stiekem ook al een blauwe jas haha maar die is netjes en lang.. heel ander soort jas..quote:Op woensdag 9 november 2011 14:30 schreef Moro het volgende:
[..]
Aangezien je al een donkere jas hebt zou ik dus voor rood gaan, als vrouw zijnde dan.
Rood, heb zelf ook zon model in rood alleen dan voor mannen. Het smeerd alleen wel redelijk snel bij de mouwen enzo.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:58 schreef ChicaChula het volgende:
Ik wil deze jas maar ik twijfel zo erg over de kleur..
Zal ik rood of donkerblauw nemen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
aanfoto: http://a248.e.akamai.net/(...)anf_50284_00_model1?$anfProductModelZoom$
Volgende keer op de 'normale' manier bestellen dan maar?quote:Op maandag 14 november 2011 18:23 schreef BigSmurf het volgende:
M'n pakketje via Ellen ligt al sinds 4 november bij de Sort Facility in Chicago...
Nee, want ik heb nu in de clearance 3 polo's en een overhemd voor 30 euro per stuk (BTW al meegerekend mits gepakt door de douane), terwijl die via de Europese website gewoon 75 euro per stuk kosten. Vind het niet erg om te wachten voor dat prijsverschil, maar het duurt gewoon veel langer dan verwacht.quote:Op maandag 14 november 2011 18:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Volgende keer op de 'normale' manier bestellen dan maar?
Begrijp ik ook wel hoor. De overhemden zijn zeker oké, maar de polo's en shirts zou ik persoonlijk laten liggen.quote:Op maandag 14 november 2011 18:31 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Nee, want ik heb nu in de clearance 3 polo's en een overhemd voor 30 euro per stuk (BTW al meegerekend mits gepakt door de douane), terwijl die via de Europese website gewoon 75 euro per stuk kosten. Vind het niet erg om te wachten voor dat prijsverschil, maar het duurt gewoon veel langer dan verwacht.
usps status loopt vaak enorm achter. Je kunt wel via twitter (@postnlwebcare) navragen of je pakket al in nederland is + nederlands track en trace nummer vragen, kun je direct zien of je douane kosten moet betalen.quote:Op maandag 14 november 2011 18:23 schreef BigSmurf het volgende:
M'n pakketje via Ellen ligt al sinds 4 november bij de Sort Facility in Chicago...
Ik heb altijd medium en ook een overhemd van A&F in (medium) muscle en die zit best wel slim. Wel een fijne fit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:39 schreef Physics het volgende:
Hoe valt die muscle fit eigenlijk? Ik zit meestal tussen M en L in qua maat.
Dan een L nemen, vallen zoals gezegd vrij slim. Superchille fit, niet muscle in de zin van retestrak, maar gewoon mooi getailleerd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:39 schreef Physics het volgende:
Hoe valt die muscle fit eigenlijk? Ik zit meestal tussen M en L in qua maat.
Het is gewoon een slim fit, alleen de Amerikanen moeten het weer muscle fit noemen anders is het niet stoer of zo.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:50 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dan een L nemen, vallen zoals gezegd vrij slim. Superchille fit, niet muscle in de zin van retestrak, maar gewoon mooi getailleerd.
Volgens mij komt ie in het oude gebouw van de Bonneteriequote:Op vrijdag 18 november 2011 14:11 schreef soost het volgende:
Vanuit de 'News Releases' op de website van Abercrombie:
"The Company announced plans to open Abercrombie & Fitch flagships in Amsterdam and Munich in Fiscal 2012. These are in addition to the previously announced Abercrombie & Fitch flagships in Hamburg and Hong Kong."
Dat is ook een goeie ja..quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:49 schreef Mylene het volgende:
Volgens mij in het gebouw van Fame Music, begin Kalverstraat.
WTFquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:51 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Failliet...dat is t gerucht onder winkeliers tenminste..
Ja ik weet het ook niet hoor.. Laatste wat ik hoorde was dat A&F t pand van de Bonneterie wilde.. En die in zwaar vaarwater zitten.. Maar dat A&F twijfelde of dat pand niet te groot was.. Dat was hetquote:Op vrijdag 18 november 2011 16:57 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
WTF
Zo'n oude en bekende winkel? Eeuwig zonde!
Ja precies, dat vind ik dus ook..quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:04 schreef Omnifacer het volgende:
OK spannend...
Ik vind het jammer dat ze naar Amsterdam komen, ik koop A&F alleen als ik in de US ben, binnenkort loopt iedereen er dus in (voor zover dat nu nog niet zo is)
Dit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:09 schreef Omnifacer het volgende:
Dan maar weer op zoek naar andere merken, die iets minder bekend zijn
Wel 2 jaar te laat want de hype is voorbij. Momenteel populairder in België: Superdry, Jack & Jones (op z'n absolute hoogtepunt of er net voorbij) en Ben Sherman (opkomend).quote:Het trendy Amerikaanse merk Abercrombie & Fitch zal op 8 december na maandenlang uitstel de deuren van zijn flagship store in Brussel op de Waterloolaan openen.
Het merk staat vooral bekend om de promotie met knappe mannen in ontbloot bovenlijf, ze zullen in Brussel al een week op voorhand klaarstaan. De modellen komen uit de VS, Japan, Italië, Engeland, Frankrijk, Denemarken, Spanje en Duitsland en werden in de winkels geselecteerd.
De opening van de winkel was oorspronkelijk voor maart gepland, maar door grote vertragingen moesten Belgische klanten dus geduldig wachten op het eerste filiaal. Abercombie & Fitch is een merk dat vooral op jongeren mikt met casual truien, hemdjes en jeansbroeken. Het komt vaak in de media vanwege zijn controversiële reclamecampagnes die vaak weinig om het lijf hebben. Ook lokten gevulde bikinitopjes voor meisjes vanaf zeven jaar heel wat reacties uit. (ep)
Hoe weet jij dit allemaalquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:32 schreef DeMessias het volgende:
In Brussel opent de winkel op 8 december.
[..]
Wel 2 jaar te laat want de hype is voorbij. Momenteel populairder in België: Superdry, Jack & Jones (op z'n absolute hoogtepunt of er net voorbij) en Ben Sherman (opkomend).
Ach, 5 jaar geleden zei iedereen ook dat G-star maar een hype was en dat alle paupers binnen een jaartje wel wat nieuws zouden vinden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:32 schreef DeMessias het volgende:
In Brussel opent de winkel op 8 december.
[..]
Wel 2 jaar te laat want de hype is voorbij. Momenteel populairder in België: Superdry, Jack & Jones (op z'n absolute hoogtepunt of er net voorbij) en Ben Sherman (opkomend).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |